اخبار

علت پخش نشدن سریال همسرایی از شبکه 3 مشخص شد!

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

علت پخش نشدن سریال همسرایی از شبکه 3 مشخص شد!

سریال طنز همسرایی قرار بود سال پیش از شبکه سه سیما پخش شود، ولی به دلایلی این سریال به روی آنتن نرفت. علی غفارمنش بازیگر سریال همسرایی در مصاحبه ای که به تازگی انجام داده، از علت پخش نشدن این مجموعه تلویزیونی گفته است.

علت پخش نشدن سریال همسرایی چیست؟

صبا نوشت: امیر غفارمنش می‌گوید به دلیل مفقود شدن تهیه‌کننده سریال «همسرایی» پخش این سریال بلاتکلیف مانده است.

امیر غفارمنش با اشاره به اینکه سریال همسرایی را  آماده پخش دارد، گفته: کارگردان این سریال حسین تبریزی است و فیلمبرداری آن حدود ۲ سال پیش در زمان ریاست ناصر کریمان در شبکه سه به پایان رسید اما تهیه کننده سریال بعد از آنکه شبکه سه پول ایشان را پرداخت کردند، مفقود شد و پخش سریال نیز بلاتکلیف مانده است. از آنجا که این سریال زیر نظر شبکه سه بوده به شبکه رجوع کردم و قرار است درباره این سریال پاسخگو باشند چراکه من و دوستان دیگر از سریال طلب داریم.

چرا سریال همسرایی از شبکه سه سیما پخش نمی شود؟

 مجموعه طنز «همسرایی» به تهیه کنندگی محمدرضا وکیلی طباطبایی و کارگردانی حسین تبریزی و محمد افراوی به سفارش گروه اجتماعی شبکه سه سیما در زمستان سال ۹۶ تولید شده است.

این سریال  به نویسندگی آبارایس تنظیفی مجموعه طنزی است که با نگاه اجتماعی به معضلات امروز جامعه می‌پردازد. هدف سازندگان در حقیقت تمرکز بر ازدواج‌های ساده و معضلات جوانان برای ازدواج است. این مجموعه روایت فردی است که می‌خواهد با زرنگی گروه «هم‌سُرا» راه بیندازد، اما طی ماجرایی خانمی که قرار است آگهی این گروه هم سرایی را در روزنامه چاپ کند، به‌ جای گروه هم‌سرایی گروه همسریابی تایپ می‌کند و به همین دلیل روند داستان تغییر کرده و همه شخصیت‌های مجموعه دنبال همسریابی می‌افتند.

کیانوش گرامی، خسرو احمدی، شراره رخام، امیر غفارمنش، شراره درشتی، فریبا ترکاشوند، جواد زیتونی، بهشاد مختاری، امید علیمردانی، سیاوش قاسمی از بازیگران «همسرایی» هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا