اخبار

زمان واریز یارانه آبان 98 | مبلغ یارانه جدید چقدر است؟

5/5 - (1 امتیاز)

زمان واریز یارانه آبان 98 | مبلغ یارانه جدید چقدر است؟

زمان واریز یارانه آبان 98 مشخص شد

زمان واریز یارانه آبان 98: صد و پنجمین  مرحله یارانه نقدی مربوط به آبان ماه سال جاری به ازای هر نفر ۴۵۵/۰۰۰ ریال  به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ 1398/08/26 به حساب سرپرستان محترم خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

 مبلغ یارانه جدید چقدر است؟   

همزمان با اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برای اصلاح قیمت و سهمیه‌بندی بنزین، رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت کمک معیشتی (یارانه) به مردم خبر داد.

نوبخت با بیان اینکه جامعه هدف بیش از ۱۸ میلیون خانوار (بیش از ۶۰ میلیون نفر) را تشکیل می‌دهد، گفت: در همین راستا، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی موظف شد همه منابع حاصل از این برنامه را در یک حساب مشخص که به همین عنوان نزد خزانه افتتاح خواهد شد، واریز کند.

نوبخت ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز موظف شد با ضوابطی که دارد (توضیحات بیشتر آن در روز‌های آینده اعلام خواهد شد)، فهرستی از این ۱۸ میلیون خانوار یا همان ۶۰ میلیون نفر مورد نظر را آماده کند.

وی گفت: سازمان برنامه و بودجه نیز موظف شد همه مبالغی که به حساب واریز می‌شود بین این خانوار‌ها که از یک نفر تا پنج نفر هستند به صورت ماهانه در قالب مبالغی بین ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومان پرداخت کند.

بر این اساس، حداکثر تا ۵ نفر از هر خانوار مشمول یارانه می‌شوند و یارانه جدید برای خانوار ۱ نفره، ۵۵ هزار تومان؛ خانوار ۲ نفره، ۱۰۳ هزار تومان؛ خانوار ۳ نفره، ۱۳۸ هزار تومان؛ خانوار ۴ نفره، ۱۷۲ هزار تومان و خانوار ۵ نفره، ۲۰۵ هزار تومان خواهد بود که به یارانه قبلی خانوارها افزوده خواهد شد.

منبع: yjc.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا