اخبار

سریال زیر همکف چند قسمت است؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

سریال زیر همکف چند قسمت است؟

سریال زیر همکف چند قسمت است؟ مجموعه تلویزیونی طنز زیر همکف به کارگردانی بهمن گودرزی ساخته شده و پخش خود را از روز جمعه بیست و دوم آذرماه در شبکه یک سیما آغاز کرد.

سریال زیر همکف چند قسمت است؟

مجموعه تلویزیونی طنز زیر همکف به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی  رضا جودی، سریال جدید شبکه یک سیماست که در 22 قسمت 45 دقیقه ای تولید شده است.

پیشتر در خبرها آمده بود، این سریال در 34 قسمت ساخته می‌شود اما حالا تعداد قسمت‌های آن 22 اعلام شده است. این اتفاق شائبه حذف شدن برخی قسمت‌های سریال را ایجاد می‌كند، اما  رضا جودی در این‌ باره می‌گوید: چیزی حذف نشده است.  قرار بود كار قسمت‌های بیشتری داشته باشد اما تصمیم گرفته شد با 22 قسمت تمام شود.

در این سریال كه برای مدتی هم «چند راه» نام داشت، بازیگرانی مثل هومن شاهی، بهادر مالكی، عزت‌ا… مهرآوران، محمود جعفری، نادر داهیم، پریسا مقتدی، یزدان فتوحی، ویدا جوان، پریسا گل‌دوست، نگین معتضدی، ‌سمیرا حسینی و سامان دارابی بازی می‌كنند.

«زندگی قانون‌های زیادی داره ولی به نظر من مهم‌ترینش اینه كه راحت، نه بگی و هیچ‌وقت از نه گفتن نترسی. موافقین؟ نه؟» این خلاصه قصه‌ای است كه از سریال زیر همکف منتشر شده است.

سریال زیر همکف چند قسمته

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: سریال وارش چند قسمت است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا