اخبار

ساعت پخش و تکرار سریال لیسانسه ها از شبکه تماشا

4.4/5 - (25 امتیاز)

ساعت پخش و تکرار سریال لیسانسه ها از شبکه تماشا

بازپخش سریال طنز لیسانسه ها در لیست پخش شبکه تماشا قرار گرفته است و اولین قسمت آن روز دوشنبه (20 دی) ساعت 18:00 برای مخاطبان این شبکه نمایش داده می شود.

ساعت پخش و تکرار سریال لیسانسه ها از شبکه تماشا

مجموعه تلویزیونی لیسانسه ها از روز دوشنبه 20 دی ماه، به روی آنتن شبکه تماشا می رود.

این سریال به کارگردانی سروش صحت ساخته شده و از شبکه سه سیما پخش گردید و در زمان پخش نیز با استقبال خوب مخاطبان همراه بود. بار دیگر شبکه تماشا، قرار است این سریال پرمخاطب را روی آنتن ببرد و علاقمندان به مجموعه های طنز می توانند در ساعات تعیین شده مشاهده کنند.

لیسانسه ها یک کار طنز است و در خلاصه داستان آن آمده: حبیب وضع مالی مناسبی دارد ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند. مسعود در آستانه ازدواج است ولی مشکلات زیادی او را از آغاز زندگی مشترک دور می کند. مازیار فرزند خانواده ای پر تنش و گرفتار است و فکر مهاجرت در سر دارد حبیب و مازیار و مسعود سه رفیق لیسانسه هستند.

 امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، عزت الله مهرآوران، افشین سنگ چاپ، تبسم هاشمی، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی زاده، فرید اخباری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، مرتضی علی آبادی، هنرمند خردسال: عرفان برزین، با هنرمندی: بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی، نیلوفر شهیدی از بازیگران این سریال هستند.

زمان پخش سریال لیسانسه ها در شبکه تماشا

زمان پخش سریال لیسانسه ها در شبکه تماشا

سریال «لیسانسه ها» هر شب ساعت  18:00 در شبکه تماشا پخش می شود.

این سریال تکرار یا بازپخش ندارد.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی تمام بازیگران سریال لیسانسه ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا