اخبار

ساعت پخش و تکرار سریال راه و بیراه از شبکه آی فیلم

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

ساعت پخش و تکرار سریال راه و بیراه از شبکه آی فیلم

بازپخش سریال تلویزیونی راه و بیراه در کنداکتور پخش شبکه آی فیلم قرار گرفته است و اولین قسمت آن روز شنبه (30 آذر)  ساعت 18:00 برای مخاطبان به نمایش گذاشته می شود.

ساعت پخش و تکرار سریال راه و بیراه از شبکه آی فیلم

مجموعه تلویزیونی «راه و بیراه» به کارگردانی داوود بیدل و تهیه کنندگی علی سلیمانی، پس از اتمام سریال  «دولت مخفی» از شنبه سی ام آذر ماه  روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.

«راه و بیراه» یک مجموعه 30 قسمتی است که از 5 اپیزود 6 قسمتی تشکیل شده است و هر اپیزود آن درام و ماجرایی مستقل دارد.

بنا بر اقتضای جغرافیایی قصه هر داستان یا اپیزود از دیگری متفاوت است، اما از لحاظ موضوعی و مضمونی و برخی کاراکترها پیوندی میان آنها وجود دارد. لوکیشن‌های این سریال در شمال کردستان، کویر، تهران و مهاباد بوده است.

اين مجموعه تلويزيوني داستان چند جوان است كه در دوران دانشگاه با هم همكلاسي بوده اند، مهدي از شخصيت هاي اصلي سريال كه چند سال قبل، برادرش را به علت بيماري از دست داده، زندگي خود را وقف بچه هاي مناطق مختلف كشور مي كند.

سیاوش طهمورث، حمید ابراهیمی، جعفر دهقان، شهرام عبدلی، خسرو احمدی، علیرضا جلالی تبار، فرهاد بشارتی، حسین توشه، باران زمانی، مهتاج نجومی، هادی دیباجی، ریحانه رضی، محمدرضا رهبری، سینا شفیعی از بازیگران این سریال هستند.

زمان پخش سریال راه و بیراه در شبکه آی فیلم

زمان پخش سریال راه و بیراه در شبکه آی فیلم

سریال راه و بیراه از روز شنبه (30 آذر) هر شب ساعت 18:00 در شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار این مجموعه تلویزیونی نیز در دو نوبت ساعات  2 بامداد و 10:۰۰  صبح روز بعد خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا