فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال دلدادگان با عکس و بیوگرافی + نقش و خلاصه داستان

4.4/5 - (107 امتیاز)
اسامی بازیگران سریال دلدادگان با عکس و بیوگرافی + نقش و خلاصه داستان

سریال دلدادگان یکی از کارهای به یادماندنی منوچهر هادی و سریال پربازیگری است که در ادامه قصد دارم به معرفی تمام بازیگران و خلاصه داستان آن بپردازم.

با مجله پیک نت همراه باشید…

اسامی بازیگران سریال دلدادگان با عکس و بیوگرافی + نقش و خلاصه داستان

«دلدادگان» عنوان سریال تلویزیونی ایرانی به کارگردانی منوچهری هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی، محصول سال 1396 شبکه سه سیما می باشد. این سریال در سه فصل تولید شد.

فصل اول، دوم و سوم این مجموعه تلویزیونی به ترتیب 25، 15 و 20 قسمت است که در مجموع 60 قسمت می باشد که توسط مهدی محمدنژادیان و بابک کایدان به نگارش در آمده است.

خلاصه داستان سریال دلدادگان

داستان فصل یک رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد و قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند.

آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم رگه‌هایی از این سریال است.

فصل اول و سوم داستان خانواده مالک و مرضیه است که فرزانه با نام و شخصیتی دیگر سعی در از هم پاشیدن کانون این خانواده دارد و این در حالی است که هر کدام از اعضای خانواده مالک با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

امیر پسر بزرگ خانواده درگیر یه جدال عشقی، حدیث تک دختر خانواده و درگیر یک رابطه سخت با نامزد عقدی اش پارسا و یک بارداری ناخواسته و حامد پسر کوچک و نخبه خانواده که درگیر اعتیاد به قرص‌های روانگردان می‌شود و تمام این‌ها گوشه ای از بازی فرزانه برای انتقام زخمی دیرینه است.

بازیگران سریال دلدادگان

بازیگران سریال دلدادگان

بازیگران فصل اول و سوم سریال دلدادگان:

بازیگرنقش
شاهرخ استخریهاتف برزگر
ارسلان اصلانی 
پویا امینیبهزاد الماسی
سعید بخششیسعید
پانته آ بهرامافسانه مشکات (فرزانه زندی)
افسانه چهره آزادرؤیا
مسعود دلخواهعنایت برزگر
مسعود رایگانمالک پورسلیم
آزاده ریاضیمهین
سانیا سالاریارغوان مشکات (بهار پورسلیم)
علی سخنگوپارسا اسکویی
بیژن سیفاناسد
بهشاد شریفیانصمد اسکویی
ملیکا شریفی نیاحدیث پورسلیم
مهدی صبائیقاسم
سامان صفاریامیر پورسلیم (سهیل سلیمانپور)
مسعود فروتندکتر فربد
پویا کرمیحامد پورسلیم
میلاد ملکیاحسان
مجید موثقعماد
مهرانه مهین ترابیمرضیه
رویا میرعلمینوشین الماسی
سارا نجفیمیترا نایب (میترا ساعتچی)
سعید نعمتیمیثم
سیروس همتیسید ابوالقاسم طباطبایی (سید)

بازیگران فصل دوم سریال دلدادگان:

بازیگرنقش
علیرضا استادیعباس زندی
مجید پتکیعنایت برزگر
سمیرا حسن پورمرضیه
سید جمشید حسینی 
مهناز خوشخو 
مهدی صبائیقاسم
مجید صیادی 
فربد قبادیدکتر
سجاد قراگزلوعادل پورسلیم
لیندا کیانی 
حمید گودرزینادر سلیمانپور
آرش مجیدیمالک پورسلیم
اصغر محبی 
افسانه ناصریعزیز
سیروس همتیسید ابوالقاسم طباطبایی (سید)
نقد و بررسی سریال دلدادگان

دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی، سریالی عاشقانه و ملودرام است که در سه فصل تولید و روانه آنتن شبکه سه سیما شد. این سریال با وجود استقبال مخاطبان، نقدهای متفاوتی را از سوی منتقدان دریافت کرد.

نقاط قوت:

  • داستان جذاب: داستان سریال دلدادگان با وجود کشمکش‌های عاشقانه و خانوادگی، برای مخاطبان جذاب بود و آنها را دنبال خود می‌کشید.
  • بازی‌های خوب: بازیگران سریال دلدادگان، به خصوص سامان صفاری، لیندا کیانی و پانته‌آ بهرام، بازی‌های قابل قبولی ارائه دادند و به باورپذیری شخصیت‌ها کمک کردند.
  • کارگردانی قوی: منوچهر هادی در کارگردانی سریال دلدادگان موفق عمل کرد و از قاب‌های زیبا و موسیقی متن مناسب استفاده کرد.

نقاط ضعف:

  • طولانی بودن: سریال دلدادگان در دو فصل و حدود 50 قسمت تولید شد که به نظر برخی منتقدان، می‌توانست با حذف برخی قسمت‌های غیرضروری، کوتاه‌تر و جذاب‌تر باشد.
  • ضعف در شخصیت‌پردازی: برخی از شخصیت‌های سریال به طور کامل پرداخت نشده بودند و انگیزه‌های آنها برای مخاطب روشن نبود.
  • تکراری بودن: برخی از منتقدان معتقدند که داستان سریال دلدادگان در برخی از قسمت‌ها به دلیل استفاده از کلیشه‌ها و مضامین تکراری، جذابیت خود را از دست داده بود.

نکاتی که می‌توان به نقد اضافه کرد:

  • مقایسه با آثار قبلی هادی: برخی از منتقدان، سریال دلدادگان را با آثار قبلی منوچهر هادی مقایسه کردند و معتقدند که این سریال به لحاظ داستان و کارگردانی، قوی‌تر از آثار قبلی او نیست.
  • بازخورد مخاطبان: با وجود نقدهای منفی برخی منتقدان، سریال دلدادگان از استقبال مخاطبان در زمان پخش خود برخوردار بود.
  • تاثیرگذاری: سریال دلدادگان به دلیل پرداختن به مضامین عاشقانه و خانوادگی، توانست با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند و در برخی از قسمت‌ها، به بحث‌های اجتماعی نیز بپردازد.

در مجموع، سریال دلدادگان یک ملودرام عاشقانه با داستانی جذاب و بازی‌های خوب بازیگران است که می‌تواند برای مخاطبان این ژانر سرگرم‌کننده باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال دلدادگان

در ادامه بیوگرافی کوتاه از بازیگران سریال دلدادگان را می خوانید.

 سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان

 سانیا سالاری

سانیا سالاری بازیگر سریال دلدادگان متولد 20 تیرماه 1368 در تهران می باشد.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته تدوین است. وی  فعالیت هنری خود را از تئاتر و با افراد صاحب نامی شروع کرد و با بازی در سریال دلدادگان شناخته شده و به شهرت رسیده است.

سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان از هنرمندان تئاتری کشورمان است که بازیگری را در کلاسهای مهتاب نصرپور آموخت و در چند نمایش در کنار بزرگان تئاتر به ایفای نقش پرداخت. اولین حضور سانیا سالاری در تلویزیون بازی در سریال دلدادگان می باشد .

سانیا سالاری تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بیوگرافی پانته آ بهرام

 پانته آ بهرام

پانته آ بهرام متولد سیزدهم اسفند 1348 در تهران است. خانم بهرام با ورود به مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما در سال 67، فعالیت خود را در رشته بازیگری آغاز کرد و اولین فعالیت بازیگری خودش را در سن 18 سالگی با سریال آینه در قاب شروع کرد و در سال 75 با فیلم زشت و زیبا اولین فعالیت خودش را در سینما تجربه کرد.

بیوگرافی مسعود رایگان

 مسعود رایگان

مسعود رایگان متولد ۱ بهمن ۱۳۳۳ در خرم‌آباد، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می باشد مدرک تحصیلی او کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک است. مسعود رایگان چند سالی را در اروپا و کشور سوئد به بازیگری پرداخت، ولی در سال ۱۳۸۰ به ایران بازگشت. او هنرپیشگی را از کودکی و با پرده‌ خوانی در کارهای پدرش آغاز کرده‌ است، بعدها در سال‌های ۵۱ و ۵۲ در فیلمی از مرتضی جزایری بازی کرد. در سال‌های ۱۳۵۹ و ۱۳۶۰ با چند برنامه تلویزیونی همکاری کرده است.در کارنامه هنری خود فیلم های  من ناصر حجازی هستم،جرم ، زادبوم و .. را دارد.

مسعود رایگان همسر رویا تیموریان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

 شاهرخ استخری

 شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر سریال دلدادگان متولد 14 مهر ماه سال 1360 در تهران می باشد و اصالتا اهل شیراز است.

او فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد.  وی عضو یک خانواده 5 نفر است و دو خواهر کوچک تر از خود دارد.

شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند. سوم دبستان را در مدرسه ۱۵ خرداد و دوره راهنمایی‌اش را در مدرسه آزادی و دوران دبیرستان اش را در فجر دانش تحصیل کرده است.

وی از خدمت سربازی معاف شده است چون پدرش ۸ سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است. فامیلی استخری از شهری در استان فارس که اصالت پدری اش به آن منطقه برمی‌گردد، می آید.

شاهرخ استخری در سال 1390 وقتی 31 ساله بود با سپیده بزمی پور ازدواج کرد، و حاصل این زندگی دو فرزند دختر به نام‌های پناه و نبات می‌باشد که هر دو متولد بلژیک هستند.

بیوگرافی آرش مجیدی

 آرش مجیدی

آرش مجیدی متولد ۱۳۵۳ در شهر آباده از استان فارس، بازیگر و مدرک تحصیلی وی کارشناسی ادبیات نمایشی می باشد.

وی با میلیشا مهدی نژاد ازدواج کرده است.

بیوگرافی مهرانه مهین ترابی

 مهرانه مهین ترابی

مهرانه مهرانه مهین ترابی متولد۲۰ مرداد ۱۳۳۶ در کرج بازیگر است.

او فرزند چهارم یک خانواده هفت نفری است و جز او کسی در خانواده فعالیت هنری ندارد. او دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‌باشد. اولین تجربه بازیگری او ایفای نقشی در تئاتر تله نوشته محسن یلفانی و به کارگردانی خانم دیانا و در سال ۱۳۵۶ بود.

وی با فیلم گلبهار به کارگردانی تهمینه اردکانی در سال ۱۳۶۵ به سینما آمد و با مجموعه تلویزیونی مش خیرالله صندوقچه اسرار در سال ۱۳۷۰ وارد تلویزیون شد و با نقش آفرینی در مجموعه همسران و خانه سبز به اوج محبوبیت رسید.

مهرانه مهین ترابی  بازیگر سریال دلدادگان هنوز ازدواج نکرده است و در مصاحبه با رسانه ها علاقه شدید خود به بازیگری را دلیل این موضوع بیان کرده است.

ملیکا شریفی نیا بازیگر سریال دلدادگان

ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی‌نیا متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون  است.

وی فرزند «آزیتا حاجیان» و «محمدرضا شریفی‌نیا»، بازیگران سینما و تلویزیون، و خواهر «مهراوه شریفی‌نیا» می‌باشد. او علاوه بر بازیگری، دانش‌آموختهٔ رشتهٔ گرافیک بوده و در زمینه‌های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی به‌طور جدی فعالیت می‌کند. وی بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلمی به نام اوینار به کارگردانی شهرام اسدی شروع کرد.

ملیکا شریفی نیا تاکنون ازدواج نکرده است.

مجید پتکی بازیگر سریال دلدادگان

مجید پتکی 

مجید پتکلی متولد 25 شهریور 1353 در رشت، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته کامپیوتر از دانشکده فنی شهید رجایی لاهیجان می باشد.

وی در سریال های قهوه تلخ، گذر از رنج ها و کوبار بازی کرده است.

مجید پتکلی ازدواج کرده و یک فرزند پسر دارد.

پویا امینی

پویا امینی

پویا امینی 15 اردیبهشت ماه سال 1356 در تهران متولد شد. او که دارای دپیلم ریاضی فیزیک است. در دانشگاه در رشته ی کارگردانی نمایش پذیرفته و فارغ التحصیل شد.

او در 25 سالگی با بیتا بجانلی ازدواج کرده است و صاحب یک فرزند پسر به نام ایلیا هستند.

سامان صفاری

سامان صفاری

سامان صفاری متولد ۳۰ شهریور۱۳۶۶، بازیگر سینما و تلویزیون و مدل است. اصالتا اهل شهر یزد می باشد و دو تا برادر دارد بنام های ابوالفضل و اشکان که فیلمنامه نویس و تهیه کننده هنری و ساکن آلمان می باشند.

سامان صفاری تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته جهانگردی ادامه داده است و به‌ طور اتفاقی و با رفتن به کلاس‌های آزاد، (از سال۸۶) وارد حرفه بازیگری شد.

وی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

علی سخنگو

علی سخنگو

علی سخنگو متولد 31 شهریور ماه سال 1362 از بازیگران و کارگردانان سینما و تلویزیون می باشد.

وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی است و به اصرار آقای منوچهر هادی در کلاس های بازیگری استاد سمندریان شرکت میکند و اصول بازیگری را می آموزد.

علی سخنگو با خانم سارا نجفی ازدواج کرده است. خانم نجفی متولد سال 1363 می باشد.

سریال دلدادگان

سایر عوامل سریال دلدادگان

برخی از عوامل تولید سریال دلدادگان عبارتند از نویسندگان: بابک کایدان و مهدی محمد نژادیان، جانشین تهیه کننده: علیرضا محمدی، مشاور پروژه: غلامعلی رمضانی، منشی صحنه: بهاره حسینی، عکاس: معین باقری، طراحی و ساخت تیتراژ: پژمان ابوالقاسمی، جلوه های ویژه بصری: امیر ولی خانی، طراح چهره پردازی: امید گلزاده، طراح لباس: آرتا ماهان، دستیار اول کارگردان: علی سخنگو، مدیر برنامه ریزی: مجید موثق، مدیر تولید: سعید عطایی، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین صادقی، صداگذار: رضا غرابی تهرانی، مدیر صدابرداری: وحید دوزنده، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست، خواننده: محمد اصفهانی، طراح صحنه: منو.چهر هادی، تدوین: موحد شادرو، مدیر تصویربرداری: محمد افسری، تهیه کننده: ایرج محمدی، کارگردان: منوچهر هادی.

پیشنهاد: دانلود تیتراژ سریال دلدادگان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا