اخبار

نیلوفر شهیدی بازیگر سریال گاندو ازدواج کرد+ تصاویر نیلوفر شهیدی و همسرش

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

نیلوفر شهیدی بازیگر سریال گاندو ازدواج کرد+ تصاویر نیلوفر شهیدی و همسرش

به تازگی تصاویری از ازدواج نیلوفر شهیدی ، بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه عکس  های نیلوفر شهیدی و همسرش را مشاهده می کنید.

نیلوفر شهیدی بازیگر سریال گاندو ازدواج کرد

نیلوفر شهیدی متولد 1360 در تهران می باشد. وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در رشته مهندسی کامپیوتر می باشد، پدرش اسفندیار شهیدی از مدیران قدیمی فیلم برداری سینما و تلویزیون است. او دو برادر بنام های حامد و امید دارد.

او با وجود مخالفت های پدرش پا به عرصه بازیگری گذاشته است و در این باره گفته:

پدرم دوست نداشت من وارد سینما یا حوزه بازیگری شوم. با اینکه رشته هنر در دانشگاه قبول شدم باز هم اجازه نداد در این رشته تحصیل کنم. به همین علت مهندسی کامپیوتر خواندم.

چند مقطع بعد بدون اجازه پدر تصمیم گرفتم در کلاسهاي بازیگری ثبت نام کنم، که باز بابا متوجه شدند و نتوانستم این کلاس ها را ادامه دهم. تا اینکه یک بار بطور اتفاقی رفتم سر کاری که پدرم مدیر فيلمبرداري و آقای صادق کرمیار هم کارگردان آن فیلم بودند.

 آقای کرمیار  به من پیشنهاد بازیگری دادند و من خودم حقیقتا زیاد جدّي نگرفتم تا اینکه حدود دو ماه بعد یک روز به من زنگ زدند و گفتند قرار است یک فیلم تلویزیونی را بزودی کلید بزنند و از من دعوت کردند در آن بازي کنم که عنوان آن رؤیا بود. من اصلاً از دوربین نمی ترسیدم ولی براي این فیلم که نخستین کارم بود، خيلي برایم دشوار بود و آن روز حس کردم بازیگری کار بسیار سختی است.

ازدواج نیلوفر شهیدی با امید همتی

نیلوفر شهیدی با امید همتی ازدواج کرده است. امید همتی، برنامه‌ریزی، دستیار کارگردان سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال دنگ و فنگ روزگار فعالیت داشته است.

تصاویر نیلوفر شهیدی و همسرش

تصاویر نیلوفر شهیدی و همسرش

تصاویر نیلوفر شهیدی و همسرش

تصاویر نیلوفر شهیدی و همسرش

تصاویر نیلوفر شهیدی و همسرش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا