اخبار

زمان پخش و تکرار سریال تعطیلات رویایی از شبکه تماشا

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

زمان پخش و تکرار سریال تعطیلات رویایی از شبکه تماشا

دوستان در این بخش، برای علاقه مندان به سریال های طنز، زمان پخش و تکرار مجموعه تلویزیونی تعطیلات رویایی که بازپخش آن روی آنتن شبکه تماشا می رود را قرار دادیم.

با مجله اینترنتی پیک نت همراه باشید…

زمان پخش و تکرار سریال تعطیلات رویایی از شبکه تماشا

مجموعه تلویزیونی تعطیلات رویایی از امشب (11 بهمن) به روی آنتن شبکه تماشا می رود.

این سریال به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی مجید اوجی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دوم سیما در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته شده و از شبکه دو سیما، در سال 1397 پخش گردید.

داستان این سریال، دو برادر به نام‌های رحیم و رستم را به تصویر می‌کشد که در شیراز سکونت دارند. برادر کوچک‌تر که وضع مالی بهتری دارد سال پیش برای تعطیلات عید خانواده رحیم را که یک معلم بازنشسته است  به ترکیه دعوت کرده و برادر بزرگ‌تر در صدد جبران است و می‌خواهد امسال خانواده رستم را با هزینه خودش به کیش ببرد. غافل از اینکه آنها قصد سفر به اروپا را دارند و همین سرآغاز ماجراهای جالب و دیدنی است.

محمدرضا شریفی‌نیا، محمود عزیزی، افسانه بایگان، افسر اسدی، علی صادقی، لاله اسکندری، علی اوجی، رضا یزدانی، خاطره حاتمی، سولماز آقمقانی، مریم معصومی، فاطمه هاشمی، فرهاد بشارتی، ارسلان قاسمی، ژاله درستکار، مهدی افشار و مرتضی علی آبادی بازیگران سریال تعطیلات رویایی هستند.

ساعت پخش و تکرار سریال تعطیلات رویایی از شبکه تماشا

سریال تلویزیونی تعطیلات رویایی از روز جمعه (11 بهمن) هر شب ساعت 24 از شبکه تماشا پخش می شود. علاقه مندان می توانند تکرار سریال را در سه نوبت، ساعات 6 صبح، 12 و 18 مشاهده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا