فرهنگ و هنر

بازیگران و خلاصه داستان سریال دهکده خاطرات + زمان پخش

5/5 - (1 امتیاز)
بازیگران و خلاصه داستان سریال دهکده خاطرات + زمان پخش
بازیگران و خلاصه داستان سریال دهکده خاطرات

سریال دهکده خاطرات محصول کشور انگلیس است. در ادامه به معرفی بازیگران و خلاصه داستان سریال دهکده خاطرات می پردازیم.

نام اصلی این سریال خانوادگی “Lark Rise To Candleford” به معنی از لارک رایز به کندلفورد می باشد که در ایران با نام دهکده خاطرات پخش شده است.

با مجله اینترنتی پیک نت همراه باشید…

اسامی بازیگران سریال دهکده خاطرات و خلاصه داستان

سریال «دهکده خاطرات» با کارگردانی مارک جابست، چارلز پالمر و جان گرینیگ ساخته‌ شده است.

این سریال ۴۰ قسمتی، محصول کشور انگلیس است که با استقبال فراوان مخاطبان رو به ‌رو شده و همچنین عنوان بهترین سریال درام تلویزیونی، جوایز باشگاه رادیو و تلویزیون را نیز از آن خود کرده است.

«دهکده خاطرات» اقتباسی هنرمندانه از رمانی است که فلورا تامپسون نویسنده بریتانیایی با عنوان «از لارک رایز به کندلفورد» نوشته  و در آن زندگی شخصی خود را روایت کرده است.

فلورا تامپسون در این رمان که می‌توان آن را «خود زندگی نوشت» خواند، نام لورا را برای خود انتخاب کرده و زندگی در دهکده‌ای کوچک را تعریف می‌کند که در حقیقت زندگی خودش در قرن نوزدهم است.

سریال دهکده خاطرات

خلاصه داستان سریال 

محور اصلي اين سريال حول شخصيتي به نام «لورا» مي‌گردد که در يک خانواده پرجمعيت در دهکده لارک رايز زندگي مي‌کند. اين سريال داستان زندگي دختر نوجواني را به تصوير مي کشد که براي کمک به مخارج خانواده‌اش در يک شرکت پست مشغول به کار مي‌شود که همين امر آغاز ماجراهايي را براي شخصيتهاي مختلف سريال به همراه دارد…

Lark Rise To Candleford

در قسمت اول مجموعه دهکده خاطرات می‌بینیم که پدر و مادر لورا تیمینس با به دنیا آمدن بچه دیگری به لورا می‌گویند که از این پس او ناچار است خودش راهش را در زندگی پیدا کند. به همین دلیل لورا از لارک رایز به مرکز پست شهر کوچکی در نزدیک لارک رایز به نام کندلفورد می‌رود تا آنجا در کنار یکی از اقوامش که زنی موفق است به‌ عنوان کارآموز مشغول به کار شود.

دورکاس لین که در بازرگانی بسیار زن موفقی است سعی می‌کند به لورا آموزش‌های لازم برای کارش را ارائه دهد تا لورا که از دوری خانواده و زادگاهش، لارک رایز ناراحت است، هر چه سریع‌تر به زندگی در مکان جدید عادت کند. به هر حال لورا که ناچار است از این پس خودش زندگیش را اداره کند با مشکلات دیگری نیز روبه‌رو می‌شود که یکی از آنها بیماری برادرش در لارک رایز است.

Lark Rise To Candleford

بازیگران سریال

«اوليويا هالينان»، «سارا لانكاشاير»، «برندان کویل»، «کارل جانسون»، «مارک هپ»، «جان داگلیش»، «روبی بنتال»، «ماتیلدا زیگلر»، «ویکتوریا همیلتون»، «بن مایلز»، «جیسون مرلز»، «بن آلدریج»، «ریچارد هارینگتون»، «سارا لنکشایر» و «جولي ساوالا» از بازيگران اين سريال هستند.

اولیویا هلینان بازیگر سریال دهکده خاطرات

اولیویا هلینان بازیگر سریال دهکده خاطرات

اولیویا هلینان Olivia Hallinan بازیگر اصلی این سریال است که نقش لورا تیمینس را بازی می‌کند. او در بیش از صد پروژه سینمایی و تلویزیونی ظاهر شده و در اغلب آنها مورد تحسین قرار گرفته است. این هنرپیشه انگلیسی از 7 سالگی بازیگری را آغاز کرده اما نخستین نقش جدی او بازی در فیلم Cilla Black است که در سال 1991 ساخته شده است.

از آنجا که مادر اولیویا یک مدرسه آموزش‌های هنری را اداره می‌کرد، اولیویا خیلی سریع توانست موقعیت اجتماعی خاصی پیدا کند. او در 11سالگی در مدرسه مادرش به تدریس پرداخت و همین امر، اعتماد به‌ نفسی که لازمه کار بازیگری است را برایش به ارمغان آورد.

کلودی بلاکلی بازیگر سریال دهکده خاطرات

کلودی بلاکلی بازیگر سریال دهکده خاطرات

کلودی بلاکلی یکی دیگر از بازیگران مجموعه دهکده خاطرات است که نقش خواهر لورا را ایفا می‌کند. کلودی در خانواده‌ای به دنیا آمده و در رشته تئاتر تحصیل کرده است. به واسطه همین پشتوانه قوی است که او توانسته تاکنون جوایز معتبری را در عرصه سینما و تلویزیون کسب کند.

Lark Rise To Candleford

زمان پخش سریال دهکده خاطرات

سریال دهکده خاطرات از روز پنج شنبه (17 بهمن) هر شب ساعت 22:00 پخش و تکرار آن در سه نوبت، ساعت های 04:00، 10 صبح و 16:00 از شبکه تماشا به نمایش گذاشته می شود.

برگرفته از: همشهری آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا