اخبار

سریال طلاق چند قسمت است؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

سریال طلاق چند قسمت است؟

سریال طلاق چند قسمت است؟ مجموعه تلویزیونی طلاق به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم طالبی ساخته می شود که به مسایل اجتماعی می‌پردازد و در دل قصه‌ها نگاهی به مفاسد اقتصادی نیز شده است.

سریال طلاق چند قسمت است؟

مجموعه تلویزیونی طلاق به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم طالبی برای پخش در یکی از شبکه های سراسری در دست تولید می باشد.

ابوالقاسم طالبی در این سال‌ها بیشتر در سینما فعالیت داشته است اما دو سریال خاطره‌انگیز با نام‌های «به کجا چنین شتابان» و «بازگشت پرستوها» را داشته است که یکی در دهه ۷۰ و دیگری در دهه ۸۰ ساخته شده است و حالا این سومین سریال اوست که در دهه ۹۰ برای سیما ساخته می‌شود.

سریال «طلاق» جزو آثار الف فاخر تلویزیون است که در  مرکز سیما فیلم در حدود ۳۵ قسمت ساخته می‌شود.

او قصه‌ای در هم تنیده شده را طراحی و به نگارش در آورده که به مسایل اجتماعی می‌پردازد و در دل قصه‌ها نگاهی به مفاسد اقتصادی نیز شده است.

در این مجموعه تلاش شده تا علاوه بر حضور بازیگران باسابقه عرصه سینما و تلویزیون از دانش‌آموختگان بازیگری در دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی استفاده شود و در کنار بازیگران نام آشنا چندین چهره جدید معرفی خواهند شد که پس از فراخوان‌های گسترده و تست‌های بازیگری از میان دانش‌ آموخته‌های بازیگری و بازیگران کمتر دیده شده تئاتر برگزیده شدند.

سریال طلاق چند قسمت است؟

تعدادی از عوامل سازنده مجموعه طلاق عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: ابوالقاسم طالبی، مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، طراح گریم: داریوش صالحیان، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی٬ طراح صحنه: جهانگیر میرزاجانی،  طراح لباس: مهرناز اکبری، عکس: علی نیک‌رفتار، بازیگران: قطب الدین صادقی، مجید واشقانی، حمید گودرزی، پیام دهکردی، ناصر آقایی، بهار محمدپور، هدیه رضایی، نیلوفر کیارستمی، عسل غروی، النا آهی و…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا