اخبار

تیزر سریال از سرنوشت با بازی فریبا نادری منتشر شد

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

تیزر سریال از سرنوشت با بازی فریبا نادری منتشر شد

با نزدیک شدن پخش سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان از شبکه دو سیما، تیزر این مجموعه تلویزیونی با بازی فریبا نادری منتشر شد.

تیزر سریال از سرنوشت

مجموعه نمایشی «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان از شنبه 30 آذر ماه روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

«از سرنوشت» به سرنوشت دو کودک از سن کم تا جوانی می‌پردازد و محوریت آن امید بخشی و تلاش برای رسیدن به آرزوها است.

پوریا پورسرخ، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، حبیب دهقان نسب، حسین پاکدل، مائده طهماسبی، سیدمهرداد ضیایی، علیرضا استادی، فریبا نادری، مهدی صبایی و علیرضا آرا از جمله بازیگران این سریال پربازیگر هستند.

همچنین دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، محمد زکی زاده، نسیم فروغ، مهدیس توکلی، میترا رفیع و مریم کاظمی از جمله بازیگران جوان این سریال به شمار می روند.

این سریال 60 قسمتی که سه فصل گذشته آن به پایان رسیده توسط جمعی از نویسندگان و به سرپرستی محمد محمود سلطانی به نگارش درآمده است و برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌شود.

تیزر سریال

تیزر این سریال را ادامه می توانید مشاهده کنید:

عوامل فصل اول  سریال از سرنوشت عبارتند از مدیر تصویربرداری: آرش خلاق دوست، مدیر صدابرداری: حمید یارندپور، طراح گریم: خاطره خاشعی، مدیر هنری: آیدین ظریف، صحنه و لباس: محمد کفاشیان، مدیر تولید: مهدی تحویلیان، و مدیر تدارکات: سعید رضوی.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا