اخبار

سریال خواب زده چند قسمت است؟ | تعداد قسمت های سریال خواب زده

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

سریال خواب زده چند قسمت است؟ | تعداد قسمت های سریال خواب زده

سریال خواب زده چند قسمت است؟ الهام غفوری تهیه‌کننده  سریال نمایش خانگی خواب زده به تازگی در مصاحبه ای که انجام داده، درباره تعداد قسمت های این سریال چنین گفته است.

سریال خواب زده چند قسمت است؟

سریال خواب زده به کارگردانی سیروس مقدم و  تهیه کنندگی الهام غفوری برای پخش در شبکه نمایش خانگی ساخته می شود.

الهام غفوری: فصل اول و دوم با هم حدود ۳۰ و چند قسمت خواهد شد و این دو فصل کاملاً در ارتباط هستند ولی سریال فصل سومی ندارد. این تهیه‌کننده اظهار کرد: زمانی که ما تولید فصل اول سریال را شروع کردیم، متن به بازنویسی نیاز داشت بنابراین حدود ۲ ماه، تولید را متوقف کردیم و این وقفه ۲ ماهه باعث شد ادامه سریال با عنوان فصل دوم به نگارش برسد ولی قصه دو فصل کاملاً پیوسته است.

تهیه‌کننده سریال‌های «پایتخت» درباره فضای «خواب زده» عنوان کرد: شیطان، خواب و انسان از سوژه‌هایی هستند که همیشه ذهن مخاطب را درگیر می‌کند و فکر می‌کنم مردم علاقه‌ای به پیگیری این داستان‌ها داشته باشند. وی در پایان در واکنش به اینکه برخی سریال «خواب زده» را در ژانر وحشت معرفی کرده‌اند هم گفت: هیجان‌انگیز با ترسناک دو مقوله متفاوت هستند و از این نظر این سریال در ژانر وحشت قرار نمی‌گیرد.

لادن مستوفی، امیرعلی دانایی، مهدی سلطانی، پریوش نظریه، فرید سجادی‌حسینی، مارال فرجاد، کورش سلیمانی، ارسلان قاسمی، باران حاج رضایی، مجتبی طباطبایی، (با حضور) علیرضا شجاع‌نوری و ایرج نوذری، (با معرفی) سیما بابایی گروه بازیگران «خواب زده» را تشکیل می‌دهند.

سریال خواب زده چند قسمته و چند قسمت دارد

منبع: مهر

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: سریال دل چند قسمت است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا