اخبار

سریال ماهور چند قسمت است؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

سریال ماهور چند قسمت است؟

سریال ماهور چند قسمت است؟ مجموعه تلویزیونی «ماهور» با نام قبلی «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی  آرمان زرین‌کوب برای پخش از شبکه دو سیما تولید می شود.

سریال ماهور چند قسمت است؟

مجموعه تلویزیونی ماهور با نام قبلی «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی در دست ساخت می باشد.

 این سریال یک اثر تاریخی به شمار می رود که روایتگر بخشی از تاریخ معاصر کشورمان است. در این سریال نگاهی به کشف حجاب و ممنوعیت عزاداری برای سالار شهیدان نیز شده است.

مهدی احمدی، مسعود رایگان، بهنام تشکر، فریبا متخصص و ساغر قناعت از جمله بازیگران مجموعه تلویزیونی «ماهور» هستند.

مسعود رایگان در این سریال ایفاگر نقش تیمسار افشار و بهنام تشکر نیز نقش سرهنگ سپنتا را بر عهده دارد. ساغر قناعت که پیش از این با فیلم‌های سینمایی «مالاریا» ساخته پرویز شهبازی و «جشن دلتنگی» به کارگردان پوریا آذربایجانی در قامت بازیگر شناخته شده بود با بازی در سریال «ماهور» اولین حضور تلویزیونی خود را تجربه می‌کند. فریبا متخصص نیز در این پروژه نقش ماهرخ همسر تیمسار افشار را برعهده دارد.

در این سریال که در دوره پهلوی اول روایت می‌شود و بزنگاهی از تلاقی عشق، سیاست و مذهب است، قصه ها واقعی نیستند و شخصیت ها نیز مابه ازا واقعی ندارند.

سریال ماهور به قلم شعله شریعتی و اعظم بهروز عاشقانه‌ای در هزار توی تاریخ است که در ۳۵ قسمت برای پخش از شبکه دو سیما تولید خواهد شد.

در خلاصه داستان «ماهور» آمده است: در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می شود و شورشان به یغما می رود، عشقی بی آلایش سر بر می‌آورد که در دل طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می‌شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می رود اما در واپسین لحظات چون سیمرغی از میان خاکستر برمی خیزد … .

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا