فرهنگ و هنر

دانلود آهنگ تیتراژ سریال کامیون از ماکان بند (تیتراژ ابتدایی و پایانی)

2.5/5 - (6 امتیاز)

دانلود آهنگ تیتراژ سریال کامیون از ماکان بند (تیتراژ ابتدایی و پایانی)

دانلود آهنگ تیتراژ سریال کامیون از ماکان بند به همراه متن ترانه آهنگ سریال نوروزی کامیون

«ماکان بند» تیتراژ سریال نوروزی «کامیون»به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی مشترک ابراهیم آرزو و شهرام دانشپور را خوانده است. «ماکان بند»، از گروه‌های پرطرفدار موسیقی پاپ است که برای اولین بار  تیتراژ یک سریال تلویزیونی را اجرا و به کارنامه هنری خود اضافه خواهد کرد. تیتراژ سریال نوروزی شبکه دو با ترانه و ملودى ماكان بند و تنظیم حسین غمگین ساخته‌شده و مدير هنرى این پروژه ياشار خسروى است.

این آهنگ با پخش اولین قسمت سریال منتشر می شود.

دانلود آهنگ تیتراژ سریال کامیون از ماکان بند

متن ترانه آهنگ:

بزودی…

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

با گروه ماکان بند بیشتر آشنا شوید

گروه ماکان، شناخته شده با نام ماکان بَند، یک گروه موسیقی ایرانی در قالب پاپ است. ماکان بند نام گروه موسیقی ایرانی و متشکل از دو خواننده با نام‌های رهام هادیان و امیر مقاره می‌باشد. یاشار خسروی آهنگساز و نوازنده ساکسیفون، در سال ۱۳۹۵ پس از تشکیل این گروه، رهبری این گروه را بر عهده گرفت و امیر میلاد نیکزاد هم تنظیم کنندهٔ این گروه می‌باشد.
این گروه در بیشتر استان‌های ایران کنسرت گذاشته‌اند و تور کنسرت‌های اروپای این گروه در مارس ۲۰۱۷ و تور کانادای این گروه در اکتبر ۲۰۱۸ بوده‌ است. این گروه در برنامه دورهمی (مهران مدیری) در تاریخ ۲۶ بهمن ۹۶ و در تاریخ ۱۵ شهریور در برنامهٔ خندوانه (رامبد جوان) حضور پیدا کردند.
از جمله کارهای امیر مقاره به آهنگ «آرزوهای محال»، «دیگه نمیتونم»، «خاطرات رؤیایی» و «یه روز برفی» می‌توان اشاره کرد و رهام هادیان هم قبل از ورود به گروه خواننده بوده و از جمله آهنگ‌های او می‌توان به آهنگ «دنیام بی تو»، «دل سادم» و «یادته صدای من» اشاره کرد.
بیوگرافی رهام هادیان

بیوگرافی رهام هادیان

رهام هادیان زاده تهران و متولد هفتم مردادماه سال هزار و سیصد و هفتاد (1370/5/7) می باشد.

وی از همان نوجوانی علاقه بسیاری به ساخت ملودی و آهنگسازی پیدا کرد و همین باعث شد که از همان دوره به صورت تجربی شروع به فعالیت نماید. ناگفته نماند که همراه با آهنگسازی به ترانه سرایی نیز مشغول شد. او در شعر و ترانه سرایی نیز بسیار با استعداد و موفق ظاهر شد.
نکته بارز رهام از نظر رفتاری شوخ بودن وی می باشد که این شاخصه در اجراهای صحنه و حتی در کلیپ های منتشر شده از این گروه به خوبی نمایان می باشد. رهام هادیان تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.
رهام هادیان: پیش از اینکه وارد حرفه موسیقی شوم، کارهای مختلفی مانند تکنسین، دستیار داروخانه و آزمایشگاه و … انجام دادم، اما همیشه به پدرم می گفتم دلم می خواهد یک شب پولدار شوم و خدا را شکر الان راضی هستم.

بیوگرافی امیر مقاره

بیوگرافی امیر مقاره

امیر مقاره زاده تهران و متولد سوم دیماه سال هزار و سیصد و هفتاد و چهار (1374/10/3) می باشد. شروع فعالیت وی در حوزه موسیقی با ترانه سرایی از دوره نوجوانی بود و پس از چندین سال کسب تجربه در این زمینه و از سال ۱۳۹۳ به صورت مستقل و حرفه ای به خوانندگی ورود پیدا کرد و توانست چندین قطعه به طور تک نفره و تعدادی نیز به همراهی خوانندگان دیگر منتشر نماید.
از نکات جالب در مورد مقاره می توان به فعالیتش در حوزه مدلینگ اشاره کرد. وی چندین سال است که در این حرفه مشغول است و با برترین برندهای داخلی و خارجی همکاری داشته است.
امیر مقاره هم مثل رهام یک قطعه آهنگ برای آقای خسروی فرستاده و این اتفاق شیرین رقم خورد.
امیر مقاره: من پیش از فعالیت موسیقی، در پیک موتوری کار می کردم. وقتی گیتار می زدم و یا می خواندم، مسخره ام می کردند و کسی به من اهمیت نمی داد. من هم بر حسب لجبازی موسیقی را انتخاب کردم و دنبال علاقه ام رفتم.
امیر مقاره تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

آهنگ سریال کامیون

منبع: نامه نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا