فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال در میان خاکستر و خلاصه داستان + تیزر

4/5 - (1 امتیاز)

 اسامی بازیگران سریال در میان خاکستر و خلاصه داستان + تیزر

در میان خاکستر عنوان سریال تلویزیونی به کارگردانی سجاد امیریزدانی است که به زودی روی آنتن شبکه آی فیلم می رود. در ادامه به معرفی کامل بازیگران و خلاصه داستان آن می پردازیم.

سریال در میان خاکستر

سریال «در میان خاکستر» به کارگردانی سجاد امیریزدانی و تهیه کنندگی مهدی همایونفر در سال 95 تولید شده و از 8 اسفند ماه به روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.

سریال چند قسمت است؟

 سریال «در میان خاکستر» در ۲۲ قسمت ۴۰ دقیقه ای در موسسه رسانه ای اوج تهیه شده است.

تیزر سریال

در ادامه می توانید تیزر این سریال تلویزیونی را مشاهده نمایید…

 اسامی بازیگران سریال در میان خاکستر و خلاصه داستان + تیزر

خلاصه داستان سریال در میان خاکستر

سریال «در میان خاكستر» روایتگر وقایع خرمشهر بین سال های 1357 تا 1359 است و به زندگی مبارزانی كه در مقاومت 34 روزه خرمشهر در برابر متجاوزان بعثی ایستادگی كردند می پردازد.

فیلمنامه این سریال بر اساس واقعیت و پس از تحقیق و مصاحبه با مبارزان خرمشهری تهیه شده و داستان، بیانگر مقاومت مظلومانه جوانان گمنام خرمشهری ای است كه در برابر ارتش تا دندان مسلح بعثی ایستادند و معادلات صدام و همپیمانان غربی اش را به هم ریختند و با نثار خون خود به الگوی مقاومت و ایثار مبدل گشتند.

بازیگران سریال در میان خاکستر

 اسامی بازیگران سریال در میان خاکستر و خلاصه داستان + تیزر

اسامی بازیگران سریال در میان خاکستر

ارسطو خوش رزم، حمیدرضا محمدی، سوده ازقندی، ژاله كاظمی، ایمان سلگی، مرتضی حسنلو، فاطمه عریضی، مسعود كشاورز، مسعود رحیم پور، امیرعلی مجلسی، منصور نواصری، محمدامیر زارع، بدرالسادات برنجانی، مرتضی موفق، سپیده علی محمدی، حسین پوریده، رامین قربانی، مجتبی كاتوزیان، مجتبی فلاحی نیز از جمله بازیگرانی هستند كه در این پروژه بازی كردند.

 سوده ازقندی؛ با خدیجه گریستم

 سوده ازقندی؛ با خدیجه گریستم

سوده ازقندی  در سریال «در میان خاكستر» نقش خدیجه همسر شهید را بازی می‌كند. وی  در خصوص نقش بیان كرد: من پیش از این سریال با فیلم «ایستاده در غبار» حضور در كارهایی از این دست را تجربه كرده بودم. اما بازی در این نقش و سریال را خیلی دوست داشتم. چون خدیجه شخصیت چندوجهی داشت. از طرفی با گویش جنوبی این نقش را بازی كردم و برایم جذاب بود.

بازیگران سریال در میان خاکستر

ارسطو خوش‌ رزم بازیگر سریال در میان خاکستر

ارسطو خوش‌ رزم بازیگر سریال در میان خاکستر

ارسطو خوش‌ رزم بازیگر نقش شهید آلبوغبیش درباره شناخت و ویژگی‌های این شخصیت و نقشی كه ایفا كرده به جام‌جم گفت: بازی در این نقش برای من خیلی مهم بود. البته زمانی كه این نقش به من پیشنهاد شد، شناختی از این شخصیت نداشتم. اما خاطرم هست زمانی كه این كار به من پیشنهاد شد من فیلمنامه را یك شبه خواندم. چون ویژگی‌های این شخصیت و فیلمنامه خیلی به نظرم جذاب بود. به همین دلیل هر قسمت را كه تمام می‌كردم، ترغیب می‌شدم تا قسمت بعد را هم بخوانم.

وی در ادامه افزود: درباره این شخصیت با كارگردان هم صحبت‌هایی كردم و برای این‌كه به این كاراكتر نزدیك شوم، تحقیقاتی هم خودم به شخصه انجام دادم و با اعضای خانواده او ارتباط برقرار كردم و با اطلاعات و شناختی كه از او پیدا كردم، شیفته این شهید شدم.

خوش‌رزم در پاسخ به این سوال كه تا چه حد بازی در قالب شخصیت حقیقی برای بازیگر چالش محسوب می‌شود هم گفت: بازی در این كار خیلی سخت بود. چون تا پیش از بازی در این سریال من حدود 13 سال بود كه در زمینه بازیگری فعالیت می‌كردم ولی نقش مثبت بازی نكرده بودم و بازی در نقش شهید آلبوغبیش اولین تجربه بازی من در قالب نقش مثبت بود. از طرفی با لهجه جنوبی بازی كردم و از یك سری اصطلاحات و جملات عربی در بازی استفاده كردم. ضمن این‌كه در شرایط بسیار سختی این كار را بازی كردم. با این حال من این شخصیت را بازی نكردم، من او را زندگی كردم. به همین خاطر هنوز سكانس به سكانس سریال را به یاد دارم.

وی با اشاره به خاطراتی از این سریال هم اظهار كرد: من حدود 10‌روز سر فیلمبرداری این سریال در آبادان بیمار شدم. به گونه‌ای كه همه تصور می‌كردند سكته مغزی كردم. چون چشم‌هایم باز نمی‌شد و در برخی سكانس‌ها هنگام پخش متوجه می‌شوید كه چشم‌هایم نیمه باز است. اما با عشق این كار را بازی كردم.

زمان پخش سریال در میان خاکستر

سریال تلویزیونی در میان خاکستر از روز پنج شنبه (8 اسفند) هر شب ساعت 20:00 از شبکه آی فیلم پخش و تکرار سریال نیز در دو نوبت، ساعت های 04:00 و 12:00 به روی آنتن می رود.

 اسامی بازیگران سریال در میان خاکستر و خلاصه داستان + تیزر

عوامل سریال

عوامل اصلی سریال «در میان خاكستر» عبارتند از تهیه‌کننده: مهدی همایونفر، محقق، نویسنده و کارگردان: سجاد امیریزدانی، مدیر تصویربرداری: حمیدرضا رحیم‌زاده، طراح صحنه و لباس: حمید شهیری، طراح گریم: علی خورشید، صدابردار: روح الله جعفربیگلو، مدیرتولید: مجید معدنی، مدیر تدارکات: سید مقصود میرهاشمی، مدیر برنامه ریزی: سامرند معروفی.

اسامی بازیگران سریال در میان خاکستر و خلاصه داستان

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی بازیگران سریال هم گناه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا