بیوگرافی

بیوگرافی پریا مردانیان بازیگر سریال گیله وا + عکس های پریا مردانیان

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

بیوگرافی پریا مردانیان بازیگر سریال گیله وا + عکس های پریا مردانیان

پریا مردانیان بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران متولد 10 تیر سال 1377 و تک فرزند خانواده می باشد. او به تازگی در سریال عاشقانه ی تاریخی گیله وا به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی پریا مردانیان بازیگر سریال گیله وا

  • نام: پریا
  • نام خانوادگی: مردانیان
  • تاریخ تولد: 1377
  • پیشه: بازیگر

پریا مردانیان متولد 10 تیر سال 1377 بازیگر و دانشجوی رشته صنایع است. وی علاوه بر بازیگری در کار ترجمه نیز فعالیت دارد.

او تک فرزند خانواده می باشد و به همراه پدر و مادرش در یک خانواده سه نفره زندگی می کنند.

پریا مردانیان

آغاز فعالیت بازیگری

پریا مردانیان:: در ابتدا علاقه‌ای به بازیگری نداشتم. البته سن و سالم هم کم بود و درک درستی از کار نداشتم اما بعد از آشنا شدن با فضای سینما عاشق بازیگری شدم.

 اولین تجربه بازیگری‌ام بسیار اتفاقی بود و به سریال «داستان پاییزی» برمی گردد. خانه ما یکی از لوکیشن‌های این سریال بود و آقای اسماعیل فلاح‌پور که کارگردان آن سریال بودند به والدین من پیشنهاد کردند که در سریال بازی کنم. بازیگری را از سن پایین و این سریال آغاز کردم و بعد از آن با بازی در فیلم جهل سالگی به کارگردانی علیرضا رئیسیان  دیده شدم.

عکس های پریا مردانیان

اسطوره‌سازی نمی‌کنم

من هم مثل همه عاشقان سینما بازیگران مورد علاقه دارم و دوست دارم از آنها بیاموزم از تجارب‌شان استفاده کنم. برخی از آنها از نظر بازیگری سرآمد هستند و برخی هم از نظر اخلاقی برایم قابل احترامند اما هیچوقت برای خودم اسطوره‌سازی نمی‌کنم و دوست ندارم شبیه کسی باشم.

ازدواج و همسر

از ازدواج و همسر خانم مردانیان اطلاعاتی در دست نیست.

پریا مردانیان در سریال گیله وا

پریا مردانیان در سریال گیله وا

پریا مردانیان در جدیدترین کارش در سریال گیله وا  کنار بزرگانی چون حمیدرضا پگاه، ستاره اسکندری، امیر حسین صدیق، مهدی زمین پرداز، امیر حسین هاشمی و  مهران رجبی تجربیات زیادی کسب کرده است.

سریال «گیله‌وا» به کارگردانی اردلان عاشوری که این شب‌ها شاهد پخش آن از تلویزیون هستیم روایتگر ماجرای عاشقانه‌ای است که در برهه‌ای حساس از تاریخ کشورمان روایت می‌شود.

آرویک دختری ارمنی است و در سال‌های قحطی در ایران که مصادف بود با جنگ جهانی اول به همراه پدرش میهمان خانواده‌ای گیلانی می‌شوند. احمد پسر خانواده و آرویک به هم علاقمند می‌شوند اما نفوذ نیروهای انگلیسی به ایران و تصمیم احمد برای ملحق شدن به نهضت جنگل بین این دو دلداده جدایی می‌اندازد و… .

پریا مردانیان بازیگر جوان سینما و تلویزیون که پیش از این نقش آفرینی‌اش را در فیلم «چهل‌ سالگی» دیده بودیم در سریال «گیله‌وا» نقش آرویک را بازی کرده است.

در ادامه گفتگو با این بازیگر را می‌خوانید.

بیوگرافی پریا مردانیان

گفتگو با پریا مردانیان

چگونه به گروه ساخت سریال «گیله‌وا» پیوستید؟

از دفتر آقای عاشوری زنگ زدند و چون دو سال بود بخاطر تحصیل در هیچ کاری حضور نداشتم از من پرسیدند که آیا تمایل دارم بازی کنم یا نه. جواب من مثبت بود و با آقای ابراهیم امینی که مسئول انتخاب بازیگران بودند صحبت کردیم و قرار شد در این سریال بازی کردم.

ویژگی‌های نقش آرویک چه بود؟

-برایم خیلی جالب بود که نقش دختری ارمنی را بازی کنم چون کاری متفاوت بود هر بازیگری علاقمند به بازی در نقش‌های متفاوت است. وقتی هم که قصه را برایم تعریف کردند به حضور در کار بیشتر علاقمند شدم. فیلمنامه را که خواندم عاشق نقش شدم. قصه روایتی عاشقانه بود که در ژانر تاریخی می‌گذشت و بسیار جذاب نوشته شده بود.

بازی با لهجه ارمنی احتمالا یکی از چالش‌های بازی در این نقش بوده است. آیا در این زمینه مشاور داشتید؟

-اولین بار بود که با لهجه بازی می‌کردم اما آنقدر نقش را دوست داشتم که سختی کار به چشمم نمی‌آمد. سر کار مربی داشتم. عمو ادموند در طول کار در کنار گروه بودند و من دیالوگ‌هایم را با راهنمایی ایشان تمرین می‌کردم. مشکل این بود که زمان زیادی برای تمرین در اختیار نداشتیم. معمولا هر روز دیالوگ‌های روز بعد را با ایشان تمرین می‌کردیم.

 بازیگرانی از نسل‌های مختلف در این کار حضور دارند. تعامل‌تان با آن‌ها چگونه بود؟

گروه بازیگری سریال «گیله‌وا» واقعا فوق‌العاده بودند. مخصوصا آقای امیرحسین صدیق بسیار در اجرای نقش من را یاری کردند. همکاری با این گروه برایم آموزنده و شیرین بود.

در مورد آن دوران از تاریخ کشورمان و ماجرای مردم قحطی‌زده اطلاعاتی داشتید؟

-در مدرسه و در درس تاریخ در مورد میرزا کوچک خان جنگلی و دلیل قیام او خوانده بودم اما از عمق ماجرا و سال‌های قحطی و مرگ مردم چیزی نمی‌دانستم و از آقای عاشوری خواستم برایم توضیحاتی در این مورد بدهند. خودم هم در این مورد مطالعاتی کردم که با حال و هوای آن دوران آشنا شوم. ضمن اینکه با خواندن فیلمنامه کلی اطلاعات تاریخی دریافت کردم که در ایفای نقش به من کمک کرد.

با وجود آنکه در رشته غیرسینمایی تحصیل کرده اید،  آیا بازیگری را ادامه خواهید داد؟

بله حتما. بعد از نقش‌هایی که در دوران کودکی بازی کردم چند سالی در کارم وقفه افتاد و «گیله‌وا» برایم شروعی دوباره در بازیگری محسوب می‌شود. بعد از بازی در این کار وارد یک پروژه سینمایی شدم و امیدوارم روند کاری‌ام همینطور با آثار خوب ادامه داشته باشد.

برای مخاطبان سریال «گیله‌وا» صحبتی دارید؟

«گیله‌وا» سریالی زیباست و بنظرم هر ایرانی باید این سریال را تماشا کند. دیدن این سریال هم می‌تواند جنبه سرگرمی داشته باشد و هم می‌تواند برای مخاطب همانند یک کلاس تاریخی باشد. می‌دانم این سریال در کارنامه کاری‌ام یکی از بهترین‌ها خواهد بود و در آینده به حضور در آن افتخار خواهم کرد. از آقای عاشوری بابت اعتمادی که به من داشتند تشکر می‌کنم.

پریا مردانیان اینستاگرام

پریا مردانیان بازیگر

بیوگرافی پریا مردانیان بازیگر + عکس

منبع: خبرگزاری صبا

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی ستاره حسینی و همسرش + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا