اخبار

مسابقه سبقت ؛ نحوه شرکت در مسابقه سبقت + زمان پخش

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

مسابقه سبقت ؛ نحوه شرکت در مسابقه سبقت + زمان پخش

نحوه شرکت در مسابقه سبقت + زمان پخش

مسابقه سبقت یک برنامه مهیج به تهیه کنندگی افشین حسین‌خانی  و با اجرای سیاوش عقدایی می باشد. در ادامه به معرفی مسابقه و نحوه شرکت در مسابقه سبقت می پردازیم.

مسابقه سبقت به کارگردانی  امین طارمی به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش می شود و شما هم می‌توانید با نصب اپلیکشین مربوط به آن که کاملا رایگان است در این مسابقه شرکت کنید.

 این مسابقه فضایی تعاملی و زنده  همراه با مردم دارد که شرکت کنندگان آن از طریق اپلیکیشنی به نام «سبقت» که در طول برنامه برای بینندگان معرفی می شود، انتخاب می شوند.

 در هر مسابقه ۶ بیننده به استودیو می آیند و به مدت یک ساعت با هم رقابت می کنند.

 در هر برنامه به غیر از نفر برنده، به ۲۰ نفر از بینندگان که در این مسابقه مشارکت دارند نیز جوایزی اهدا می شود.

“سبقت”، نخستین مسابقه ی تلویزیونی است که کاملا رایگان می باشد. اگر کاربر این اپلیکیشن باشید، می توانید همزمان با پخش برنامه، شما نیز همراه شش شرکت کننده ی مسابقه به سوالات پاسخ دهید و شانس خود را برای برنده شدن بیازمایید.

از سوی دیگر، “سبقت” به شما امکان می دهد تا با یارکشی، بر سرنوشت شرکت کنندگان حاضر در استودیو تاثیر‌ بگذارید.  این مسابقه در قالب پرسش و پاسخ در حوزه ایران‌شناسی است و با دریافت و نصب اپلیکیشن، همراه شرکت کنندگان مسابقه ی سبقت، در جدال برای جایزه ی چند میلیونی شرکت کنید.

لینک سایت برنامه برای دانلود اپلیکیشن مسابقه سبقت

[button color=”blue” size=”medium” link=”http://tv1.ir/sebghat/” icon=”” target=”true”]برای ورود به سایت مسابقه سبقت کلیک کنید[/button]

زمان پخش مسابقه

اولین قسمت «سبقت» روز یکشنبه 19 آبان روی آنتن رفته است و در این هفته تا پنجشنبه 23 آبان، می‌توانید هر شب بیننده آن باشید؛ اما در ادامه  قرار است كه هفته‌ای دو شب روزهای  یکشنبه و دوشنبه ی هر هفته، ساعت 23:00 از شبکه ی یک سیما پخش می شود.

توضیحات امین طارمی، كارگردان  مسابقه سبقت

 سبقت شش شركت‌ كننده دارد كه هر كدام روی یک صندلی می‌نشینند و بر اساس زمان و شانسی كه برای جواب دادن به سوالات دارند، باهم رقابت می‌كنند. در ادامه بخشی از ماجرا هستی اصلی با نرم‌افزاری پیش می‌رود كه توسط آن بینندگان هم به برنامه می‌پیوندند. این اتفاق به این صورت است كه علاقه‌مندان می‌توانند نرم‌افزار را دانلود كنند و در ادامه بین شش شركت‌كننده، یك نفر را كه فكر می‌كنند برنده مسابقه می‌شود را به عنوان برنده خودشان انتخاب كنند. بعد از این هم مسابقه شروع می‌شود و نوبت به پرسش و پاسخ‌ها می‌رسد.

با شروع مسابقه، ابتدا سوال‌ها برای مخاطبان ارسال می‌شود و بعد از جواب دادن به آنها، هر نفر انتخاب می‌كند كه فلان سوال را از كدام شركت‌كننده بپرسند. در ادامه هم كسی كه اكثر آرا را بیاورد، سوال مربوطه از او پرسیده می‌شود. طراحی دكور برنامه هم جزو اتفاقاتی است كه در راستای فضای كار اتفاق افتاده است، به گونه‌ای كه در طول مسابقه این صندلی‌ها حركت می‌كنند و متناسب با پاسخ‌ها و میزان پیشروی هركدام از شركت‌ كنندگان، عقب  یا جلو می‌روند.

چه سوالاتی می پرسند؟

اما سوالاتی كه در این برنامه پرسیده می‌شود هم موضوع دیگری بود كه امین  طارمی درباره‌اش گفته: ما تاكید زیادی داشتیم كه در حوزه ادبیات فارسی بیشتر از بقیه فضاها كار كنیم و در كنار آن سوالات عمومی، ایران‌شناسی، تاریخی و ورزشی هم در گروه‌های دیگر قرار دارد.

شرکت کنندگان چه کسانی هستند؟

در قسمت‌های اول این برنامه از آنجایی كه هنوز این نرم‌افزار چندان معرفی نشده، شش مهمانی كه قرار است حاضر شوند از بین برترین افرادی كه اطلاعات عمومی بالایی داشتند، توسط گروه انتخاب شده‌اند. این افراد اصناف مختلف از پزشكان گرفته تا دانشجویان را شامل می‌شوند.  بعد از حدود شش قسمت اول برنامه، بقیه شركت‌ كنندگان از بین كسانی كه در نرم‌افزار حضور دارند، انتخاب می‌شوند. كسانی كه در طول مسابقه بتوانند به بیشتر سوال‌ها پاسخ درست بدهند.

مسابقه سبقت

قوانین مسابقه سبقت

  1. پس از دانلود اپلیکیشن شما میتوانید در مسابقه شرکت کنید و تعدادی سوال را در مدت محدود پاسخ دهید.
  2. بعد از شروع مسابقه شما باید یکی از شرکت کنندگان را بعنوان دنبال کننده انتخاب کنید و همچنین میتوانید دنبال کننده ی خود را تغییر دهید.
  3. بعد از انتخاب دنبال کننده ی خود،ویدیویی پخش می شود و وی را معرفی می نماید.
  4. بعد از انتخاب دنبال کننده ی خود ، میتوانید تصویری حاوی درصد اطلاعات عمومی وی را مشاهده کنید.
  5. درصد دنبال کننده های هر شرکت کننده کنار عکسش نمایش داده می شود.
  6. در حین مسابقه مجری اعلام می کند که دنبال کننده های یک شرکت کننده ، بتوانند چراغ یکی دیگر از شرکت کنندگان را بسوزانند.

مسابقه چند قسمت است؟

فصل اول  مسابقه سبقت  حدود 52 قسمت است و اگر استقبال از این برنامه خوب بود، فصل دوم هم خواهد داشت.

منابع: جام جم و سایت مسابقه

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: ثبت نام و نحوه شرکت در مسابقه دست فرمون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا