اخبار

سریال کتونی زرنگی چند قسمت است؟

3/5 - (7 امتیاز)

سریال کتونی زرنگی چند قسمت است؟

سریال کتونی زرنگی چند قسمت است؟

با شروع پخش سریال کتونی زرنگی از شبکه سه سیما، بینندگان شاید بخواهند بدانند که این سریال چند قسمت است؟ ما در این بخش به تعداد قسمت های سریال، خلاصه داستان و معرفی بازیگران سریال کتونی زرنگی می پردازیم.

کتونی زرنگی عنوان سریالی است به کارگردانی علی ملاقلی پور و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه برای پخش از شبکه سه سیما تولید می شود.

علی ملاقلی‌پور کارگردان و نویسنده است. او در کارنامه کارگردانی خود فیلم «قندون جهیزیه» و مستند «راه طی شده» را دارد. این سریال اولین کار تلویزیونی علی ملاقلی‌پور می باشد.

نگارش فیلمنامه این سریال را  محسن ملکی و حسین حقیقی در 22 قسمت برعهده داشته‌اند.

سریال کتونی زرنگی در ژانر کمدی ساخته می شود و در خلاصه داستان آن آمده است: “آقام همیشه میگه زِرنگ ته چاهه…، ولی نمی‌دونه اگه من ته چاهم باشم، کفترِ چاهی‌ام، بالاخره می‌پرم! “

سریال کتونی زرنگی چند قسمته

هدایت هاشمی، افسانه چهره آزاد، ملیکا شریفی‌نیا، علی سلیمانی، محمود جعفری، علیرضا جعفری و مصطفی ساسانی بازیگران اصلی و رادمهر رزمجوی و عماد شعبانی بازیگران خردسال سریال کتونی زرنگی را تشکیل می‌دهند.

 «کتونی زرنگی» در «باشگاه فیلم سوره» و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید می‌شود و طبق برنامه ریزی ها قرار است در زمستان امسال روی آنتن برود.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا