اخبار

زمان و ساعت پخش تکرار سریال دولت مخفی از شبکه آی فیلم

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

زمان و ساعت پخش تکرار سریال دولت مخفی از شبکه آی فیلم

سریال دولت مخفی در کنداکتور پخش شبکه آی فیلم قرار گرفته است و اولین قسمت آن روز یکشنبه 26 آبان ساعت 18:00 پخش می شود. تکرار این سریال هم در دو نوبت به روی آنتن می رود.

زمان و ساعت پخش تکرار سریال دولت مخفی از شبکه آی فیلم

سریال تلویزیونی دولت مخفی از روز یکشنبه 26 آبان ماه  جایگزین سریال بهشت گمشده می شود.

«دولت مخفی» به سفارش گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو با کارگردانی عبدالحسن برزیده و راما قویدل در 28 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید شده است. پژمان بازغی، لاله اسکندری، سام درخشانی، علی اوسیوند، سعید داخ، مهدی صبایی، مهتاج نجومی، امیر آتشانی، مریم بوبانی، کاوه خداشناس، هادی قمیشی، مریم سلطانی، کریم خودسیانی، محمدرضا رهبری ، ابراهیم برزیده، مجید عبدالعظیمی، مهتاب شکریان، جواد صارمی، شهروز ابراهیمی و هنرمندان خردسال آرمیتا مرادی، سونیا اسپهرم و آندیا سیفی از بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان این سریال آمده: سعید (پژمان بازغی) یکی  از جوانان جنوب کشور است که پدرش با شروع جنگ مفقود می‌شود. او برای نجات جان بقیه اعضای خانواده، آنها را به شمال کشور می‌برد، اما خودش به جبهه برمی‌گردد و دائم بین جبهه و شمال کشور در رفت و آمد است تا این‌ که در عملیاتی به اسارت درمی‌آید و بعد از آن ماجراهای زندگی سعید را در اردوگاه‌های عراقی خواهیم دید. لاله اسکندری نیز در این سریال نقش پروانه را بازی می‌کند، دختری که سعید به او علاقه دارد اما هر بار که این دو نفر تصمیم به ازدواج می‌گیرند، اتفاقی مانع ازدواج آنها می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «دولت مخفی»  از روز یکشنبه 26 آبان ماه هر شب ساعت 18 از شبکه آی فیلم پخش و تکرار آن در ساعات 2 بامداد و 10:۰۰  صبح روز بعد خواهد بود.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: ساعت پخش و تکرار سریال نون خ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا