فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال رویای پرواز و خلاصه داستان + عکس

5/5 - (1 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال رویای پرواز و خلاصه داستان + عکس

رویای پرواز عنوان اولین سریال موزیکال در ژانر اجتماعی با طرح و قلم «سعید حبیبی» و کارگردانی «شاهین بیک» است. این سریال قرار است همزمان در شبکه نمایش خانگی و به صورت اینترنتی ارائه شود.

اسامی بازیگران سریال رویای پرواز و خلاصه داستان 

«رویای پرواز» عنوان اولین سریال موزیکال در ژانر اجتماعی با طرح و قلم «سعید حبیبی» و کارگردانی «شاهین بیک» است، این سریال که بزودی پخش آن از اینترنت آغاز خواهد شد را شرکت بین المللى اسپادان تهیه کنندگی کرده است. این مجموعه ۱۶ اپیزود و ۱۶ قطعه موسیقایی تصویری دارد.

سعید حبیبی بازیگر، نویسنده و طراح «رویای پرواز»  درباره چگونگی ساخت این سریال گفته: «پیش تولید سریال از سه سال گذشته شروع شد و تا کنون ساخت فصل اول آن به پایان رسیده است. مجموعه مضمونی اجتماعی دارد و با توجه به فضای موسیقایی آن پخش و توزیعش به بعد از ماه صفر و ایام عزاداری موکول شده است.»

سعید حبیبی طراح و نویسنده «رویای پرواز» درباره مضمون و حال و هوای این مجموعه عنوان کرد: در این سریال در کنار فضای احساسی قصه که واقعی و برگرفته از وضعیت روز جامعه است، سعی شده تا از تکنیک ها و جلوه های ویژه بسیاری استفاده شود. در واقع این تکنیک ها در کنار فضای سورئال داستان، فضایی ماورایی نزدیک به فراسوی ذهن ما را که ناخودآگاه در زندگی عادی درگیر آن هستیم، به وجود می آورد.

وی در پایان گفت: تلاش کرده ایم تا در نگارش فیلمنامه از خط اصلی داستان خارج نشویم و موضوعاتی مانند ترس از برزخ و مرگ، ضعف انسان در برابر معبود، کابوس و در آخر سرنوشت زندگی ازلی و رستگاری در دنیای مادی به درستی به بیننده القا شود.

داستان «رویای پرواز» درباره مرد جوانی است که در زندگی مشترک با همسرش دچار روزمرگی شده و همین امر در ادامه ماجراهای ناخوشایندی را برای او رقم می‌زند… .

سعید حبیبی، سولماز حصاری، خورشید سعیدی، امین ایمانی و… بازیگران این سریال هستند.

زمان پخش سریال رویای پرواز

زمان پخش سریال رویای پرواز

اولین قسمت از سریال موزیکال «رویای پرواز» به کارگردانی شاهین بیک از اواخر آبان ماه به صورت اینترنتی پخش می شود. قرار است پس از پخش اینترنتی، نسخه DVD این مجموعه نیز در شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

سریال رویای پرواز

عوامل سریال

 موسیقى فیلم و خوانندگی تمامی قطعات را بامداد ساخته و خوانده است، همچنین بهروز صفاریان، پوریا حیدرى و پیام هوشمند تنظیم‌ کنندگان این قطعات هستند. علی استیری، محمد کاظمی، علی بحرینی، مریم اسدی و یاحا کاشانی نیز ترانه‌های این سریال را سروده‌اند.

دیگر عوامل اصلی «رویای پرواز» عبارتند از: دستیار برنامه‌ریز: غزاله تاری، طراح گریم: سارا صحراپور، صدابردار: آرش بیک.

منبع: ایلنا/ صبا/آخرین خبر

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا