فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال میانبر + عکس و بیوگرافی بازیگران سریال میانبر

3.5/5 - (2 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال میانبر + عکس و بیوگرافی بازیگران سریال میانبر

در این بخش به معرفی و بیوگرافی بازیگران سریال میانبر می پردازیم. میانبر یک سریال طنز است که به کارگردانی یزدان فتوحی ساخته شده و این روزها از شبکه پنج سیما و شبکه شما پخش می شود.

اسامی بازیگران سریال میانبر با عکس 

«میانبر» عنوان یک مجموعه تلویزیونی به كارگردانی یزدان فتوحی و تهیه‌ كنندگی محمد صالحیان است.

 طراح سریال حمید برزگر است و نیما حسن نیا، پیمان جزینی، شاهرخ باقری نژاد، داریوش رعیت، داود روستا و سیاوش چراغی نیا تیم نویسندگان «میان بر»هستند.

«میان بر» یک مجموعه ۹۰ قسمتی است که در فاز نخست، ۳۰ قسمت از آن تولید و برای پخش از شبکه پنج سیما و شبکه تلویزیونی شما در نظر گرفته شده است.

 محور اصلی مجموعه «میان بر»، انتخاب صحیح در موضوعات مختلف و مراحل گوناگون زندگی از جمله انتخاب همسر، انتخاب شغل و … است. موضوع این سریال در قالب داستان‌هایی که برای چند خانواده ساکن در یک آپارتمان رخ می‌دهد روایت خواهد می شود.

سریال میانبر

لیست بازیگران سریال میانبر:

غلامرضا نیکخواه
کمند امیر سلیمانی
محمود جعفری
سیاوش چراغی ‌پور
شهین تسلیمی
حمید نیک نبرد
آرش نوذری
اشکان اشتیاق
امیر نوری
رضا شفیعی جم
مرضیه صدرایی
ویدا جوان
بهنوش بختیاری

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

کمند امیر سلیمانی بازیگر سریال میانبر

کمند امیر سلیمانی بازیگر سریال میانبر

کمند امیرسلیمانی  متولد ۱۳۵۲ در تهران، هنرپیشه سینما و تلویزیون می باشد. وی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۶ می‌باشد. وی همچنین دختر سعید امیرسلیمانی و خواهر سپند امیرسلیمانی از بازیگران سینما است.

کمند امیرسلیمانی  ازدواج کرده و یک فرزند پسر دارد.

بیوگرافی محمود جعفری

بیوگرافی محمود جعفری

محمود جعفری متولد 1332 در تهران، بازیگر و نویسنده است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال 1357 می باشد.

 وی کار بازیگری را در سال ۱۳۵۰ به عنوان یکی از مؤسسان گروه تئاتر کوچ آغاز نمود و بازیگری در سینما را از سال ۱۳۵۲ با فیلم «قیامت» به کارگردانی «هوشنگ حسامی» آغاز کرد. شروع کارگردانی او به سریال «آرزوی پر دردسر» به نویسندگی فرهاد توحیدی در سال ۱۳۷۴ برمی‌گردد وی در سال ۱۳۷۴ سریال «آرزوی پر دردسر» را به نویسندگی فرهاد توحیدی کارگردانی کرد.

محمود جعفری سال ها پیش با طیبه میامی ازدواج کرد، خانم میامی از بازیگران سابق تئاتر بوده و خواهر مهدی میامی بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

سیاوش چراغی پور بازیگر سریال میانبر

سیاوش چراغی پور بازیگر سریال میانبر

سیاوش چراغی پور متولد ۱ فروردین 1342 در شهرستان قصرشیرین می باشد. او در سریال های سفر سبز، بچه مهندس و معمای شاه به ایفای نقش پرداخته است.

سیاوش چراغی پور ازدواج کرده و متاهل است و دو دختر نیز دارد دختر بزرگش خورشید چراغی پور  در زمینه بازیگری فعالیت دارد.

بیوگرافی شهین تسلیمی

بیوگرافی شهین تسلیمی

شهین تسلیمی  متولد ١٩ شهریور ١٣٣۴در خشکرود، هنرپیشه سینما و تلویزیون است. مدرک تحصیلی او دیبلم می باشد. وی در جوانی تئاتر بازی می کرده است و همچنین در رادیو هم تست صدا داده و قبول شده بود اما به علت مخالفت خانواده هر دو را رها کرد.

اولین حضور او در جلوی دوربین به سریال باغ مظفر بر می‌گردد. الیزابت امینی وی را برای ایفای نقش در این سریال به مهران مدیری معرفی کرده بود.

او بازی کوتاهی در سریال بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران در سال هشتاد و هفت داشت و با حضور پررنگ تر در سریال «زن بابا» به کارگردانی سعید آقاخانی به شهرت رسید و پس از آن در سریال‌های کمدی «چهارچرخ» و «خانه اجاره‌ای» بازی کرد. این بازیگر با حضور در سریال‌های «وضعیت سفید» و «ارمغان تاریکی» نشان داد که به‌ خوبی از پس نقش‌های جدی هم برمی آید.

از دیگر کارهایش می‌توان به فیلم‌های «طلا و مس»، «آوار» و مجموعه‌های «دلنوازان»، «حیرانی»، «باغ مظفر»، «مادرانه» و… اشاره کرد.

شهین تسلیمی سالها پیش با احسان گرامی ازدواج کرده است.

بهنوش بختیاری بازیگر سریال میانبر

بهنوش بختیاری بازیگر سریال میانبر

بهنوش بختیاری متولد 29 اردیبهشت ماه 1354 در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است.

وی در یک خانواده شش نفره به دنیا آمده و یک خواهر و دو برادر دارد که هر سه بزرگ تر از او هستند.

بهرام پدر بهنوش بختیاری اصالت بختیاری است و از لرهای غیور کشورمان است اما اشرف خانم مادر خانم بازیگر تهرانی است و ماجرای ازدواج پدر و مادر بهنوش بختیاری به سال 45 و 46 باز می گردد که برای اولین بار به صورت اتفاقی با هم دیدار کردند و در حالی که مادر بهنوش بختیاری تنها 13، 14 سال داشت زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

بهنوش بختیاری ته تغاری خانواده است و خواهرش بهناز و برادرهایش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند.

بهنوش بختیاری  در تیرماه سال 87 با محمدرضا آرین ازدواج کرده است.

ویدا جوان بازیگر سریال میانبر

ویدا جوان بازیگر سریال میانبر

ویدا جوان  بازیگر متولد ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری طراح و ایده‌پرداز و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش‌های حمید سمندریان می‌باشد.

وی با بازی در سریال زمانه محصول سال ۱۳۹۱ شبکه ۳ سیما در نقش نگار به کارگردانی حسن فتحی به تلویزیون معرفی شد. از کارهای تلویزیونی او می‌توان به سریال  ماه و پلنگ، نامه آخر، روزهای بهتر و سارق روح اشاره کرد.

ویدا جوان با ایلا تهرانی ازدواج کرده است.

آرش نوذری بازیگر سریال میانبر

آرش نوذری بازیگر سریال میانبر

آرش نوذری بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال  ۱۳۴۹ در شهر کرمان است.

وی کارشناس نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران (۱۳۷۵) می باشد.

او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۲ با حضور در مجموعه تلویزیونی ۳۹ به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرده است.

همسرش زاهد بیگی نیز دارای مدرک کارشناسی نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی تهران (دانشگاه هنر) بوده و در همانجا نیز با یکدیگر آشنا شده اند. حاصل این ازدواج یک فرزند دختر به نام تابان می باشد.

بیوگرافی اشکان اشتیاق

بیوگرافی اشکان اشتیاق

اشکان اشتیاق متولد ۶ تیر ۱۳۶۳ تهران می باشد. او در رشته گرافیک در دانشگاه آزاد تهران شمال تحصیل کرده‌ است. وی بازیگری را در سنین نوجوانی با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی آغاز کرد. او با مجموعهٔ دنیای شیرین جلوی دوربین رفت و با سریال نود شبی مهران غفوریان به شهرت رسید؛ و با فیلم «چپ دست» به کارگردانی آرش معیریان نخستین تجربه خود را آموخت. از کارهای تلویزیونی او می توان به سریال های پنچری و زوج یا فرد اشاره کرد.

اشکان اشتیاق تاکنون ازدواج نکرده است.

امیر نوری بازیگر سریال میانبر

امیر نوری بازیگر سریال میانبر

امیر نوری  بازیگر سریال میانبر، متولد ۶ شهریور ۱۳۶۵ در تهران می باشد. وی از سال ۱۳۷۲ و زمانی که هفت ساله بود بازیگر شد اما بینندگان تلویزیونی با او در سال ۱۳۸۰ و سریال یادداشت‌های کودکی و پس از آن در بدون شرح آشنا شدند.

امیر نوری تاکنون ازدواج نکرده است.

رضا شفیعی جم بازیگر سریال میانبر

رضا شفیعی جم بازیگر سریال میانبر

رضا شفیعی جم متولد ۱۳۵۰ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

وی فعالیت در تئاتر را از سال ۱۳۶۴ آغاز کرد و در سال ۱۳۷۰ فعالیت در تلویزیون را آغاز کرد.

پدر رضا شفیعی جم بازنشسته ارتش و اصالتا تهرانی و مادر مرحومش معلم و اصالتا کرد کرمانشاهی بود، یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچک تر از خود دارد.

رضا شفیعی جم سال ها پیش ازدواج کرد اما این رابطه در نهایت به طلاق ختم شد، او مجبور شد تمام درامد 20 ساله خود را برای شش ماه زندگی مشترک بابت مهریه همسرش از دست بدهد. او دیگر ازدواج نکرده و مجرد است.

اسامی بازیگران سریال میانبر + عکس

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی بازیگران سریال موچین با عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا