اخبار

زمان پخش سریال دل در شبکه نمایش خانگی مشخص شد

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

زمان پخش سریال دل در شبکه نمایش خانگی مشخص شد

زمان پخش سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی مشخص شد. در سریال دل، حامد بهداد، ساره بیات و مهراوه شریفی‌نیا به ایفای نقش پرداختند.

زمان پخش سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی 

قسمت اول سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی روز چهارشنبه سیزدهم آذر در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

نویسندگی این سریال را بابک و میثم کایدان بر عهده داشتند.

لوکیشن‌های این سریال ۲۸ قسمتی که در دو فصل ۱۴ قسمتی توزیع می‌شود، همگی در تهران است و بخش کوتاهی در شمال کشور مقابل دوربین رفته است.

مهدی کوشکی، حامد بهداد، سعید راد، افسانه بایگان، بیژن امکانیان، نسرین مقانلو، کوروش تهامی، مهراوه شریفی نیا، ساره بیات، یکتا ناصر، تینو صالحی، علی سخنگو و لیلا زارع در این سریال بازی داشتند.

بابک کایدان یکی از نویسندگان «دل» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره ماهیت قصه  سریال «دل» که قرار است به زودی وارد شبکه نمایش خانگی شود، بیان کرد:

 نمی‌توان در یک خط این سریال را تعریف کرد و باید سریال را تا انتها دید، اما فضای داستانی این سریال اصل شبیه «عاشقانه» نیست اگرچه قصه ای عاشقانه و خانوادگی دارد.

قصه «دل» درباره ستایش عشق و تمایز آن با انواع و اقسام عشق است که به روابط خانوادگی و آسیب شناسی مسایل فرهنگی و اجتماعی نیز می‌پردازد.

سعی کردیم در این سریال به انواع عشق های موجود و آن چیزی که نام عشق را بر آن می گذاریم، بپردازیم مانند عشق های یک طرفه، عشق های جنون آمیز، عشق هایی که تبدیل به عادت شده اند و یک عشق راستین که در سریال دل دیده می شود.

تاریخ پخش سریال دل

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی تمام بازیگران سریال دل + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا