فرهنگ و هنر

بیوگرافی بازیگران سریال آخر خط + عکس و اسامی بازیگران سریال آخر خط

5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی بازیگران سریال آخر خط + عکس و اسامی بازیگران سریال آخر خط

در این بخش به معرفی و بیوگرافی بازیگران سریال آخر خط می پردازیم.

مجموعه تلویزیونی آخر خط  به کارگردانی علی مسعودی برای پخش از شبکه سه سیما تولید شده  و قرار است، این سریال طنز بزودی روی آنتن برود.

در ادامه با مجله اینترنتی پیک نت همراه باشید.

«آخر خط» عنوان نخستین سریال به کارگردانی علی مسعودی است.

مجموعه تلویزیونی آخر خط در تهران، لبنان و سوریه تصویربرداری شده است و کارگردان آن درباره این سریال گفته: در این سریال ماجرایی روایت می‌شود که چند نفر دانسته و با هدفی مشخص راهی یک سفر می‌شوند. آنها می‌دانند که چرا می روند و چه هدفی را دنبال می‌کنند. ماجرایی که با زبانی طنز برای مخاطب گفته می‌شود.

برخلاف اینکه قرار بود بخش‌هایی از این سریال در کشورهایی خارج از ایران مقابل دوربین برود اما این اتفاق نیفتاد و تمام سریال در ایران تصویربرداری شد.

مجموعه «آخر خط» در 30 قسمت مضمونی کمدی و طنز دارد و داستان دو پسرخاله است که بسیار شرور هستند و خانواده‌ها از دست این دو نفر به ستوه آمده‌اند. این دو به دلیل جرمی به زندان می‌افتند و تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند.

علی مسعودی بازیگر و کارگردان سریال آخر خط

علی مسعودی بازیگر و کارگردان سریال آخر خط

علی مسعودی معروف به علی مشهدی، نویسنده و فیلم‌نامه‌نویس مجموعه های طنز تلویزیونی است که کار خود را با نوشتن متن‌های چند آیتم از برنامه «ساعت خوش» در سال ۱۳۷۴ شروع کرد و در طول این سال‌ها داستان و فیلم‌نامه مجموعه‌هایی چون «کوچه اقاقیا»، «یک و نیم هفته»، «سه در چهار» و بخش‌هایی از «آقا و خانم سنگی» را نوشته است.

او در این سریال تلویزیونی به جز کارگردانی، ایفاگر نقش یک پزشک نیز می باشد.

علی مسعودی ازدواج کرده و متاهل است.

خلاصه داستان سریال آخر خط

سریال «آخر خط» مضمونی طنز دارد و داستان دو پسرخاله هم سن به نام های سیامک و فرامرز را روایت می کند، مادر سیامک در دوران کودکی‌اش درگذشته و او از همان موقع همراه با خاله و پسرخاله‌اش زندگی می‌کند، یکی‌شان فوق‌لیسانس الکترونیک و دیگری لیسانس مدیریت دارد، سه سال قبل به یکی از کشورهای آسیای شرقی رفته و شش ماه دوره ماساژ گذرانده و الان ماساژور است، اما این دو نفر هرجا که برای کار می‌روند، دردسر درست کرده و بیرونشان می‌کنند و برای خانواده مایه دردسر هستند و آخرین کاری هم که کرده‌اند، این بوده که می‌خواستند شاخ اینستاگرام شوند و از فضای مجازی پول دربیاورند، شاخ هم می‌شوند، اما چون تبلیغ سایت شرط‌بندی کرده بودند، دادستانی دستگیرشان می‌کند و به زندان می‌افتند و بعد از آن تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند.

اسامی بازیگران سریال آخر خط

اسامی بازیگران سریال آخر خط

اسامی بازیگران سریال آخر خط و نقش بازیگران سریال آخر خط عبارتند از:

  • عباس جمشیدی فر بازیگر نقش فرامرز کفچی
  • علی صبوری بازیگر نقش سیامک صفری
  • شهین تسلیمی بازیگر نقش نسرین
  • محمدرضا هدایتی بازیگر نقش سرهنگ بهرام خسروی
  • کمند امیرسلیمانی بازیگر نقش مهسا کفچی
  • مهران رجبی بازیگر نقش جاوید
  • امیر غفارمنش بازیگر نقش حاج آقا تفرشی
  • اشکان اشتیاق بازیگر نقش حسام کفچی
  • فاطمه امینی بازیگر نقش فروغ
  • داریوش سلیمی بازیگر نقش داوود
  • مهسا باقری بازیگر نقش مهناز
  • بیژن پیشدادی
  • غزال وکیلی بازیگر نقش فرشته
  • محمدامین سلیمی راد
  • روژان تقی زاده
  • سیدرضا حسینی
  • امیر نوری بازیگر نقش مازیار
  • احسان آذر مهر
  • امیر پاسبان
  • محمد فرزانه
  • آرش سلیمی
  • شهرام قائدی بازیگر نقش مرتضی
  • محمد برسوزیان بازیگر نقش سید مرتضی
  • فریده سپاه منصور بازیگر نقش مرضیه
  • محمد مختاری
  • اسدالله یکتا
  • علیرضا مسعودی بازیگر نقش دکتر

عکس بازیگران سریال آخر خط

عوامل سریال آخر خط

دیگر عوامل سریال آخر خط  عبارتند از: کارگردان تلویزیونی: محمود رضایی،  تهیه‌کننده: مجید میرخان، مدیر تولید: شکیل مظفری، دستیار اول کارگردان: احسان سجاد حسینی، مدیر صدابرداری : محمد شیوندی، صدابردار: حامد شیوندی، فیلمبرداران: مرتضی نجفی و امیرمحمد قربانخانی، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه : محسن غلامی، طراح لباس : زهره رحمانی، مدیر برنامه‌ریزی: نوشین شکری، مدیر تدارکات: سعید میرزایی، منشی صحنه :مهدیه درگاهی نژاد، عکاس: فاطمه بانک، نورپرداز: حسن زارعی، مسئول فنی: حمیدرضا حکیم الهی.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیوگرافی بازیگران سریال آخر خط

در ادامه بیوگرافی کوتاه از تمام بازیگران سریال آخر خط را مرور می کنیم.

بیوگرافی شهرام قائدی

بیوگرافی شهرام قائدی

شهرام قائدی بازیگر سریال آخر خط  متولد۳۱ مرداد ۱۳۵۴  و تحصیلاتش دیبلم می باشد. شهرام قائدی در شهر قیر و کارزین در استان فارس به دنیا آمده‌ است، وی سال 1370 از شهرستان به تهران مهاجرت کرد و در 19 سالگی، سال 1373 در کلاس های آموزش بازیگری امین تارخ شرکت کرد و بواسطه او در سال 74 به کارگردانای مشهوری چون گلاب آدین وثطب الدین صادقی معرفی شد، حضورش در سریال رمضانی پنجمین خورشید در سال 88 چهره او را محبوب کرد البته سریال قرارگاه مسکونی سال 85 نیز چهره او را به مردم شناساند.

شهرام قائدی ازدواج کرده  و همسرش دختر دایی او است که آنها یک دختر هم به نام سارینا دارند.

بیوگرافی شهین تسلیمی

بیوگرافی شهین تسلیمی

شهین تسلیمی بازیگر سریال آخر خط  متولد ١٩ شهریور ١٣٣۴در خشکرود، هنرپیشه سینما و تلویزیون است. مدرک تحصیلی او دیبلم می باشد. وی در جوانی تئاتر بازی می کرده است و همچنین در رادیو هم تست صدا داده و قبول شده بود اما به علت مخالفت خانواده هر دو را رها کرد. اولین حضور او در جلوی دوربین به سریال باغ مظفر بر می‌گردد. الیزابت امینی وی را برای ایفای نقش در این سریال به مهران مدیری معرفی کرده بود.

او بازی کوتاهی در سریال بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران در سال هشتاد و هفت داشت و با حضور پررنگ تر در سریال «زن بابا» به کارگردانی سعید آقاخانی به شهرت رسید و پس از آن در سریال‌های کمدی «چهارچرخ» و «خانه اجاره‌ای» بازی کرد. این بازیگر با حضور در سریال‌های «وضعیت سفید» و «ارمغان تاریکی» نشان داد که به‌ خوبی از پس نقش‌های جدی هم برمی آید. از دیگر کارهایش می‌توان به فیلم‌های «طلا و مس»، «آوار» و مجموعه‌های «دلنوازان»، «حیرانی»، «باغ مظفر»، «مادرانه» و… اشاره کرد.

شهین تسلیمی سالها پیش با احسان گرامی ازدواج کرده است.

بیوگرافی محمدرضا هدایتی

بیوگرافی محمدرضا هدایتی

محمدرضا هدایتی  بازیگر سریال آخر خط متولد ۲۴ اردیبهشت ۱۳۵۲ در چابهار، بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر و صداپیشه و خواننده  می باشد. وی به خاطر نقش‌های کمدی او در سریال‌های تلویزیونی به کارگردانی مهران مدیری شهرت پیدا کرده‌ است. اما پیش از آنکه به شهرت برسد در عرصه تئاتر بسیار فعال بوده‌ است. او متولد چابهار در سیستان و بلوچستان است. وی از دوران کودکی به تئاتر روی آورده‌ است.

وی خرداد ۷۴ به تهران آمد و در انتشارات مرغ آمین مشغول به کار شد. سال ۱۳۷۷ یک تئاتر هم با اکبر زنجانپور کار کرد به نام گوریل پشمالو اثر یوجین اونیل. تا اینکه سال ۱۳۷۸ اولین همکاری را با مهران مدیری در مجموعه تلویزیونی به نام ببخشید شما؟ را تجربه کرد.

از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به کارگردانی یک فیلم کوتاه با نام برخورد کوتاه اشاره کرد، وی صدا پیشه عروسک پسر عمه زا هم هست که یک کار عروسکی کلاسیک پرطرفدار در ایران محسوب می‌شود.

محمدرضا هدایتی سال ها پیش ازدواج کرده و یک فرزند بنام هامون دارد.

بیوگرافی کمند امیرسلیمانی بازیگر سریال آخر خط 

 کمند امیرسلیمانی بازیگر سریال آخر خط 

کمند امیرسلیمانی بازیگر سریال آخر خط متولد ۱۳۵۲ در تهران، هنرپیشه سینما و تلویزیون می باشد. وی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۶ می‌باشد. وی همچنین دختر سعید امیرسلیمانی و خواهر سپند امیرسلیمانی از بازیگران سینما است.

کمند امیرسلیمانی  ازدواج کرده و یک فرزند پسر دارد.

بیوگرافی امیر نوری بازیگر سریال آخر خط

 امیر نوری بازیگر سریال آخر خط

امیر نوری  بازیگر سریال آخر خط  متولد ۶ شهریور ۱۳۶۵ در تهران می باشد. وی از سال ۱۳۷۲ و زمانی که هفت ساله بود بازیگر شد اما بینندگان تلویزیونی با او در سال ۱۳۸۰ و سریال یادداشت‌های کودکی و پس از آن در بدون شرح آشنا شدند.

امیر نوری تاکنون ازدواج نکرده است.

بیوگرافی عباس جمشیدی فر بازیگر سریال آخر خط

 عباس جمشیدی فر بازیگر سریال آخر خط

عباس جمشیدی فر  بازیگر سریال آخر خط  متولد ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. او حرفه خود را از اواخر دهه هفتاد با بازی و نوشتن چند تئاتر شروع کرد و پس از چندی با بازی در سریال روزگار خوش حبیب آقا چهره خود را به مردم نشان داد و در نهایت سریال سه دونگ سه دونگ که در ماه رمضان از شبکه تهران پخش شد سکوی پرتاب او بود.

با این که جمشیدی فر به تازگی فعالیت‌های خود را در ابعاد گسترده تری در تلویزیون ادامه می‌دهد اما می‌شود او را یک بازیگر حرفه‌ای تئاتر دانست. از جمله دیگر سریال‌های او می‌توان به بیدار باش، باغ شیشه‌ای، خانه اجاره‌ای و پنج دری و فیلم سینمایی خروس جنگی و دیوار اشاره کرد.

عباس جمشیدی فر با فریبا امینیان بازیگر ازدواج کرده است.

بیوگرافی اشکان اشتیاق

بیوگرافی اشکان اشتیاق

اشکان اشتیاق بازیگر سریال آخر خط متولد ۶ تیر ۱۳۶۳ تهران می باشد. او در رشته گرافیک در دانشگاه آزاد تهران شمال تحصیل کرده‌ است. وی بازیگری را در سنین نوجوانی با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی آغاز کرد.

او با مجموعهٔ دنیای شیرین جلوی دوربین رفت و با سریال نود شبی مهران غفوریان به شهرت رسید؛ و با فیلم «چپ دست» به کارگردانی آرش معیریان نخستین تجربه خود را آموخت. از کارهای تلویزیونی او می توان به سریال های پنچری و زوج یا فرد اشاره کرد.

اشکان اشتیاق تاکنون ازدواج نکرده است.

بیوگرافی داریوش سلیمی

بیوگرافی داریوش سلیمی

داریوش سلیمی بازیگر سریال آخر خط متولد ۲۲ مرداد ۱۳۴۷ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. مدرک تحصیلی وی دیبلم می باشد. او سالها پیش ازدواج کرده و دو فرزند بنام های سیاوش و آرش دارد.

بیوگرافی علی صبوری بازیگر سریال آخر خط

 علی صبوری بازیگر سریال آخر خط

علی صبوری بازیگر سریال آخر خط  متولد  3 شهریور 1371 در شهر مشهد می باشد. او به واسطه برنامه خندوانه به شهرت رسید. علی در خانواده اي با دو فرزند بزرگ شده اسـت و دارای یک برادر کوچک تر بنام آرمان صبوری اسـت.

شغل خانوادگی علی صبوری فعالیت در بازار آهن آلات صنعتی اسـت و بـه گفته خودش زندگی خوب و شرایط مناسبی دارند.

علی صبوری ازدواج کرده و متاهل اسـت.

بیوگرافی مجید شهریاری

بیوگرافی مجید شهریاری

مجید شهریاری  بازیگر سریال آخر خط متولد ۳۰ شهریور ۱۳۳۹ در تهران می باشد. او فارغ‌التحصیل رشته ادبیات فارسی است و فعالیت خود را هم‌زمان با اکبر عبدی و با نمایش‌های طنز و خوانندگی قبل از انقلاب ۱۳۵۷ ایران آغاز نمود و از سال ۱۳۶۸ در تئاترهای آزاد و پس از آن در آثار سینمایی و تلویزیونی مانند: اخراجی ها، رسوایی، پله آخر، معراجی‌ها، باغ سرهنگ، متهم گریخت، خانه به دوش، سه در چهار، سه دونگ سه دونگ، ترش و شیرین، شش و بش، پنجاه کیلو آلبالو و ساختمان پزشکان و … به ایفای نقش پرداخت. وی بیشتر به سبب بازی در آثار طنز و نقش‌های کمدی به شهرت رسیده‌ است.

مجید شهریاری سال ها پیش ازدواج کرده است.

بیوگرافی فاطمه امینی بازیگر سریال آخر خط 

 فاطمه امینی بازیگر سریال آخر خط 

فاطمه امینی بازیگر سریال آخر خط متولد 16 دی 1364 در تهران، مجری و بازیگر می باشد. فارغ التحصیل دانشگاه آزاد تهران شمال است  يک خواهر به نام مريم و يک برادر به نام رضا دارد بجز اجرا بازیگر تئاتر است و صداپیشگی نیز می کند ململ عروسک شناخته شده وی می باشد.

فاطمه امینی  ازدواج کرده و متاهل می باشد.

بیوگرافی مهسا باقری بازیگر سریال آخر خط

 مهسا باقری بازیگر سریال آخر خط

مهسا باقری بازیگر سریال آخر خط متولد 8 آذر ماه 1368 در تهران می باشد. او علاوه بر بازیگری فعالیت مدلینگ نیز دارد و برای تبلیغ با شرکت های داخلی قرار داد دارد. خانم باقری از سال 1394 فعالیتش را از تئاتر شروع کرده است و در سینما حضور پررنگی ندارد و بیشتر کارهایش در تلویزیون است. نخستین سریال تلویزیونی او علی البدل می باشد.

مهسا باقری ازدواج کرده و متاهل است.

بیوگرافی مهران رجبی

بیوگرافی مهران رجبی

مهران رجبی بازیگر سریال آخر خط  متولد ۱۲ دی ۱۳۴۰در کرج، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه تربیت مدرس می باشد. وی اصالتاً اهل روستای «واریان» کرج است. پدرش باغبان و کشاورز بود.

مهران فرزند آخر خانواده بوده و دو برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محراب و فرهاد دارد. خواهر کوچکتر وی به نام جمیله در دو سالگی از دنیا می‌رود. استعداد وی در زمینه بازیگری ابتدا به وسیله رضا میرکریمی که همکلاس او در دانشگاه بود کشف شد و توسط او به تلویزیون و سینما راه یافت.

مهران رجبی با افسانه کیا ازدواج کرده است و سه فرزند بنام های زهرا، سارا و علیرضا دارد.

بیوگرافی غزال وکیلی بازیگر سریال آخر خط

 غزال وکیلی بازیگر سریال آخر خط

غزال وکیلی بازیگر سریال آخر خط متولد دهه 70 می باشد و دوره آموزش بازیگری را در سال ۸۹ در آموزشگاه مرحوم استاد سمندریان به پایان رسانده است. از کارهای او می توان سریال آخرین بازی و تله فیلم شب سال نو را نام برد.

بیوگرافی محمد برسوزیان 

بیوگرافی محمد برسوزیان 

محمد برسوزیان  متولد ۱۳۲۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. از سریال تلویزیونی او می توان هوش سیاه و سه در چهار اشاره کرد.

او ازدواج کرده و به همراه خانواده اش در بابل زندگی می کنند.

بیوگرافی فریده سپاه منصور

بیوگرافی فریده سپاه منصور

فریده سپاه منصور بازیگر سریال آخر خط متولد ۱۳۲۶ در تهران هنرپیشه سینما و تلویزیون است. او از سال ۱۳۴۹ تا سال ۱۳۶۱ در تئاتر فعالیت داشت. پس از آن به سینما و تلویزیون روی آورد.

از مهم‌ترین فیلم‌هایی که وی در آن به ایفای نقش پرداخته می‌توان به کتاب قانون و مارمولک اشاره کرد.

وی همسر هوشنگ توکلی از بازیگران تئاتر و سینما و تلویزیون می‌باشد.

بیوگرافی امیر غفارمنش بازیگر سریال آخر خط

 امیر غفارمنش بازیگر سریال آخر خط

امیر غفارمنش بازیگر سریال آخر خط  متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۴۷ در تهران اصالتا آذری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون  است. وی  فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز نمود. پس از آن توسط آقایان محمد رحمانیان و حسن فتحی به تلویزیون راه یافت و در سریالهای مختلف تلویزیونی از جمله: ساعت خوش، سیب خنده، قصه‌های شبانه، همسایه‌ها، چشم به راه، دنیای شیرین، جادوی مهتاب، هفت گنج و رستوران خانوادگی به ایفای نقش پرداخت. او حضور در سینما را با فیلم خانه‌ای روی آب ساخته بهمن فرمان آرا تجربه کرد.

امیر غفارمنش در حال حاضر متأهل و داری یک فرزند پسر بنام راستین است.  پوپک گلدره همسر سابق وی بود.

برگرفته از ویکی پدیا

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی بازیگران سریال سرباز + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا