اخبار

زمان پخش سریال هم گناه در شبکه نمایش خانگی+تیزر

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

زمان پخش سریال هم گناه در شبکه نمایش خانگی+تیزر

زمان دقیق پخش سریال هم گناه  مشخص شد. با توجه به نزدیکی توزیع این سریال در شبکه نمایش خانگی، نخستین تیزر سریال “هم ‏گناه” به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی نیز منتشر گردید.

زمان پخش سریال هم گناه

به گزارش مجله اینترنتی پیک نت به نقل از روابط عمومی پروژه، نخستین سریال مصطفی کیایی یک درام خانوادگی است که همزمان با ادامه فیلمبرداری در حال طی کردن مراحل فنی است تا بزودی آماده پخش شود.

در خلاصه داستان آمده است: “خانواده صبوری خانواده‌ای بزرگ و قدیمی است که سال‌هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آن‌ها در خانه‌ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند، ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند که….”

در این سریال بازیگرانی چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مهدی پاکدل، پدرام شریفی و حبیب رضایی با حضور مسعود رایگان، رویا تیموریان، افسانه چهره‌آزاد، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی، حسین امیدی، سوگل خلیق، مارال بنی‌آدم، علی باقری، فروغ قجابگلو، شیرین اسماعیلی، مرتضی آقا حسینی، محمد موحدنیا، محمد رسول صفری، با معرفی ساقی حاجی‌پور و فرانک کلانتر و نیز هنگامه قاضیانی در نقش لیلا حضور دارند.

هم‏ گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی و نویسندگی مشترک محسن کیایی و علی کوچکی است که از روز دوشنبه پنج اسفند در شبکه نمایش خانگی, نماوا و فیلیمو منتشر خواهد شد.

تیزر این سریال را در ادامه می توانید مشاهده نمایید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا