فرهنگ و هنر

عکس و اسامی بازیگران سریال طلاق + بیوگرافی و خلاصه داستان

3/5 - (2 امتیاز)

عکس و اسامی بازیگران سریال طلاق + بیوگرافی و خلاصه داستان

در این نوشته، اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال طلاق به همراه خلاصه داستان مجموعه تلویزیونی طلاق که به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم طالبی ساخته می شود را مرور می کنیم.

سریال طلاق

 مجموعه تلویزیونی «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی در دست تولید برای پخش در یکی از شبکه های سراسری تلویزیون می باشد.  با توجه به اینکه یک فیلم  و یک سریال پیش از این با نام «طلاق» ساخته شده است، بعید نیست نام این پروژه در ادامه مسیر تولید تغییر کند.

 در ابتدا قرار بوده این سریال برای شبکه نمایش خانگی ساخته شود ولی در نهایت به تلویزیون رسیده است.

ابوالقاسم طالبی در این سال‌ها بیشتر در سینما فعالیت داشته است اما دو سریال خاطره‌انگیز با نام‌های «به کجا چنین شتابان» و «بازگشت پرستوها» را داشته است که یکی در دهه ۷۰ و دیگری در دهه ۸۰ ساخته شده است و حالا این سومین سریال اوست که در دهه ۹۰ برای سیما ساخته می‌شود.

 این سریال در تهران در دست ساخت  می باشد و علاوه بر تهران در چند کشور خارجی نیز تصویربرداری خواهد شد.

اسامی بازیگران سریال طلاق

خلاصه داستان سریال 

داستان کار جدید ابوالقاسم طالبی به روز است و نام موقت «طلاق» دارد؛ او درباره این سریال گفته بود که از خردادماه سال ۹۵ مشغول تحقیق و نگارش فیلمنامه بوده است و موضوعی اجتماعی دارد که به اتفاقات روز اجتماعی می‌پردازد.

«طلاق» جزو آثار الف فاخر تلویزیون است که در  مرکز سیما فیلم تهیه می‌شود و به مسایل اجتماعی می‌پردازد. همچنین در دل قصه‌ها نگاهی به مفاسد اقتصادی نیز شده است.

اطلاعاتی بیشتری از داستان این سریال  منتشر نشده است چون پیش تولید این سریال در سکوت خبری انجام شد و در سکوت هم کلید خورد و به دلیل سوژه حساس آن هنوز اطلاعاتی چندانی از آن در دست نیست.

اسامی بازیگران سریال طلاق

اسامی بازیگران سریال طلاق

در این مجموعه تلاش شده تا علاوه بر حضور بازیگران باسابقه عرصه سینما و تلویزیون از دانش‌آموختگان بازیگری در دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی استفاده شود و در کنار بازیگران نام آشنا چندین چهره جدید معرفی خواهند شد که پس از فراخوان‌های گسترده و تست‌های بازیگری از میان دانش‌ آموخته‌ های بازیگری و بازیگران کمتر دیده شده تئاتر برگزیده شدند.

اسامی بازیگران زن و مرد سریال طلاق عبارتند از:

  • قطب الدین صادقی
  • مجید واشقانی
  • حمید گودرزی
  • پیام دهکردی
  • ناصر آقایی
  • بهار محمدپور
  • هدیه رضایی
  • نیلوفر کیارستمی
  • عسل غروی
  • النا آهی

اسامی بازیگران سریال طلاق

عوامل سریال

تعدادی از عوامل سازنده مجموعه تلویزیونی طلاق  عبارتند از:

  • نویسنده و کارگردان: ابوالقاسم طالبی
  • مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی
  • طراح گریم: داریوش صالحیان
  • مدیر صدابرداری: منصور شهبازی
  • طراح صحنه: جهانگیر میرزاجانی
  •   طراح لباس: مهرناز اکبری
  • عکس: علی نیک‌رفتار

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیوگرافی بازیگران سریال طلاق

در ادامه بیوگرافی کوتاه از بازیگران سریال طلاق را می خوانید.

بیوگرافی ابوالقاسم طالبی کارگردان سریال طلاق

بیوگرافی ابوالقاسم طالبی کارگردان سریال طلاق

ابوالقاسم طالبی متولد ۱۳۴۰ در اصفهان، کارگردان سینما  و تلویزیون است. وی فارغ‌التحصیل حقوق قضایی است. او فعالیت هنری را با نگارش قصه‌های کوتاه آغاز کرد و نخستین نمایشنامه‌اش را با نام آن کس که نداند در اصفهان نوشت و پس از ساختن چند فیلم کوتاه ۱۶ میلیمتری و ویدئویی، فعالیت در سینمای حرفه‌ای را سال ۱۳۷۱ به عنوان مشاور کارگردان در فیلم بر بال فرشتگان به کارگردانی جواد شمقدری آغاز کرد. او صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه سینما ویدئو است.

بیوگرافی قطب الدین صادقی

بیوگرافی قطب الدین صادقی

قطب‌الدین صادقی متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۳۱در سنندج محله جوراباد، نویسنده، فیلم‌نامه‌نویس، مترجم، کارگردان تئاتر، استاد دانشگاه، بازیگر سینما، تلویزیون و عضو فرهنگستان زبان و ادب فارسی است.

وی در سال ۱۳۵۴ مدرک کارشناسی خود را در رشتهٔ هنرهای نمایشی، از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران دریافت نمود؛ سپس جهت ادامهٔ تحصیل عازم فرانسه شد و توانست در دانشگاه سوربن پاریس، دورهٔ کارشناسی ارشد و دکترای خود را در رشتهٔ هنرهای نمایشی به پایان ببرد. پس از پایان تحصیلات در سال ۱۳۶۴ به ایران بازگشت و در کنار تدریس در دانشگاه‌های مختلف، به فعالیت‌های هنری و ادبی پرداخت.

از عمده فعالیت‌های صادقی می‌توان به تألیف ۵۰ نمایشنامه، کارگردانی ۵۲ تئاتر و چندین فیلم کوتاه، ترجمهٔ ۱۸ کتاب و بازی در فیلم و سریال‌های مشهوری همچون کیف انگلیسی، کلاه پهلوی و معمای شاه اشاره کرد. اکادمی دکتر صادقی (تماشاخانه شانو) نیز متعلق به او است.

مجید واشقانی بازیگر سریال طلاق

مجید واشقانی بازیگر سریال طلاق

مجید واشقانی متولد ۶ خرداد ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی متالورژی است، علاقه زیادی به بازی در ژانر کمدی دارد. مجید واشقانی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ با حضور در کلاس‌های آزاد بازیگری امین تارخ شروع کرد سپس از همین کلاس‌ها وارد بازار کار حرفه‌ای شد.

با سریال مسیر انحرافی در سال ۱۳۹۰ چهره‌اش شناخته شد و بعد در مجموعه های مختلف زیرهشت، هوش سیاه، ماتادور در نقش‌های پلیسی به شهرت رسید.

 مجید واشقانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

حمید گودرزی بازیگر سریال طلاق 

حمید گودرزی بازیگر سریال طلاق 

حمید گودرزی متولد 2 آذرماه سال 1356 در تهران است. وی اصالتا اهل بروجرد لرستان می باشد. تحصیلات او فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است.

او بازیگری در تلویزیون را با سریال دانی و من در سال 78  و در سینما را از سال 1378 با یک نقش کوتاه در فیلم سهراب سعید سهیلی آغاز نمود و بعد از در مجموعه ها دیگر حضور یافت. در سال 1381 با مجموعه مسافری از هند و بعد از در سال 83 با بازی در سریال تب سرد قاسم جعفری توانست به خوبی دیده شود.

حمید گودرزی در سال 1383 با ماندانا دانشور ازدواج کرد اما این ازدواج بعد از 12 سال منجر به طلاق و جدایی شان شد.

پیام دهکردی بازیگر سریال طلاق

پیام دهکردی بازیگر سریال طلاق

پیام نادری دهکُردی متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۶ در شهرکرد، بازیگر و کارگردان تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون و مدرس فن بیان و بازیگری و مدیر مسئول موسسه ی فرهنگی هنری امید پیام دهکردی است. پیام دهکردی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته تئاتر از دانشگاه تهران است. پیش از آن دهکردی مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ی ادبیات دراماتیک (نمایشی) از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گرفته بود.

وی سال های پیش با عارفه لک ازدواج کرده است و فرزند دختری به نام نوا دارند.

اسامی بازیگران سریال طلاق + عکس

برگرفته از ویکی پدیا

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا