بیوگرافی

هستی فرحی بازیگر نقش تاج گل در سریال به رنگ خاک + تصاویر

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

هستی فرحی بازیگر نقش تاج گل در سریال به رنگ خاک + تصاویر

بیوگرافی هستی فرحی بازیگر نقش تاج گل در سریال به رنگ خاک

هستی فرحی بازیگر و نوازنده می باشد و این  شبها نیز با ایفای نقش تاج گل در سریال به رنگ خاک مهمان مخاطبان شبکه یک سیما شده است. در ادامه بیوگرافی هستی فرحی را مرور می کنیم.

هستی فرحی یزدی متولد شهریور ماه 1367 در تهران و  فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی می باشد. او همچنین فیلم نامه نویسی را هم زیر نظر ناصر تقوایی فرا گرفته است.

هستی فرحی بازیگر

بازیگری هستی فرحی

هستی فرحی کـه از 4 سال قبل بطور حرفه‌ای و جدی موسیقی کار می کند تقریباً از همان زمان نیز وارد عرصه بازیگری شد اما در کارهای مطرحی بازی نکرد و بیشتر در فیلم‌هـای کوتاه حضور داشت. سریال نزدیکی‌هـای بهشت به کارگردانی حسن هدایت نخستین تجربه جدی بازیگری هستی فرحی اسـت. این بانوی هنرمند پس از آن در سریال به رنگ خاک در نقش تاج گل بازی کرد. تاج گل زنی سختی کشیده است که همراه فرزند و پدرش زندگی می‌کند و برادر خود را از دست داده است. او قصد ازدواج دارد اما پدرش مخالف است.

هستی فرحی نوازنده تار

 

فعالیت در عرصه موسیقی

او بیشتر  در عرصه موسیقی فعالیت دارد و نوازنده  تار است.  تاکنون با چند گروه  مطرح کار کرده و در کنسرت‌های مختلفی در ایران و حتی خارج از کشور حضور داشته است. خانم فرحی تابستان امسال  همراه گروه ماه بانو در دانمارك، آلمان و اتریش برنامه اجرا کرد. نوروز امسال نیز همراه همین گروه کنسرت‌هایی در سوئد، نروژ و انگلیس داشت.

بیوگرافی هستی فرحی

دغدغه محیط زیست

هستی فرحی نسبت به محیط زیست هم بسیار دغدغه دارد. او این شعار را در اینستاگرام خود نوشته است: بیایید برای داشتن زمینی سبز و آسمانی آبی ، هم پیمان شویم.

ازدواج و همسر

هستی فرحی بازیگر سریال به رنگ خاک ازدواج نکرده است.

هستی فرحی

هستی فرحی در سریال به رنگ خاک

عکس های جدید هستی فرحی

برگرفته از: دوات آنلاین – پارس ناز

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی امیرحسین هاشمی بازیگر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا