بیوگرافی

بیوگرافی امیرحسین هاشمی بازیگر نقش احمد در سریال گیله وا + تصاویر

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

بیوگرافی امیرحسین هاشمی بازیگر نقش احمد در سریال گیله وا + تصاویر

در این بخش از بیوگرافی بازیگران، زندگینامه امیرحسین هاشمی بازیگر نقش احمد در سریال گیله وا را مرور می کنیم. امیر حسین هاشمی متولد ۲۸ مهر ماه ۱۳۶۸می باشد.

امیرحسین هاشمی بازیگر نقش احمد در سریال گیله وا

امیرحسین هاشمی متولد ۲۸ مهر ماه ۱۳۶۸ بازیگر و دستیار کارگردان است.

سید امیرحسین هاشمی  بازیگر سینما و تلویزیون است. از مهم‌ترین آثار وی می‌توان به بازیگری در فیلم لاتاری، سریال ایستاده در غبار و فیلم ایستاده در‌ غبار اشاره کرد.  هاشمی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1394 در فیلم ایستاده در‌ غبار به کارگردانی محمدحسین مهدویان بازی کرده است.

او گزیده کار است و در این باره گفته: به طور کلی ترجیح می‌دهم در نقشی بازی کنم که دارای یک شخصیت قوی باشد و در این حال جای کار نیز داشته باشد که بتوانم در آن استعداد بازیگری خود را به نمایش بگذارم.

ازدواج و همسر

از ازدواج و همسر امیرحسین هاشمی اطلاعاتی در دست نیست.

امیرحسین هاشمی در سریال گیله وا

امیرحسین هاشمی در سریال گیله وا

امیرحسین هاشمی، بازیگر نقش احمد در سریال گیله وا معتقد است بازی در نقش اصلی این مجموعه و تجربه یك نقش متفاوت، برایش جذاب بوده است. وی كه با فیلم‌های محمدحسین مهدویان به سینمای ایران معرفی شده و در «ایستاده در غبار»، «لاتاری» و «رد خون» نقش مكمل داشته است، در سریال گیله‌وا این فرصت را پیدا كرده كه نقش جوان اصلی را بازی كند. جوانی كه صد سال پیش از دل یك رابطه عاطفی به دنیایی بزرگ‌تر پا می‌گذارد و جنگ و قحطی، بستری می‌شود تا قهرمانی را تجربه كند.

امیرحسین هاشمی

این بازیگر عنوان می‌كند: از نظر من، احمد شخصیتی است كه واكنش‌های متفاوتی در بیننده ایجاد می‌كند. به عنوان مثال بعضی كارهایش منطقی نیست و به مشكلات اضافه می‌كند. اما اگر او را بشناسیم، متوجه می‌شویم كه در مسیر قصه، احمد از شخصیتی كه بوده فاصله می‌گیرد و به جوان دیگری تبدیل می‌شود. علاوه بر آن با این‌ كه كارگردان جوان بود، اما تعامل بسیار خوبی در كار ایجاد كرده بود و همه با علاقه كار  می‌كردند.

فیلم شناسی امیرحسین هاشمی

 سینمایی

  • ماجرای نیمروز ۲: رد خون(۱۳۹۷)
  • لاتاری در نق ساسان (۱۳۹۶)
  • ماجرای نیمروز(۱۳۹۵)
  • ایستاده در‌ غبار در نقش مجتبی عسگری (۱۳۹۴)

سریال 

  • سریال گیله وا

بیوگرافی امیرحسین هاشمی بازیگر

سید امیرحسین هاشمی بازیگر

بیوگرافی امیرحسین هاشمی بازیگر سریال گیله وا + عکس

جام جم/حرف تازه/ منظوم

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی ستاره حسینی و همسرش

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام
    سید امیر حسین هاشمی مهندسی عمران خوانده و فوق لیسانس سینما از دانشگاه هنر تهران است..همچنین دوره های بازیگری آزاد را در کارنامه طی کرده است.از دبیرستان به هنر بازیگری علاقه مند بوده و در گروه تئاتر مدرسه فعال بوده و از منطقه مقام اول مسابقه تئاتر را کسب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا