فرهنگ و هنر

سریال بچه مهندس 3 | بازیگران و خلاصه داستان سریال بچه مهندس فصل سوم

4.9/5 - (8 امتیاز)

سریال بچه مهندس 3 | بازیگران و خلاصه داستان سریال بچه مهندس فصل سوم

در این نوشته، خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال بچه مهندس 3 را مرور می کنیم. فصل سوم سریال بچه مهندس 3 به کارگردانی علی غفاری برای پخش از شبکه دو سیما ساخته شده است و در آن بازیگران بنامی چون فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی،  کامران تفتی و روزبه حصاری به ایفای نقش پرداختند.

اسامی بازیگران سریال بچه مهندس 3 و خلاصه داستان 

سریال بچه مهندس به کارگردانی علی غفاری ساخته شده و برای پخش در شبهای ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما انتخاب شده است. از  لوکیشن‌های این سریال می‌توان به دانشگاه امیرکبیر، خوابگاه دانشگاه علامه طباطبایی و … اشاره کرد.

تهیه کنندگی این سریال  35 قسمتی را سعید سعدی بر عهده داشته است.

حسن وارسته به همراه امیر شاداب دو فصل از سریال «بچه مهندس» را به نگارش درآوردند. فصل ابتدایی این سریال توسط سجاد ابوالحسنی به نگارش درآمد. در این سریال شخصیت جواد جوادی اصلی‌ترین شخصیت این سریال است و از کودکی تا جوانی وی به تصویر کشیده می‌شود. او در یک پرورشگاه بزرگ می‌شود و در نهایت و در فصل سه نخبه دانشجو می‌شود.

داستان سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود. فصل اول این سریال در ماه رمضان 97 و فصل دوم آن در زمستان 97 از شبکه دو سیما پخش شد.

بازیگران سریال بچه مهندس 3

یونا تدین بازیگر کودکی، مانی رحمانی بازیگر نوجوانی و روزبه حصاری بازیگر جوانی شخصیت جواد جوادی هستند.

 فرهاد قایمیان، کامران تفتی، ثریا قاسمی، روزبه حصاری، سعید کریمی، مهشید جوادی، کاوه سماک باشی، فرناز رهنما، حدیث چهره پرداز، خیام وقارکاشانی، مهسا مهجور، سارا شاهرودیان، بهنام مومنی، مهرزاد جعفری، مانی رحمانی، عباسعلی نورایی، حسن ولیخانی، منصور غنی جاهد، حمید عرب سرخی، امیر شاداب، حمید شهیری، عسل غروی،  سید مهرداد ضیایی، کریم اکبری مبارکه،عباس جمشیدی فر ، فرید قبادی،کریم قربانی، اتابک نادری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، فریده دریا مج، شیوا خسرو مهر، آرش نوذری، احسان امانی، احسان مهدی، حسن اسدی، محمود خسرومنش، امید ماهر، نسیم باقریان، یاسمن قلی پور، زهرا دباغیان از جمله بازیگران فصل سوم «بچه مهندس 3» هستند.

بازیگران سریال بچه مهندس 3

روزبه حصاری

روزبه حصاری در سریال بچه مهندس 3

روزبه حصاری در فصل سوم سریال بچه مهندس ایفاگر نقش جواد جوادی می باشد. او متولد دوازدهم بهمن 1366 در تهران است. روزبه حصاری در یک خانواده کم جمعیت به دنیا آمده و در مدرسه تیزهوشان تحصیل کرده و در دانشگاه نیز رشته مهندسی صنایع خوانده است.

وی به جز بازیگری در سینما و تلویزیون در زمینه موسیقی نیز فعالیت هایی دارد. او بازیگری را از سال 1388 با تئاتر شروع کرده، و در فیلم و سریال هایی نیز به ایفای نقش پرداخته، که از مهمترین سریال تلویزیونی می توان به سریال یادآوری به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل اشاره کرد.

روزبه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

روزبه حصاری: فصل سوم سریال بچه مهندس هیجان و تفاوت خاصی دارد

تجربه بازی در بچه مهندس 3

روزبه حصاری در فصل سوم از سریال بچه مهندس نقش شخصیت محوری قصه (جواد جوادی) را بازی می‌کند. او در باره  پذیرش این نقش به جام‌جم گفت: «وقتی یک نقش این گونه به بازیگر سپرده می‌شود، مهم‌ترین نکته این است که او قلبا، روحا و وجدانا احساس کند طیف گسترده‌ای از آدم‌ها را نمایندگی می‌کند تا زمانی که مخاطب او را می‌بیند، شباهت‌هایی میان خودش و شخصیت ببیند.

به عنوان مثال، وقتی بازیگری لحظه عاشقانه را اجرا می‌کند باید خودش را نماینده همه عاشقان بداند که صدایشان شنیده نشده است. اگر شخصیت نخبه را به عهده دارد، نمایند نخبه هایی باشد که بنا به دلایلی فرصت دیده شدن نداشتند. او ادامه می‌دهد: با شخصیت جواد جوادی همذات پنداری می‌کنم، حتی ‌شوخی‌هایی که میان او و دوستانش رد و بدل می شود که خطاب به هم می‌گویند نخبه اصلا چه واژه ای است برایم جالب بود، زیرا در روزگار نوجوانی شخصاً به دنبال علاقه مندی هایم می‌رفتم و به همین دلیل دوستانم به من نخبه می‌گفتند.

 بازیگر سریال بچه‌ مهندس می‌افزاید: امثال جواد که در تقابل میان منافع شخصی زندگی و منافع ملی قرار می‌گیرند کم نیستند؛دوستانی که می‌توانستند بمانند، اما بنا به دلایلی رفتند و حالا دلتنگ ایران هستند. در مجموع به لحاظ عاطفی، شخصی و … با شخصیت جواد عجین شدم، حتی برای در آوردن نقش در آن مدت، کمتر خانواده را دیدم تا احساساتم و بغضم برای نقش درست باشد.

علاوه بر همه این نکات در دوران کودکی شرایطی پیش آمد و از نزدیک بچه های پرورشگاه را دیدم و از بغض هایشان با خبر بودم. حصاری می گوید: در مجموع بهتر است بازیگر قبل از ایفای نقش، درباره شخصیت داستان کاملا تحقیق کند و حتی تا جای ممکن در قالب آن شخص زندگی کند.

من در این سریال علاوه بر مطالعه روی شخصیت‌های مشابه شخصیت اصلی داستان، با بچه‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست زیادی برخورد داشتم که همین موضوع مسوولیت مرا سنگین کرده است.

چرا روزبه حصاری گلایه مند شد؟

چرا روزبه حصاری گلایه مند شد؟

وقتی اولین قسمت از سریال پخش شد، نام همه بازیگران در تیتراژ آمد به غیر از روزبه حصاری كه این موضوع واكنش این بازیگر را به همراه داشت و او در صفحه اینستاگرام شخصی‌اش این موضوع را با مخاطبان در میان گذاشت و در فضای مجازی سر و صدا كرد.

در نهایت عوامل سریال اعلام كردند كه چون از قسمت بعدی وارد قصه می‌شود، به همین دلیل نامش در تیتراژ نیامده است. این پاسخ عوامل قانع‌كننده نبود، زیرا از اولین قسمت نام ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان و كامران تفتی در تیتراژ آمده، اما قاسمی تا قسمت نهم در سریال رویت نشد و قائمیان و تفتی هم در قسمت‌های بعدی وارد قصه شدند. ضمن این‌ كه مخاطب در تیتراژ تصویر حصاری را دیده بود، اما نامش نبود.

بازیگران سریال بچه مهندس

شیوا خسرومهر

شیوا خسرومهر بازیگر سریال بچه مهندس 3

شیوا خسرومهر یکی از بازیگران این سریال است. او در مصاحبه با خبرگزاری صبا، درباره ی نقش خود بیان کرده: من نقش «زهرا خانم» را در این مجموعه ایفا می کنم. فرهاد قائمیان نقش همسر و مهشید جوادی نقش دختر من را بازی می‌کنند و ما یک خانواده سه نفره را تشکیل داده‌ایم. «زهرا خانم» یک زن خانه‌دار است و به شدت مادر و همسر خوبی است و پشت همسر و فرزند خود را خالی نمی‌کند و به همین دلیل خانواده موفقی هستند.

خسرومهر افزود: نگاه خوب و مثبت نسبت به چارچوب خانواده را در این قصه می بینیم و از بیرون چفت و بست خوب و جا افتاده ای دارد. کاراکتر «زهرا خانم» کاراکتری دوست داشتنی است و البته دست به خیر هم دارد و به اصطلاح یک آچار فرانسه خوبی برای خانواده و محله است.

وی درباره همکاری خود با علی غفاری کارگردان این سریال مطرح کرد: «بچه مهندس ۳» اولین همکاری من با علی غفاری است. ایشان به شدت فردی ریز بین، دقیق و حساس است. علی غفاری کارگردانی است که بسیار روی قصه تسلط دارد و اگر فیلمنامه مشکلی داشته باشد سریع و همان سر صحنه اصلاح می کند.

او می داند که چه می خواهد و دکوپاژ شده سر صحنه حاضر می‌شود. با وجود آن که این سریال اولین همکاری من با علی غفاری است اما امیدوارم دوباره با ایشان در پروژه‌های بعدی همکاری کنم.

خلاصه داستان سریال بچه مهندس 3

عوامل سریال 

دیگر عوامل سریال بچه مهندس 3 عبارتند از کارگردان: علی غفاری، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: علی کریمی، دستیار اول کارگردان: کتایون درخشان، دستیاران کارگردان: فهیمه موسوی و سارا رضایی، نویسنده: حسن وارسته، امیر شاداب و رضا خمسه، طراح چهره پردازی: محسن بابایی مجری مرد، ناصر آغاسی و سارا ناز یزدانی، دستیار چهره پردازی: مزلقانی، طراح صحنه: حمید شهیری، دستیار صحنه: حامد علیخانی و وحید حیدری، مدیر تولید: یاسر سلیمانی، مدیر تصویربرداری: یونس سبزی، گروه فیلمبرداری: اشکان کلهر، سعید موگویی، امیر دلاوری، وحید باقری، اسماعیل واشقانی، سام شهاب آبادی، شهرام رنجبر و میلاد جعفری، صدابردار: محمد شیوندی، دستیاران صدابردار: حامد شبوندی و سهیل میرطاهری، تدوین: ناصر فخری، دستیار تدوین: مهدیه فرزین، جلوه های بصری: حسن ایزدی.

فصل سوم سریال بچه مهندس

دستیار برنامه ریزی: محمد جواد سعدی، مدیر تدارکات اداری: ملیحه فرج الهی، مدیر تدارکات مالی: آرزو قوام، مدیران تدارکات: مراد خانه زاد و عبدالرضا بهرامی، همیاران تدارکات: میلاد شعبانی، محمد رضا کریمی، میثم فراهانی و علی عزیزی، حمل ونقل: داود فاضلی، علیرضا صالحی، رجب علی بهرامی، رضا مزیکی، حسین رجب پور، علی پناه، مرتضی حسینی و محمد عادلی، مدیر صحنه: مصطفی آذرنوش، طراح لباس: مژگان عیوضی، دستیاران طراع لباس: فاطمه محمدی و عبد فره داعی، منشی صحنه: النار کوتی، عکاس پشت صحنه: امین مرادی، تصویربردار پشت صحنه: زهرا مشکاتی، گروه پشتیبانی: محمد پروانی و میلاد شعبانی، آشپز: رزاق علی بخشی و حسن حسین نزاد، سینومبیل: محمد کاظمی و کامبیز پوراسدی و پشتیبانی فنی: رضا عسگریان.

تیزر سریال

برگرفته از: صبا

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا