فرهنگ و هنر

بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت + عکس و اسامی بازیگران

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت + عکس و اسامی بازیگران

در این بخش، اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان را مرور می کنیم. در سریال از سرنوشت بازیگران شاخصی همچون حسین پاکدل و حبیب دهقان نسب به ایفای نقش پرداختند. در ادامه با مجله اینترنتی پیک نت همراه باشید…

بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت

سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمد مهدی سلطانی و علیرضا بذرافشان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان از شنبه ۳۰ آذر به روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

«از سرنوشت» در سه فصل تولید شده است که به سرنوشت دو کودک از سن کم تا جوانی می‌پردازد و محوریت آن امیدبخشی و تلاش برای رسیدن به آرزوها است. فصل اول و سوم آن را محمدرضا خردمندان و فصل دوم را علیرضا بذرافشان کارگردانی کرده‌اند. تهیه‌کنندگی این سریال را اکبر تحویلیان برعهده دارد و روح ا… صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی فیلمنامه این سریال را نگاشته‌اند.

این سریال کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست و داستان آن از رفاقت هاشم و سهراب دو پسر‌بچه‌ پرورشگاهی آغاز می‌شود. آنها از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. این دو پسر بچه که آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور روایت‌ اتفاقات این سریال می‌شود.

اسامی بازیگران سریال از سرنوشت

اسامی بازیگران سریال از سرنوشت

  • حسین پاکدل
  • حبیب دهقان نسب
  • مائده طهماسبی
  • کامران تفتی
  • مجید واشقانی
  • مهدی صبایی
  • لیلا بلوکات
  • فریبا نادری
  • علیرضا استادی
  • مریم کاظمی
  • علیرضا آرا
  • بهزاد داوری
  • سارا والیانی
  • دارا حیایی
  • فاطیما بهارمست
  • کیسان دیباج
  • مرضیه موسوی
  • مونا کرمی
  • امیررضا فرامرزی
  • راستین عزیزپور

بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت

بیوگرافی کوتاه از بازیگران سریال تلویزیونی از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان را می خوانید.

بیوگرافی حسین پاکدل

بیوگرافی حسین پاکدل

حسین پاکدل بازیگر سریال از سرنوشت متولد ۱۳۳۸ اصفهان، نویسنده، نمایشنامه‌نویس، مجری، تهیه کننده و مدیر سابق شبکه صدا و سیما و کارگردان و بازیگر  است. او در سال‌های ۱۳۶۶ تا ۱۳۷۳، مدیریت پخش شبکه اول سیما را بر عهده داشت. همچنین مدیر دوره‌های دهم و یازدهم جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بود. وی مدتی نیز مدیریت تئاتر شهر را بر عهده داشت. از کارهای او می‌توان نویسندگی و کارگردانی نمایش‌های حضرت والا و رقص زمین را نام برد.

از کارهای جدید او می توان سریال شبکه نمایش خانگی مانکن را نام برد.

حسین پاکدل با عاطفه رضوی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده است و یک دختر بنام صبا دارد.

بیوگرافی حبیب دهقان نسب

بیوگرافی حبیب دهقان نسب

حبیب دهقان نسب بازیگر سریال از سرنوشت متولد ۱۳۲۸ در شیراز، هنرپیشه  می‌باشد.

او به خاطر عشق به بازیگری تحصیلات خود را در همین رشته انتخاب کرد، او فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است در سال ۱۳۴۶ فعالیت‌های هنری خود را آغاز کرد.در نمایش‌های رادیو شیراز از سال۱۳۴۶ تا ۱۳۵۲ و هچنین نمایش‌های تئاتر را تجربه کرد.

اولین حضور او در سینما فیلم شرایط عینی (۱۳۶۶) بود. اما در تلویزیون با سریال در پناه تو چهره شد، فیلم سفر به چزابه و نسل سوخته مورد توجه منتقدین سینما قرار گرفت.

وی در حال حاضر در شهرک اکباتان زندگی می‌کند و از همکاران و کتابداران کتابخانهٔ بلوک دو، فاز دو اکباتان است.

بیوگرافی مائده طهماسبی 

بیوگرافی مائده طهماسبی 

مائده طهماسبی  متولد ۱۳۳۶ در بابل، بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون، کارگردان تئاتر و مترجم است.

او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشتهٔ خبرنگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی است. او در سال ۱۳۷۷ به همراه همسرش، فرهاد آئیش، به ایران بازگشت و با کارگردانی نمایش گزارش به آکادمی فعالیت هنری خود را آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی که مائده طهماسبی در آن حضور داشته دایرهٔ به کارگردانی جعفر پناهی است.

کامران تفتی بازیگر سریال از سرنوشت

کامران تفتی بازیگر سریال از سرنوشت

کامران تفتی بازیگر سریال از سرنوشت  متولد 19 فروردین 1358 فارغ التحصیل  بازیگری که از کودکی  تئاتر را در کنار پدرش آغاز کرد و تا زمان ورود به دانشگاه در کنار تحصیل مشغول به تجربه اندوزی در صحنه ها بود. او فرزند اردشیر تفتی بازیگر تلویزیون است. او یک برادر به نام کیوان دارد که متولد 1363 است و در عرصه موسیقی فعالیت میکند.

او در زمان دانشجویی با کارهای دانشجویی  وارد فضای حرفه ای تئاتر کشور شد و با استادانی چون حمید امجد ، محمد رضایی راد ، محمد چرمشیر ، بهزاد فراهانی  ، قطب الدین صادقی و منیژه محمدی و …. تئاترهایی را به روی صحنه برد. و تاکنون اجراهایش  در فضای حرفه ای تئاتر کشور ادامه دارد.

او در سریال هایی همچون ولایت عشق ، خواب و بیدار ، دیوار و بزم آخر به ایفای نقش پرداخته و آخرین بازی او در تلویزیون تا کنون سریال میکاییل ساخته سیروس مقدم بوده است.

ازدواج و همسر کامران تفتی

او در یک برنامه تلویزیونی در سال 96 گفته بود که ، در شرف ازدواج هستم  و بعد از محرم و صفر قطعی می کنم این اتفاق را ، صحبت هایش صورت گرفته است و بعداز ماه صفر به صورت رسمی ثبت می شود.

مجید واشقانی بازیگر سریال از سرنوشت

مجید واشقانی بازیگر سریال از سرنوشت

مجید واشقانی بازیگر سریال از سرنوشت متولد ۶ خرداد ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی متالورژی است، علاقه زیادی به بازی در ژانر کمدی دارد. مجید واشقانی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ با حضور در کلاس‌های آزاد بازیگری امین تارخ شروع کرد سپس از همین کلاس‌ها وارد بازار کار حرفه‌ای شد.

با سریال مسیر انحرافی در سال ۱۳۹۰ چهره‌اش شناخته شد و بعد در مجموعه های مختلف زیرهشت، هوش سیاه، ماتادور در نقش‌های پلیسی به شهرت رسید.

 مجید واشقانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

بیوگرافی مهدی صبایی

بیوگرافی مهدی صبایی

مهدی صبایی  متولد ۲۲ مرداد ۱۳۴۵ در کرمانشاه و در محله‌ی چهار راه مختاری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. صبایی دارای مدرک فوق دیپلم اتومکانیک است. او فعالیتش را از سال ۱۳۷۵ شروع کرد. اولین تجربه اش در سینما با فیلم سلطان اثر مسعود کیمیایی در سال ۱۳۷۵ بود.

مهدی صبایی ازدواج کرده و یک فرزند به نام علی دارد.

لیلا بلوکات بازیگر سریال از سرنوشت

لیلا بلوکات بازیگر سریال از سرنوشت

لیلا بلوکات بازیگر سریال از سرنوشت متولد ۴ آذر ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. از کارهای لیلا بلوکات می‌توان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد.

لیلا بلوکات در رشته کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد.

از کارهای او در تلویزیون می توان سریال لحظه گرگ میش را نام برد که سریال پرمخاطبی بود.

فریبا نادری بازیگر سریال از سرنوشت

فریبا نادری بازیگر سریال از سرنوشت

فریبا نادری  بازیگر سریال از سرنوشت متولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر سینما تلویزیون است.

فریبا نادری در تهران به دنیا آمد و یک برادر دارد. نادری که در جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده‌ است.

مسعود رسام در سال 88 به علت بیماری سرطان درگذشت.

فریبا نادری بازیگر جوان و توانا از خاطراتش در زندگی مشترک با مرحوم مسعود رسام گفته: در کنار مرحوم مسعود رسام زندگی عاشقانه ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خلائی حس نکردم… حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره ام از اوست که هنوز هم حرف های پرمحتوایش در خاطرم هست.

او برای بار دوم با مهرداد طباطبایی ازدواج کرده است و فرزندی بنام یارا دارد.

از کارهای تلویزیونی او می توان به سریال های گمشدگان و پرستاران اشاره کرد.

بیوگرافی علیرضا استادی

بیوگرافی علیرضا استادی

علیرضا استادی  متولد ۱۳۵۲ در شهر ری، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. مدرک تحصیلی وی دانش‌آموخته نمایش از دانشکده هنر و معماری می باشد. فیلم های سینمایی لاتاری،روزهای نارنجی و اکسیدان و… در کارنامه بازیگری خود دارد.

علیرضا استادی سالها پیش ازدواج کرده است.

بیوگرافی مریم کاظمی

بیوگرافی مریم کاظمی

مریم کاظمی بازیگر سریال از سرنوشت در سال ۱۳۴۴ در تهران متولد شد. او در سال ۱۳۶۵ از هنرکده آزاد هنرپیشگی تحت نظر «مصطفی اسکویی» فارغ‌التحصیل شد. پس از آن تحصیلات عالی خود را در دانشگاه تهران دنبال نمود و در سال ۱۳۷۲ مدرک کارگردانی و بازیگری را از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دریافت نمود.

بیوگرافی علیرضا آرا

بیوگرافی علیرضا آرا

علیرضا آرا  با نام اصلی علیرضا محمدی، بازیگر و کارگردان متولد سال ۱۳۵۴ در تهران است. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی عمران است و دوره‌های بازیگری را در حوزه هنری گذرانده است.

علیرضا آرا در سال ۱۳۸۳ با خانم شبنم مقدمی، بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده است و این زوج دارای یک فرزند دختر هستند.

بیوگرافی بهزاد داوری

بیوگرافی بهزاد داوری

بهزاد داوری بازیگر سریال از سرنوشت متولد سال ۱۳۵۴ در اصفهان، بازیکر سینما و تئاتر بوده و فارغ التحصیل رشته هنر از دانشگاه آزاد نجف آباد (با مدرک  فوق دیپلم) و لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره اصفهان است. او علاوه بر بازیگری به هنر نقاشی هم مشغول است.

بهزاد داوری چند سالی است که متاهل شده و با خانم بهناز نادری ازدواج کرده است.

سارا والیانی بازیگر سریال از سرنوشت

سارا والیانی بازیگر سریال از سرنوشت

سارا والیانی  متولد 17 اردیبهشت 1365 می باشد. او در سریال هایی همچون افسانه هزار پایان و خونه یکی بازی کرده است.

سارا والیانی با محسن میرزاخانی ازدواج کرده است.

دارا حیایی بازیگر سریال از سرنوشت

دارا حیایی بازیگر سریال از سرنوشت

دارا حیایی بازیگر سریال از سرنوشت متولد 11 شهریور 1372 در تهران می باشد. دارا حیایی تنها فرزند امین حیایی از همسر اولش مونا بانکی پور است.

امین حیایی بازیگر خوب  کشورمان تا کنون دو بار ازدواج کرده است. او از همسر اولش صاحب فرزندی به نام دارا شد . بعد از جدایی از همسرش با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد.

دارا حیایی در سال 95 به دعوت حمید نعمت الهی کارگردان فیلم شعله ور بصورت حرفه ای بعد از تست در کنار پدرش در این فیلم بازی کرد.

فاطیما بهارمست بازیگر سریال از سرنوشت

فاطیما بهارمست بازیگر سریال از سرنوشت

فاطیما بهارمست بازیگر سریال از سرنوشت متولد ۱۰ تیر ۱۳۷۵ در تهران، تنها فرزند خانواده است و در سال ۱۳۸۲ در سن ۶ سالگی به طور اتفاقی استعدادش در عرضه اجرا کشف شد و به عنوان مجری برنامه‌های کودک تلویزیون فعالیت هنری خود را در سیمای کودک شبکه ۱ آغاز کرد. او با ۶ سال سن، کوچکترین مجری و گوینده‌ای بود که صداوسیما به خود دید. در ادامهٔ راه هنری خود در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی نقش آفرینی کرد. او برای آثار کارگردانانی چون ابراهیم حاتمی کیا، داریوش فرهنگ، بهرام بهرامیان و … در سنین خردسالی نقش آفرینی کرده است.

تحصیلات دانشگاهی او در رشتهٔ بازیگری کارگردانی نمایش در دانشکدهٔ هنرهای زیبا می باشد.

فاطیما بهارمست تاکنون ازدواج نکرده است.

کیسان دیباج بازیگر سریال از سرنوشت

کیسان دیباج بازیگر سریال از سرنوشت

کیسان دیباج بازیگر سریال از سرنوشت  متولد سال 70 در تهران، بازیگر و خواننده است و چند سالی است که در حوزه تئاتر و موسیقی فعالیت می‌کند.

کیسان دیباج در یک خانواده کم جمعیت زندگی می کند. او یک خواهر دارد و ازدواج هم نکرده است.

سریال از سرنوشت اولین کار تلویزیونی او می باشد.

مونا کرمی بازیگر سریال از سرنوشت

مونا کرمی بازیگر سریال از سرنوشت

مونا کرمی بازیگر سریال از سرنوشت متولد هجدهم آذر ماه ۱۳۶۹ در شهر مینودشت استان گلستان است. او دانش آموخته بازیگری می باشد و یک برادر کوچکتر از خود بنام مجید دارد و به همراه پدر و مادرش در یک خانواده چهار نفره زندگی می کنند.

مونا کرمی فعالیت خود را از ۹ سالگی با کار تئاتر عروسکی شروع کرد و با حضور در آکادمی هنری بصورت تخصصی وارد تئاتر شد، او در جشنواره دانش آموزی رتبه اول بازیگری را برای نمایش سیب گرفته است.

خانوم کرمی با نمایش های الجزایر به کارگردانی میلاد فرج زاده  و نمایش خانوادگی با بهیاد نجفی و نمایش نقش دوم، به کارگردانی افشین زمانی تجربه های موفقی را بدست آورده است.

او ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بیوگرافی امیررضا فرامرزی

بیوگرافی امیررضا فرامرزی

امیررضا فرامرزی  متولد ۳۱ فروردین ۱۳۸۶ در تهران بوده و در حال تحصیل می باشد.

او  یکی از بازیگران خردسال سینما و تلویزیون است که از کودکی وارد این حرفه شده و در هر دو زمینه سینما و تلویزیون کار کرده است.
فرامرزی در آثاری همچون یاردا، چهارشنبه سوری، سریال از سرنوشت، غلامرضا تختی، ماهی و برکه، رامینالدو، اسکی‌باز به عنوان بازیگر حضور داشته است.

راستین عزیزپور بازیگر سریال از سرنوشت

راستین عزیزپور بازیگر سریال از سرنوشت

 راستین عزیزپور بازیگر، نوجوان 12 ساله‌ای است که به تازگی دیپلم افتخار از جشنواره فیلم کودک و نوجوان دریافت کرده است. او کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز  و سال 1395 فیلم بیست و یک روز بعد نقش مهمی بازی کرد که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند.

از مهم‌ترین آثار راستین عزیزپور می‌توان به بازیگری در فیلم بیست و یک روز بعد به کارگردانی سید محمدرضا خردمندان  اشاره کرد. او همچنین دیپلم افتخار را برای بازی در فیلم تورنادو 2 دریافت کرده‌ است.

او در سریال از سرنوشت نقش کودکی سهراب را بازی می کند.

برگرفته از ویکی پدیا

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی بازیگران سریال کرگدن + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا