فرهنگ و هنر

معرفی و عکس بازیگران سریال زیر همکف

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

معرفی و عکس بازیگران سریال زیر همکف

در این بخش از مجله اینترنتی پیک نت ، عکس های شخصی تمام بازیگران سریال طنز زیر همکف به کارگردانی  بهمن گودرزی که برای پخش از شبکه یک سیما آماده شده، قرار گرفته است.

عکس بازیگران سریال زیر همکف

سریال تلویزیونی زیر همکف به کارگردانی  بهمن گودرزی كه اواخر آبان 97 تصویربرداری آن شروع شده و تا میانه اسفند پارسال ادامه داشت، از جمعه 22 آذر روی آنتن شبكه یک سیما می‌رود و از نکات جالب توجه این سریال بازی هومن شاهی در این مجموعه تلویزیونی است.

فیلمنامه زیر همكف را مهدی حمزه و احسان لطفیان نوشته‌اند و كارگردانی آن را هم بهمن گودرزی برعهده دارد. كارگردانی كه در سینما غالبا آثار كمدی مثل ما خیلی با حالیم، ثبت با سند برابر است، آتیش بازی، شیش و بش و به دنبال خوشبختی است روی پرده برده و در تلویزیون با ساخت سریال‌های ششمین نفر و سفر در خانه، گونه‌های متنوع‌تری را تجربه كرده است.

رضا جودی، تهیه‌كننده این سریال هم از تهیه‌كنندگان قدیمی سیماست كه سریال‌هایی چون اغما، صاحبدلان، سی‌امین روز، عبور از پاییز، پشت كوه‌های بلند و… را تهیه‌ كرده و پخش سریال فوق لیسانسه ها به تهیه‌كنندگی او به تازگی از شبكه سه سیما تمام شده است.

سریال زیر همکف

این سریال قصه‌ای دارد كه به مشكلات جوانان و خانواده‌ها می‌پردازد. در خلاصه داستان سریال زیر همکف آمده است: «زندگی قانون‌های زیادی داره ولی به نظر من مهم‌ترینش اینه كه راحت، نه بگی و هیچ‌وقت از نه گفتن نترسی. موافقین؟ نه؟»

هومن شاهی، بهادر مالكی، عزت‌ا… مهرآوران، محمود جعفری، نادر داهیم، پریسا مقتدی، یزدان فتوحی، ویدا جوان، پریسا گل‌دوست، نگین معتضدی، ‌سمیرا حسینی و سامان دارابی از بازیگران این مجموعه هستند.

خاطره حاتمی

ویدا جوان جایگزین خاطره حاتمی 

خاطره حاتمی یكی از بازیگران این سریال بود كه به گفته جودی بعد از حدود ده قسمت از ادامه بازی در «زیر همكف» كناره‌گیری كرد. این تهیه‌كننده در آن زمان دلیل جدایی این بازیگر از گروه را برای برنا چنین توضیح داده بود: دلیل جدایی این بازیگر را بهتر است از خودش جویا شوید و ما به دلیل جدایی حاتمی از گروه ترجیح دادیم بازیگر دیگری را جایگزین كنیم و همه صحنه‌هایی را كه حاتمی در آن حضور داشته، دوباره تصویربرداری خواهیم كرد.

او حالا به جام‌جم می‌گوید: بعد از جدا شدن خانم حاتمی از گروه، ویدا جوان جایگزین او شد و ما مجبور شدیم صحنه‌هایی كه این بازیگر در آن حضور داشت را كنار بگذاریم و با بازیگر تازه دوباره تصویربرداری كنیم.

بهادر مالکی در سریال زیر همکف

بهادر مالکی در سریال زیر همکف

بهادر مالکی یکی از بازیگران سریال زیر همکف است.

بهادر مالكی یا همان گوینده عروسك فامیل دور در مجموعه كلاه‌قرمزی، در كارنامه سینمایی‌اش بازی در آثار كمدی و درام را دارد اما وزنه حضور او در فیلم‌های كمدی چون طبقه حساس و ما همه با هم هستیم، بیشتر سنگینی می‌كند.

هم این موضوع و هم حضور او مقابل هومن شاهی كه او هم سبك طنازانه‌ای در اجرای ترانه‌هایش دارد و در برنامه‌ای چون خندوانه اجرا داشته است، باعث می‌شود گمان كنیم زیر همكف قرار است یك سریال كمدی باشد، اما تهیه‌كننده آن به جام‌جم می‌گوید: زیر همكف كمدی نیست بلكه بیشتر می‌توان آن را یك كار با فضای گرم و شیرین دانست.

در ادامه می توانید عکس تمام بازیگران سریال زیر همکف را مشاهده کنید:

هومن شاهی
هومن شاهی
عزت الله مهرآوران
عزت الله مهرآوران
محمود جعفری
محمود جعفری
پریسا مقتدی
پریسا مقتدی
یزدان فتوحی
یزدان فتوحی
ویدا جوان
ویدا جوان
پریسا گل‌دوست
پریسا گل دوست
نگین معتضدی
نگین معتضدی
سمیرا حسینی
سمیرا حسینی
سامان دارابی در سریال زیر همکف
سامان دارابی

منبع: جام جم

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی تمام بازیگران سریال زیر همکف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا