اخبار

زمان پخش و تکرار برنامه اتفاق رضا رشیدپور از شبکه 3

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

زمان پخش و تکرار برنامه اتفاق رضا رشیدپور از شبکه 3

در این نوشته، زمان و ساعت پخش تکرار برنامه اتفاق که با اجرای رضا رشیدپور از شبکه سه سیما به نمایش گذاشته می شود را مرور می کنیم. «اتفاق» شامل استندآپ‌هایی در قالب یک شوی جذاب تلویزیونی با نگاهی متفاوت، خلاقانه و جذاب به موضوعات مختلف است.

زمان پخش و تکرار برنامه اتفاق رضا رشیدپور از شبکه 3

برنامه اتفاق با اجرای رضا رشیدپور از روز جمعه 16 اسفند  به روی آنتن شبکه سه سیما رفته است.

این برنامه دیدنی در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 23:30 دقیقه از شبکه سه سیما پخش و تکرار آن نیز در یک نوبت ساعت 8:30 صبح پخش می شود.

برنامه «اتفاق» با اجرای رضا رشیدپور و تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان جدیدترین برنامه تولیدی شبکه سه سیماست که پیش از این خبرهایی مبنی بر ضبط آن در حضور ۵۰۰ تا ۷۰۰ تماشاگر در استودیو، منتشر شده بود.

 «اتفاق» موضوعاتی هیجان انگیز توسط چهره‌های شاخص حوزه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی با حضور بیش از ۵۰۰ تماشاگر روایت خواهد شد. در این برنامه باید منتظر هر اتفاقی از جمله مناظره، گفت‌وگو، بازنمایی اتفاقات شگفت انگیز دنیای علم و … باشیم.

«اتفاق» شامل استندآپ‌هایی در قالب یک شوی جذاب تلویزیونی با نگاهی متفاوت، خلاقانه و جذاب به موضوعات مختلف است.

این برنامه شبانه که جمعه هر هفته پخش خواهد شد؛ به تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان و کارگردانی سیاوش صفاریان‌پور و محمدرضا رضائیان ساخته می‌شود.

 برنامه «اتفاق» به سفارش گروه اجتماعی شبکه سه سیما و با هدف سرگرمی همراه با آگاهی رسانی در ۱۰۰ قسمت ۷۵ دقیقه‌ای روی آنتن می‌رود.

زمان پخش برنامه اتفاق رضا رشیدپور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا