اخبار

ساعت پخش و تکرار سریال وارش از شبکه سه

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

ساعت پخش و تکرار سریال وارش از شبکه سه

سریال جدید شبکه سه سیما با نام وارش به کارگردانی احمد کاوری در کنداکتور پخش  این شبکه قرار گرفته است و اولین قسمت آن روز یکشنبه هفدهم آذر ساعت 20:45 دقیقه پخش می شود.

ساعت پخش و تکرار سریال وارش

مجموعه نمایشی «وارش» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید از یک شنبه 17 آذر ماه هر شب ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

وارش کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما است که در 34 قسمت به قلم جابر قاسمعلی نگارش شده است.

این درام تاریخی ـ عاشقانه با نام قبلی «بهترین سال های زندگی ما»، اقتباسی از رمان مطرح «مهاجران» هاوارد فاست است که قصه‌ای پرفراز و نشیبی را به تصویر می‌کشد که از دهه ۳۰  آغاز می شود و  به دهه حاضر می رسد.

در خلاصه داستان این سریال آمده: یارمحمد براى فرار از گرسنگى و خشکسالى به شمال کشور مى رود تا شغل ماهیگیرى را پیشه کند. او که نمى داند ماهیگیرىِ آن منطقه در سلطه گردنکشى به نام تراب است، به دریا مى زند و مقابل تراب مى ایستد.

علیرضا کمالی، بهنام تشکر، علیرضا جلالی تبار، هدایت هاشمی، برزو ارجمند، امیررضا دلاوری، داریوش کاردان، شهرام قائدی، رحیم نوروزی، رامین راستاد، مهدی امینی خواه، سهیلا رضوی، حدیثه تهرانی، نیلوفر شهیدی، الهام طهموری، علی سلیمانی، فرخ نعمتی، کورش سلیمانی، نسرین بابایی، افشین سنگچاپ و… بازیگران سریال وارش هستند.

زمان پخش سریال وارش

زمان پخش سریال وارش

مجموعه تلویزیونی وارش از یک شنبه 17 آذر ماه  هر شب ساعت 20:45 از شبکه سه سیما پخش و تکرار سریال نیز در سه نوبت ساعات 01:30  بامداد ، 10:00 صبح و 14:30 بعد از ظهر روز بعد  خواهد بود.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی تمام بازیگران سریال وارش + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا