اخبار

زمان پخش و تکرار سریال بانوی سردار از شبکه تماشا

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

زمان پخش و تکرار سریال بانوی سردار از شبکه تماشا

بانوی سردار یکی از سریال های پرمخاطبی است که به کارگردانی پرویز شیخ طادی ساخته شده و در سال 98 از شبکه سه سیما پخش شد. این مجموعه تلویزیونی در زمان پخش با استقبال خوب مخاطبان همراه بود و حالا بار دیگر شبکه تماشا بازپخش آن را از روز دوشنبه (30 دی) به روی آنتن می برد.

زمان پخش و تکرار سریال بانوی سردار از شبکه تماشا

بانوی سردار از روز دوشنبه سی ام دی ماه، جایگزین سریال دیوار به دیوار در شبکه تماشا می شود. یکی دیگر از سریال هایی که از این روز پخش خود را از شبکه تماشا آغاز می کند، سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت است. زمان پخش آن را هم از این «لینک» می توانید مشاهده کنید.

مجموعه تلویزیونی بانوی سردار به کارگردانی پرویز شیخ طادی  و تهیه کنندگی سعید مرادی در 12 قسمت 40 دقیقه ای ساخته شده است.

“بانوی سردار” به زندگی نخستین بانوی سردار ایرانی که به مبارزه با استکبار انگلیس و حکومت مرکزی رضا شاه می‌پردازد. تربیت فرزندان دلیر وطن پرست شیر علیمردان خان، ایجاد وحدت بین اقوام ترک تباران و لر تباران، تاثیرگذاری بی بی مریم بر قوم بختیاری و استقلال و اتکا به خود از مضامینی است که در این سریال به آن پرداخته شده است.

این سریال  درباره زندگی بی بی مریم ملقب به سردار مریم است که عدل و عدالت را بین اقوام گسترش داد و در بین رعایا محبوبیت پیدا کرد و دست خوائنین ظالم را کوتاه کرد.

بی‎بی مریم بختیاری خواهر سردار اسعد بختیاری و علیمردان خان بختیاری فرزند بی‎بی مریم نیز از مبارزان این دوره است.

پانته‌آ سیروس، حبیب دهقان نسب، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، فرزین محدث، محمد فیلی، کاظم هژیرآزاد، صدرالدین حجازی، مهدی میامی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا مهران، مرتضی زارع، سعیده عرب، علیرضا جاویدفر، بهشاد چنگیزی، سیاوش درخشی، شاپور کلهر، پارسا قربانی، مجید کریمی، هلیرضا دیلمی، فاطمه شکری و… از   بازیگران سریال بانوی سردار هستند.

ساعت پخش و تکرار سریال بانوی سردار در شبکه تماشا

ساعت پخش و تکرار سریال بانوی سردار در شبکه تماشا

مجموعه تلویزیونی بانوی سردار از 30 دی ماه، هر شب ساعت 20:00  روانه آنتن  شبکه تماشا می شود  و تکرار آن  در سه نوبت ساعات 2 بامداد، 8 صبح و 14 روز بعد خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا