فرهنگ و هنر

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + عکس و اسامی بازیگران سریال وارش

5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + عکس و اسامی بازیگران سریال وارش

در این بخش از مجله اینترنتی پیک نت قصد داریم به معرفی و بیوگرافی بازیگران سریال وارش بپردازیم.

سریال وارش به کارگردانی احمد کاوری  ساخته شده و  در سال 98 از شبکه سه سیما پخش شد که نام قبلی آن هم بهترین سال های زندگی ما بوده است.

این سریال به تهیه کنندگی محمودرضا تخشید و نویسندگی جابر قاسمعلی، یک درام پرفراز و نشیب تاریخی و عاشقانه است و اقتباسی از رمان مطرح «مهاجران» هاوارد فاست محسوب می‌شود.

احمد کاوری کارگردان سریال وارش

احمد کارگردان سریال وارش

احمد کاوری متولد ۱۳۴۴، خوزستان، کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که کار خود را در سال ۶۴ با تئاتر آغاز کرد.
او تا سال ۷۰ چند مستند کوتاه از جمله «دار عاشقان» و «دایره معیوب» را کارگردانی نمود. در نگارش فیلم نامه‌های مردی از جنس بلور و قاصدک همکاری داشته‌ است و با بازی در چند فیلم نظیر ارتفاع پست بازیگری را نیز تجربه نموده‌ است.

احمد کاوری در کارنامه کارگردانی خود فیلم های «نفوذی»، «اعتراف با دور تند» و  سریال تلویزیونی  «دختر گمشده» و  «وارش»، «بیدارباش » را دارد.

سریال چند قسمته؟

 سریال وارش در 34 قسمت برای پخش از شبکه سوم سیما تولید می شود. داستان مجموعه از دهه ۳۰ روایت می شود و قصه ای پرفراز و نشیب را به تصویر می کشد که در ادامه به دهه حاضر نیز می رسد. تنوع جغرافیایی لوکیشن ها و روایت پر شاخ و برگ، از جمله ویژگی های این سریال است.

تیزر سریال

 داستان سریال وارش

در خلاصه داستان سریال وارش آمده: یارمحمد برای فرار از گرسنگی و خشکسالی به شمال کشور می رود تا شغل ماهیگیری را پیشه کند. او که نمی داند ماهیگیریِ آن منطقه در سلطه گردنکشی به نام تراب است، به دریا می زند و مقابل تراب می ایستد. وارش بیوه جواد که سالها تراب در خیال ازدواج با اوست، با دیدن دلاوری یارمحمد دل به او می بندد و به تراب جواب رد می دهد. تراب نقشه ای می چیند تا یارمحمد را از سر راه بردارد اما اتفاقی که هیچکس انتظارش را نمی کشد، از راه رسیده و سرنوشت آدم ها را به هم پیوند می زند.

اسامی بازیگران سریال وارش

اسامی بازیگران سریال وارش

علیرضا کمالی، بهنام تشکر، علیرضا جلالی تبار، هدایت هاشمی، برزو ارجمند، امیررضا دلاوری، داریوش کاردان، شهرام قائدی، رحیم نوروزی، رامین راستاد، مهدی امینی خواه، سهیلا رضوی، حدیثه تهرانی، نیلوفر شهیدی، الهام طهموری، علی سلیمانی، فرخ نعمتی، کورش سلیمانی، نسرین بابایی، افشین سنگچاپ، آوا دارویت، قربان نجفی، فریبا طالبی، مینا نوروزی، فریده دریامج، سهی بانو ذوالقدر، ساناز سماواتی، وحید شیخ زاده، بهراد خرازی، فرج الله گلسفیدی، انوش نصر، کرامت رودساز، حمیدرضا داوری، مهدیه کوهستانی و … در این سریال بازی داشته اند.

سریال وارش

عوامل سریال

سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: مجری طرح: محمدکامبیز دارابی، مدیر تصویربرداری: محمد ناصری، طراح صحنه، دکور و لباس: حسن روح پروری، آهنگساز: پیمان خازنی، مدیر صدابرداری: فرخ فدایی، طراح گریم: داریوش صالحیان، تدوینگر: حسین غضنفری، مدیر تولید: رحیم بیابانی، جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان، جلوه های ویژه کامپیوتری: شهاب نجفی، برنامه ریز: حبیب قلی زاده، دستیار یک کارگردان: محسن حسن پور، تصویربردار: فردین ناصری، منشی صحنه: محبوبه نظری، عکاس: علی یعقوبی، مدیر تدارکات: علی بهره مند و مشاور رسانه ای: هادی اعتمادی مجد.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

بیوگرافی بازیگران سریال وارش

در ادامه بیوگرافی کوتاه از تمام بازیگران سریال تلویزیونی وارش را می خوانید.

بیوگرافی علیرضا کمالی 

بیوگرافی علیرضا کمالی 

علیرضا کمالی بازیگر سریال وارش متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹ در تهران است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد.

مادرش فرهنگی بوده و پدرش مرحوم علی اصغر کمالی نژاد از قهرمانان بنام مشهور در رشته پرورش و زیبایی اندام در سطح کشور و جهان بوده است.

علیرضا کمالی در سال ۱۳۷۹ در رشته بازیگری وارد دانشگاه هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و همزمان با تحصیل در رشته مذکور، در زمینه نمایش عروسکی نیز سابقه فعالیت در حوزه هنری تهران را داشته‌ است. به گونه‌ای که پس از سه سال همکاری با این مرکز به عنوان بهترین بازیگر مرد نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دفاع مقدس انتخاب و معرفی گردید. اولین حضور وی به صورت جدی در عرصه سینما و تلویزیون، در سال ۱۳۸۲ و در سریال شیخ بهایی به کارگردانی شهرام اسدی می‌باشد که وی به عنوان دستیار کارگردان فعالیت می‌نمود.

او تاکنون ازدواج نکرده است.

بیوگرافی بهنام تشکر بازیگر سریال وارش

بیوگرافی بهنام تشکر بازیگر سریال وارش

بهنام تشکر  بازیگر سریال وارش، متولد ۴ بهمن سال ۱۳۵۵ در بندر انزلی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می باشد. وی دارای مدرک لیسانس اقتصاد بازرگانی از دانشگاه فیروزکوه است.

او در سال ۱۳۷۵ همراه با خانواده اش از بندر انزلی به ساری مهاجرت کرد و از همان سال فعالیت تئاتری خود را در ساری با بازی در نمایش کمدی میرزا فرفره آغاز کرد.

این هنرمند با بازی در نقش دکتر نیما در ساختمان پزشکان به شهرت  و محبوبیت رسید.

بهنام تشکر در سال ۱۳۸۵ با آیدا یزدانی ازدواج کرده  و پسری به نام کاوه دارد.

بیوگرافی علیرضا جلالی تبار

بیوگرافی علیرضا جلالی تبار

علی‌رضا جلالی‌تبار بازیگر سریال وارش، متولد ۱۳۵۷، تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او فارغ‌التحصیل هنرستان صدا و سیما، فارغ‌التحصیل دانشکده هنر و معماری است.

اولین فعالیت رسمی اش در بازیگری را در سال ۷۴ با منصور حلاج (کارگردان) شروع کرده است او برای اولین بار, در فیلم سینمایی وقتی همه خوابیم سال ۱۳۸۷ به مخاطب معرفی شد اگرچه پیش از آن، کار هنری را تجربه کرده بود.

بصورت جدی از سال ۱۳۸۹ با سریال گمشده راما قویدل وارد تلویزیون شد سپس در سریال های موفقی چون، راز پنهان سال ۹۱ و نفس شیرین سال ۹۵ ایفای نقش کرد.

علی‌رضا جلالی‌تبار در سال ۹۴ ازدواج کرده است و متاهل می باشد.

هدایت هاشمی بازیگر سریال وارش

هدایت هاشمی بازیگر سریال وارش

هدایت هاشمی بازیگر سریال وارش در هفدهم اسفند ماه سال ۱۳۵۳ در شهر سبزوار متولد شد ولی تا زمان سربازی در شهر مشهد زندگی کرده‌ است و در آن جا به ورزش فوتبال نیز می پرداخته است.

این بازیگر دارای مدرک تحصیلی «کارشناسی ارشد کارگردانی» است و از سال ۱۳۷۷ به‌طور حرفه‌ای بازی در تئاتر را آغاز کرده‌ است. نخستین فیلم سینمایی با بازی وی یک بوس کوچولو به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا می باشد.

هدایت هاشمی ابتدا با نگار عابدی ازدواج کرده و به دلایلی از هم جدا شدند و برای دومین بار با مهشید ناصری ازدواج کرده است. حاصل ازدواج این زوج دو فرزند به نام های اِما و جانا می باشد.

بیوگرافی برزو ارجمند

بیوگرافی برزو ارجمند

برزو ارجمند بازیگر سریال وارش در هفتم فروردین ما سال متولد 1354 در محله احمدآباد مشهد متولد شد.  او مدرک کارشناسی خود را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران در زمینه بازیگری و کارگردانی دریافت کرده است. وی  پسر انوشیروان ارجمند و برادر بهار ارجمند، و برادرزاده داریوش ارجمند بازیگر می باشد.

برزو  ارجمند با پارمیس زند ازدواج کرده است و همسرش از همکلاسی های دانشکده اش بوده. آنها یک پسر به نام جانیار دارند.

امیررضا دلاوری بازیگر سریال وارش

امیررضا دلاوری بازیگر سریال وارش

امیر رضا دلاوری بازیگر سریال وارش، متولد ۱۷ مرداد ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که کار خود را با فیلم متولد ماه مهر آغاز کرد.

او دیپلم علوم تجری دارد، پدرش بازنشسته نیروی هوایی و مادرش هم دبیر ریاضی است، دو برادر کوچکتر از خود بنام های احسان و اشکان دارد.

سال ۷۴ بود که اولین کار تصویری اش را انجام داد که در واقع یک کلیپ موسیقی ساخته مسعود آب پرور بود و از طریق وی به دفاتر دیگر معرفی شد و بالاخره کار خود را با سریال مهر خوبان و ترور شروع کرد؛ و با ما چند نفر چهره شد.

امیررضا دلاوری و دخترش
امیررضا دلاوری و دخترش

امیررضا دلاوری با الهام مردادی ازدواج کرده و  یک دختر بنام دیار دارد.

بیوگرافی داریوش کاردان

بیوگرافی داریوش کاردان

داریوش کاردان متولد ۱۳۳۵ در ابهر، مجری، گوینده، دوبلور، کارگردان، بازیگر و طنزپرداز در صدا و سیما است.

او دیپلم ریاضی و لیسانس کامپیوتر دارد و کار در رادیو تلویزیون را درست پس از پیروزی انقلاب با گویندگی شروع کرد و تا سال ۱۳۵۹ به صورت پراکنده و از طریق نوشتن با رادیو تلویزیون همکاری داشت.

از کارهای تلویزیونی او می توان سریال های بی قرار و معمای شاه را نام برد.

داریوش کاردان سالهاست ازدواج کرده و دو فرزند دارد.

شهرام قائدی بازیگر سریال وارش

شهرام قائدی بازیگر سریال وارش

شهرام قائدی بازیگر سریال وارش،  متولد۳۱ مرداد ۱۳۵۴  و تحصیلاتش دیبلم می باشد. شهرام قائدی در شهر قیر و کارزین در استان فارس به دنیا آمده‌ است، وی سال 1370 از شهرستان به تهران مهاجرت کرد و در 19 سالگی، سال 1373 در کلاس های آموزش بازیگری امین تارخ شرکت کرد و بواسطه او در سال 74 به کارگردانای مشهوری چون گلاب آدین وثطب الدین صادقی معرفی شد، حضورش در سریال رمضانی پنجمین خورشید در سال 88 چهره او را محبوب کرد البته سریال قرارگاه مسکونی سال 85 نیز چهره او را به مردم شناساند.

شهرام قائدی ازدواج کرده  و همسرش دختر دایی او است که آنها یک دختر هم به نام سارینا دارند.

بیوگرافی رحیم نوروزی

بیوگرافی رحیم نوروزی

رحیم نوروزی بازیگر سریال وارش متولد ۱۳۴۶ در رشت، بازیگر سینما و تلویزیون است. نوروزی دارای مدرک کاردانی رشته مرمت بناهای تاریخی و کارشناسی تئاتر با گرایش ادبیات نمایشی است.

  اولین جرقه‌های بازیگری او در کلاسهای بهروز بقایی و بهزاد عشقی زده شد. با نمایشنامه‌های اکبر رادی بازیگری برای او جدی شد و با ایفای نقش در مجموعه پس از باران به شهرت رسید و سپس در فیلم‌ها و تئاترها و سریالها و تله فیلمهای بسیاری بازی کرد از جمله افرا یا روز می گذرد (بهرام بیضایی)، تب (رضا کریمی)، عشق و عالیجناب (حسین پاکدل)، خانه‌ای در تاریکی (سعید سلطانی)، کلانتر (محسن شاه محمدی)، یادآوری (حجت قاسم‌زاده) و کرگدن (فرزاد موتمن).

رحیم نوروزی ازدواج کرده و یک فرزند بنام پناه دارد.

رامین راستاد بازیگر سریال وارش

رامین راستاد بازیگر سریال وارش

رامین راستاد بازیگر سریال وارش متولد ۲ خرداد ۱۳۵۱ در مشهد، بازیگر سینما و تلویزیون است. وی دانشجوی انصرافی رشته ادبیات در ترم سه دانشگاه است و اصالتا تهران می باشد.

او  فعالیت حرفه ای خود را از سال 75 شروع کرد، و با بازی در سریال زیر تیغ سال 89 و جراحت سال 84 به شهرت رسید.

رامین راستاد متاهل است و صاحب یک پسر و یک دختر به نام های صدف و آرشک می باشد.

بیوگرافی مهدی امینی خواه

بیوگرافی مهدی امینی خواه

مهدی امینی‌خواه  بازیگر سریال وارش، متولد دهم مرداد ۱۳۵۳، فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنر و معماری تهران بازیگر سینما و تلویزیون است.

مهدی امینی خواه فارغ التحصیل رشته ی نمایش – بازیگری در دانشگاه آزاد واحد نهران مرکز می باشد. او یک خواهر و سه برادر دارد.

یکی از نقشهای ماندگار او بازی در سریال تلویزیونی “مهمانی از بهشت” در ماه رمضان 1379 به کارگردانی “عبداله باکیده” در نقش جوانی به نام “حمید نیکخواه” است که در آن سال از شبکه دو سیما پخش و مورد استقبال بینندگان قرار گرفت.

آخرین سریال تلویزیونی او نیز دنگ و فنگ روزگار است.

سهیلا رضوی بازیگر سریال وارش

سهیلا رضوی بازیگر سریال وارش

سهیلا رضوی  بازیگر سریال وارش متولد ۹ شهریور ۱۳۳۳ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. وی همسر فرخ نعمتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.

او در این سریال با همسرش فرخ نعمتی همبازی می باشد.

فرخ نعمتی متولده ۱ آذر ۱۳۳۰ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر  است. وی بازی در سینما را از سال ۱۳۶۳ با «زائر خلف»، همکاری «یدالله نوعصری» آغاز کرد. او دارای لیسانس مدیریت اقتصادی است.

بیوگرافی حدیثه تهرانی

بیوگرافی حدیثه تهرانی

حدیثه تهرانی بازیگر نقش شیوا در سریال وارش، متولد ۱۳۶۳ در محله نارمک تهران است و لیسانس مامایی دارد. او یک دوره بازیگری هم در کلاسهای آزاد بازیگری گذرانده‌ است و تا کنون در فیلم سینمایی شکلات داغ و سریال‌های به کجا چنین شتابان، خوش‌نشین‌ها و آسمان همیشه ابری نیست به ایفای نقش پرداخته است.

حدیثه تهرانی در بهمن سال 1394 با کیان مقدم ازدواج کرده است.

نیلوفر شهیدی بازیگر سریال وارش

نیلوفر شهیدی بازیگر سریال وارش

نیلوفر شهیدی بازیگر سریال وارش، متولد 1360 در تهران می باشد. وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در رشته مهندسی کامپیوتر می باشد، پدرش اسفندیار شهیدی از مدیران قدیمی فیلم برداری سینما و تلویزیون است. او دو برادر بنام های حامد و امید دارد.

او با وجود مخالفت های پدرش پا به عرصه بازیگری گذاشته است. از کارهای تلویزیونی او می توان به سریال های گاندو و مرضیه اشاره کرد.

نیلوفر شهیدی به تازگی با امید همتی ازدواج کرده است. امید همتی، برنامه‌ریز، دستیار کارگردان سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «دنگ وفنگ روزگار» فعالیت داشته است.

بیوگرافی الهام طهموری

بیوگرافی الهام طهموری

الهام طهموری یکی از بازیگران نقش اصلی سریال به نام وارش می باشد، که همنام سریال است. او متولد دوازدهم فروردین دهه شصت در اصفهان است. وی در سریال های پرمخاطبی چون نفس گرم، پرستاران و پدر به ایفای نقش پرداخته است.

الهام طهموری در سال 97 با حامد احمدجو  ازدواج کرده و همسرش نیز در عرصه تئاتر فعالیت می کند.

علی سلیمانی بازیگر سریال وارش

علی سلیمانی بازیگر سریال وارش

علی سلیمانی بازیگر سریال وارش، متولد سال  ۱۳۵۰در تهران بازیگر، مجری و طراح دکور  است. وی دارای مدرک کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد تهران است. اولین کار سینمایی وی «سفر بخیر» به کارگردانی داریوش مودبیان بود. سلیمانی عضو ثابت تیم فوتبال هنرمندان است و همچنین از سال ۱۳۷۰ به تدریس کاراته و بازیگری می‌پردازد.

ازجمله آثار وی می‌توان به «دروازه ساعات» اثر سید جواد هاشمی، «داستان یک شهر» اثر اصغر فرهادی، «روشن‌تر از خاموشی» اثر حسن فتحی و «وضعیت سفید» اثر حمید نعمت‌الله اشاره کرد.

علی سلیمانی با سهیلا جوادی ازدواج کرده و حاصل زندگی مشترکشان فرزندی به نام صبا می باشد.

 بیوگرافی کورش سلیمانی

 بیوگرافی کورش سلیمانی

کوروش سلیمانی بازیگر سریال وارش متولد سوم مرداد ۱۳۵۲ در کرمانشاه؛ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون  و کارگردان تئاتر است.

وی که تحصیلات دانشگاهی خود در رشتهٔ تئاتر را تا مقطع کارشناسی ارشد و طی سالهای ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۳در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران به انجام رسانیده، فعالیت بازیگری خود در تئاتر و تلویزیون را از سال ۱۳۷۰ از شهر کرمانشاه و فعالیت خود در سینما را از سال ۱۳۷۸ با فیلم متولد ماه مهر آغاز کرده‌ است.

کوروش سلیمانی با عطیه سادات حسینی پور ازدواج کرده و یک فرزند دختر بنام مهرآفرین دارد.

نسرین بابایی بازیگر سریال وارش

نسرین بابایی بازیگر سریال وارش

نسرین بابایی بازیگر سریال وارش متولد 1358 در روستای لیف شاگرد، گیلان، بازیگر سینما و تلویزیون است.

او فوق دیپلم نقاشی دارد، فعالیت هنری خود را از دوران دبیرستان با تئاتر شروع کرده است، با فیلم ناهید به جشنواره کن راه یافت و از بازیگران سرشناس شبکه گیلان و همچنین رادیو نیز می باشد

نسرین بابایی ازدواج کرده و دختری بنام یوهانا دارد.

بیوگرافی افشین سنگ چاپ

بیوگرافی افشین سنگ چاپ

افشین سنگ‌ چاپ بازیگر سریال وارش متولد تیر ۱۳۴۷ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. وی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر می باشد.

 افشین سنگ چاپ در عرصه های مختلف هنری از جمله دستیاری کارگردانی، بازیگردانی، بازیگری، مدیریت تولید و تدریس فعالیت دارد.

او در سال ۱۳۷۵ با بهار حقیقی ازدواج کرده است و یک فرزند به نام حورا دارد.

آوا دارویت بازیگر سریال وارش

آوا دارویت بازیگر سریال وارش

آوا دارویت بازیگر سریال وارش متولد 22 شهریور 1372 در کشور ایتالیا می باشد. خانم دارویت  فارغ التحصیل فوق لیسانس روانشناسی بالینی است.

پدر آوا دارویت به نام پیترو ایتالیایی است و مادرش هم بنام منظر دارویت اهل ایران میباشد و تا 7 سالگی خانم دارویت در کشور ایتالیا زندگی میکردند که بعد از  بازگشت به ایران به شهر میانه در استان آذربایجان شرقی رفته و دوران ابتدایی خود را در آنجا گذراند.

پدر آوا دارویت ناظر ارشد کارخانه و مادرش مهندس معمار (آرشیتکت) است.

او یک برادر به نام آرمان دارد و به همراه پدر و مادرش در یک خانواده چهار نفره زندگی می کنند.

آوا دارویت هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

بیوگرافی قربان نجفی

بیوگرافی قربان نجفی

قربان نجفی  بازیگر سریال وارش متولد ۱ فروردین ۱۳۴۷در شیراز، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می باشد.

وی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته تئاتر از دانشکده سینما و رشته تئاتر از دانشگاه هنر است، و  در عشایر قشقایی به دنیا آمده است.

 نجفی از سال ۱۳۷۳ کارش را در رادیو شروع کرد و  اولین بار در سال ۱۳۷۵ بازی در سینما را با فیلم «سایه به سایه» به کارگردانی «علی ژکان» تجربه کرد.

از کارهای تلویزیونی این هنرپیشه می توان سریال های «دیوار شیشه ای» به کارگردانی راما قویدل و  «نفس» به کارگردانی جلیل سامان  را نام برد.

قربان نجفی ازدواج کرده و دارای یک فرزند پسر به نام مانی هستند که متولد ۳۱ مرداد ماه سال ۱۳۹۲ است.

فریبا طالبی بازیگر سریال وارش

فریبا طالبی بازیگر سریال وارش

فریبا طالبی بازیگر سریال وارش متولد چهارم اردیبهشت ۱۳۶۴ و فارغ التحصیل دانشگاه هنر . گرایش بازیگری می باشد.

فارغ التحصیل لیسانس سینما هنر گرایش بازیگری از دانشگاه هنر می باشد او علاوه برای کار بازیگری تجربه مجری گری کودک را دارد و در حال حاضر یک مزون طراحی لباس به اسم فاندو را نیز برعهده دارد.

پانزده ساله بود که از طریق یک فراخوان برای مجری گری تست داد و فن بیانی شیوایی که داشت باعث قبول اش شد، اولین بار بعنوان مجری کودک در قاب تلویزیون ظاهر شد.

فریبا طالبی در آثاری چون فاصله‌ها (سهیلی‌زاده)، پله آخر (علی مصفا)، راه بهشت (مهدی صباغ‌زاده)، رویای کاظم (علی شاه‌حاتمی)، اینک بهشت (صادق آشتیانی) ، فیلم تلویزیونی آرزوهایت را به خاک نسپار ، تله فیلم اشک انار و … ایفای نقش کرده است.

فریبا طالبی در سال ۹۶  با امیر صدهزار ازدواج کرده است.

بیوگرافی مینا نوروزی

بیوگرافی مینا نوروزی

مینا نوروزی فرد بازیگر سریال وارش متولد ۱۰ فروردین ۱۳۴۴ در گیلان، بازیگر است.

تحصیلات وی تا مقطع دیپلم است، در شهرستان املش استان گیلان بدنیا آمده است و همسر وی نیز از کارگردانی, شناخته شده تئاتر می باشد.

خانوم مینا نوروزی فرد همسر امیر قاسم راضی از کارگردان صاحب نام  است.

فریده دریامج بازیگر سریال وارش

فریده دریامج بازیگر سریال وارش

 فریده دریامج  بازیگر سریال وارش متولد ۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۳۵ در تهران و بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر می باشد.بازیگری را از تئاتر مدرسه در سال ۱۳۴۶ با تئاتر باد بزن خانم ویندرمیر بروی صحنه رفت. و بعد از آن در رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک فارغ التحصیل شد.

او اصالتا گیلانی ولی ساکن تهران است دو خواهر و یک برادر دارد که هیچ کدام در عرصه هنر فعالیتی نداشتند او سال های زیادی است ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر به نام علی است.

بیوگرافی سهی بانو ذوالقدر

بیوگرافی سهی بانو ذوالقدر

سهی بانو ذوالقدر بازیگر سریال وارش در روز ۲۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ و در تهران به دنیا آمد.

وی دانش آموخته رشته معماری در دانشکده معماری تهران بوده و دارای مدرک کارگردانی از موسسه دارالفنون است. این بانوی توانمند، دوره بازیگری را در کلاس‌های آزاد امین تارخ با موفقیت پشت سر گذاشته و از شاگردان “کیومرث پوراحمد” در رشته نویسندگی به شمار می‌آید.

سهی بانو ذوالقدر علاوه بر بازیگری به حرفه کارگردانی نیز مشغول بوده و از جمله فعالیت‌های وی در مقام بازیگر، می‌توان به فیلم سینمایی “جدایی نادر از سیمین” به کارگردانی “اصغر فرهادی” اشاره کرد.  همچنین سهی بانو ذالقدر در آثار سینمایی دیگری همچون “من دیه گو مارادونا هستم” نیز به ایفای نقش پرداخته است.

ساناز سماواتی بازیگر سریال وارش

ساناز سماواتی بازیگر سریال وارش

ساناز سماواتی بازیگر سریال وارش متولد فروردین ۱۳۵۰ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ‌التحصیل مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۵ است، علاوه بر ورزش و مطالعه فعالیت‌هایی در سازمان مردم‌نهاد در زمینه حمایت از حیوانات خانگی دارد.

بیوگرافی وحید شیخ زاده

بیوگرافی وحید شیخ زاده

وحید شیخ زاده بازیگر سریال وارش متولد بهمن ۱۳۶۱ در تهران، بازیگر است. وی فارغ التحصیل رشته کامپیوتر و عکاسی در مقطع کارشناسی می باشد.

او برادر سعید شیخ زاده که وی نیز بازیگر است می باشد، علاوه بر بازیگری وحید تجربه مجری گری را نیز دارد.

وحید سه برادر بنام سعید و شایان و فرید و یک خواهر دارد و سومین پسر خانواده است، بازیگری را همراه برادر خود از سن ۱۰ سالگی در سال ۱۳۷۱ با سریال آبادانی هابه کارگردانی کیانوش عیاری شروع کرد.

وحید شیخ زاده در سال ۷۹ با شیما صاحب جمعی کرده است و نتیجه آن یک دختر بنام سایمان می باشد. شغل همسرش آرایشگری است.

بهراد خرازی بازیگر سریال وارش

بهراد خرازی بازیگر سریال وارش

بهراد خرازی متولد ۱ فروردین ۱۳۵۳ در تهران، بازیگر است.

او با مجموعه مجید دلبندم و سیب خنده به محبوبیت رسید.

این بازیگر در سریال‌های تلویزیونی همچون ایراندخت، بیمار استاندارد، نیلوفرانه، پنج دری،  دنیای گمشده و .. بازی کرده است.

بیوگرافی فرج الله گلسفیدی

بیوگرافی فرج الله گلسفیدی

فرج الله گل سفیدی بازیگر سریال وارش  ۱۳۳۷ در لنگرود، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. اواصالت گیلانی دارد اما بزرگ شده تهران است، وی در طول سالهای فعالیتش فیلم‌ها و سریال‌های زیادی از جمله در حاشیه، تاوان و دنیا بازی کرده‌است.

او ازدواج کرده و سه پسر به نام‌های فرزام، فرشاد، مجید و یک دختر دارد.

انوش نصر بازیگر سریال وارش

انوش نصر بازیگر سریال وارش

انوش نصرالله‌زاده ماسوله متولد سال ۱۳۱۸، معروف به انوش نصر بازیگر سینما و دارنده نشان درجه یک هنری است.

نصر فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۳۶ در تئاتر و سینما در تماشاخانه گیلان آغاز کرد. او به پاس فعالیت‌های هنری خود در سال ۱۳۸۴ مفتخر به اخذ مدال درجه یک هنر شد. او همچنین موفق به اخذ گواهینامه درجه ۲ هنری، معادل دکترا از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی گردیده‌ است.

او در سریال های معمای شاه و روزهای مه آلود به عنوان بازیگر حضور داشته. او به تازگی نیز در کنار بازیگران سریال وارش به ایفای نقش پرداخته است.

منبع: ویکی پدیا

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی تمام بازیگران سریال آخر خط + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا