اخبار

سریال پرگار چند قسمت است؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

سریال پرگار چند قسمت است؟

سریال پرگار چند قسمت است؟ مجموعه تلویزیونی «پرگار» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی  امیر پور رحمانی تولید شده و از شبکه یک سیما پخش می شود.

با مجله اینترنتی پیک نت همراه باشید…

سریال پرگار چند قسمت است؟

این سریال به نوعی فصل دوم «آسمان همیشه ابری نیست» می باشد که با نام «پرگار» روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

فصل اول سریال «آسمان همیشه ابری نیست» با رویکردی اجتماعی، روایتگر زندگی و دغدغه‌های پنج دوست و همکلاسی بود که در برهه نوجوانی و جوانی روزهای تلخ و شیرینی را تجربه کردند. اما در «پرگار»، به طور غیرمستقیم و با زبان هنر، موضوعاتی از قبیل مواد مخدر در مدارس، آسیب‌های استفاده از فناوری در خانواده و مدرسه، جایگاه خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان و عشق بازیگری بین جوانان و نوجوانان به خصوص دختران روایت می‌شود.

سریال پرگار چند قسمت دارد؟

این سریال قصه خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد که برای ادامه تحصیل دختر بزرگشان در مقطع دکترا راهی تهران می‌شوند، اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می‌شوند که دستمایه قصه‌های سریال می‌شود.

مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بابک کریمی، فریبا جدیکار، بهرنگ علوی، علی عمرانی و تیما پوررحمانی از بازیگرانی‌ اند که در این سریال نقش آفرینی می‌کنند.

سریال «پرگار»، به تهیه کنندگی امیرپور رحمانی، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 29 قسمت 40 دقیقه‌ای به نویسندگی مهدی سجاده‌چی و احمد رفیع زاده به نگارش درآمده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا