فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال دوپینگ + عکس، بیوگرافی و خلاصه داستان سریال دوپینگ

5/5 - (1 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال دوپینگ + عکس، بیوگرافی و خلاصه داستان سریال دوپینگ

در این نوشته، اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال دوپینگ را مرور می کنیم.  مجموعه «دوپینگ»، سریال نوروزی سال 99 شبکه سه سیماست که به کارگردانی رضا مقصودی ساخته می شود.

 سریال دوپینگ 

«دوپینگ» نام یک مجموعه تلویزیونی است که به کارگردانی رضا مقصودی  و تهیه کنندگی سیدامیر پروین حسینی برای پخش در نوروز 99 از شبکه سه سیما تولید شده است.

این مجموعه اولین تجربه کارگردانی رضا مقصودی در تلویزیون خواهد بود. وی پیشتر و همراه با سیدامیر پروین حسینی در مقام تهیه کننده فیلم سینمایی «خجالت نکش» را ساخته بود که بهار سال گذشته به نمایش عمومی درآمد.

این سریال 30 قسمتی مضمونی کمدی – فانتزی دارد و فیلمنامه آن نیز توسط رضا مقصودی به نگارش درآمده است.

اسامی بازیگران سریال دوپینگ

خلاصه داستان سریال دوپینگ

 این سریال در  گونه آن فانتزی – تخیلی است. شنیده‌ها حاكی است كه گونه این سریال برای مخاطبان متفاوت خواهد بود و برای اولین بار در تلویزیون می‌بینند. همچنین مخاطبان در این سریال تركیب تخیل و رویا را می‌بینند كه برایشان جذابیت خواهد داشت.

 در خلاصه داستان سریال نوروزی دوپینگ آمده است: قصه این سریال درباره دو نوزاد است كه از زمان تولد كه همزمان به دنیا می‌آیند با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شوند كه حتی آینده آنها را در بر می‌گیرد.

اسامی بازیگران سریال دوپینگ

اسامی بازیگران سریال دوپینگ

اسامی تمام بازیگران زن و مرد سریال نوروزی دوپینگ عبارتند از:

  • شبنم مقدمی بازیگر نقش توران
  • هادی حجازی فر بازیگر نقش حسن
  • الناز حبیبی بازیگر نقش شیوا
  •  نیما شعبان نژاد بازیگر نقش کامران
  • محمد بحرانی بازیگر نقش فریدون
  • علیرضا آرا بازیگر نقش بهرام
  • فرزین محدث بازیگر نقش زکریا
  • میثاق جمشیدی

با حضور:

مینا جعفر زاده شیوا خسرو مهر
ایلیا کیوان وحید رحیمیان
شیما جهانگیری زهره صفوی
فرشید نزاکتی مهتاب حسینی
زهره کوهساریان فروغ اکبری
شهرام نیک کار منصور غنی جاهد
روژین ایرجی بابک مولانا
داریوش اشرفی کاوه آشنا
عباس دقاقی علی کامرانی
شهروز حصاری احسان سعادتی
میلاد رشوند شمیم شهابی
دنیا جهانمنش امید آزادیان
علی موسی نژاد غلامحسین میرزایی

سایر بازیگران:

رمضان بهزادی، علی حمد خدا، محسن دلیخون، هادی شهاب دادرسی، فرهاد ملایی، عفت رسولی نژاد، مهدی جوان، مهدی علیپور، معصومه رضایی، ژیلا دایی، اکبر مددی مهر، محمدصادق عرفانی، شرین آژدری، مریم نوروزی، احسان احمدی، امیررضا ملک محمودی، عادل دولت شاهی، فروزان فروزانفرد، فرشته کیوانی، حامد کشمیری، مریم صبوری، حسین خاکپور، رها برخورداریان، علی تیماجی، ابراهیم صحرایی، عباس صحرایی، علی اصفهانی، رضا احمدی، فرهاد عالی دایی، نگار افلاکی و اشکان ریشار سایر بازیگران سریال را تشکیل می دهند.

بازیگران کودک:

علی اسدی، ایلیا صحرایی، ایلیا جعفرزاده، ایلیا جهانی، آراد نماز دوست، امیرمهدی منتظری، رهام میرزایی، محمدرضا صفری، آیسان رییسی، اسما سادات یوسف زاده، مهسا نوری، لیلا قبله وی، فاطمه داداش آذر، مهرداد کمیجانی، سارا مناف زاده و اله آرشی بازیگران کودک سریال دوپینگ هستند.

اسامی بازیگران سریال دوپینگ

عوامل سریال

برخی از عوامل سریال دوپینگ عبارتند از:

نویسندگان: رضا مقصودی و افرا جورابلو، کارگردان: رضا مقصودی، سرپرست گروه کارگردانی و مدیر برنامه ریزی: حامد مختاری، برنامه ریزان: بهنام اعلمی و مهروز ناصر شریف، دستیار اول کارگردان: سعید سیری، منشی صحنه: فاطمه رزاقی، استوری برد: اوستا فروردین، عکاس: سمیه جعفری، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، مدير صدابرداري: امير حاتمي، صدابردار ان: حسین معتمدی، علي ذوالفقاري، طراح صحنه و دكور: داريوش پيرو، طراح لباس: نازنین خزاعی، طراح چهره پردازی: امید گلزاده، تدوین: حسن ایوبی ، صداگذاری و میکس: محمود خرسند، تدوین صدا: مهدی جمشیدیان، طراح جلوه هاي بصري: فريد ناظرفصيحي، طراح جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک، آهنگساز: آرمان موسی پور، مجری طرح: حامد مختاری، مدیر تولید: عباس دقاقی، مدیر مالی: زهرا رحیم ابادی، مدیر تدارکات: رامین بهزادی، تصویربردار پشت صحنه: علی حمد خدا، روابط عمومی و تبليغات: امیر کرابی.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

رضا مقصودی کارگردان سریال دوپینگ

رضا مقصودی کارگردان سریال دوپینگ

رضا مقصودی متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۴۰ در تهران، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس است.

او فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۵ با نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم کوتاه بال‌های بیداری و فیلم‌نامه‌نویسی در سینما را سال ۱۳۷۴ با لیلی با من است، آغاز کرد. مقصودی در سال ۱۳۷۴ برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌نامه برای فیلم لیلی با من است شده‌ است.

رضا مقصودی به عنوان کارگردان، فیلم سینمایی «خجالت نکش» را در کارنامه کاری خود دارد که در سال 96 ساخته شده است.

هادی حجازی فر بازیگر سریال دوپینگ

هادی حجازی فر بازیگر سریال دوپینگ

هادی حجازی فر متولد 31 خرداد 1355 در خوی است او تا 22 سالگی در شهر خوی بزرگ شده و بعد از آن برای تحصیل در رشته عروسک گردانی در دانشگاه تهران به شهر تهران مهاجرت می کند.

هادی حجازی فر از همان دوران کودکی با حمایت پدرش که رئیس آموزش و پرورش نقده و میاندوآب بود از سالن های تئاتری این اداره برای کاری تئاتری بچه های مدارس استفاده می کرد و بچه های کانون و مدرسه هم به تماشای تئاتر آن ها می نشستند.

یکی از ماندگارترین نقش آفرینی‌های حجازی فر بازی در نقش «موسی» در فیلم لاتاری به کارگرانی محمدحسین مهدویان است.

هادی حجازی فر با الهام محمودی ازدواج کرده و حاصل ازدواج او و همسرش یک فرزند پسر به نام هامون است.

بیوگرافی شبنم مقدمی 

بیوگرافی شبنم مقدمی 

شبنم مقدمی متولد ٣ فروردین ماه ۱۳۵۱ در تهران، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون است.

او دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است. شبنم مقدمی دو ترم هم پرستاری خوانده است ولی به دلیل عدم علاقه تغيير رشته داد، وی عاشق شعر و رمان و دستی در نوشتن هم دارد.

شبنم مقدمی در مدرسه فیلمنامه نویسی حوزه هنري، زیر نظر بهترین اساتید فن، فیلمنامه نویسی آموخت و فعالیت در عرصه بازیگری را با گروه تئاتر شایا شروع کرد. بعد از آن بطور جدّي تر به آموزشگاه بازیگری آقای امین تارخ رفت و در آن جا لنز و بازي در برابر دوربین را شناخت.

شبنم مقدمی در سال 1383 با علیرضا آرا ( هنرپیشه و کارگردان، متولد سال 1354 در تهران) ازدواج کرده است.

الناز حبیبی بازیگر سریال دوپینگ

الناز حبیبی بازیگر سریال دوپینگ

الناز حبیبی  متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون و فارغ‌التحصیل رشته تدوین است.

الناز حبیبی: کلاس پنجم ابتدایی (سال ۱۳۷۸) بودم که در کانون پرورش فکری برای بازی در فیلم دفترچه خاطرات به کارگردانی آقای سلطانی انتخاب شدم برای بازی در آن فیلم دنبال دختری سرو زبان‌ دار و بامزه می‌گشتند که مرا انتخاب کردند با پدرم تماس گرفتند و پس از رضایت ایشان در ۱۱سالگی وارد دنیای بازیگری شدم.

او در سال ۸۶ در مجموعه تلویزیونی روزگار قریب شناخته شد. سپس در مجموعه فاصله ها و پنج کیلومتر تا بهشت توانایی های خود را به رخ کشید و با بازی خود در سریال دردسرهای عظیم به چهره محبوب و دوست داشتنی تبدیل شد.

الناز حبیبی در سن ۲۴ سالگی  و در سال ۹۱ با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرده است.

بیوگرافی محمد بحرانی

بیوگرافی محمد بحرانی

محمد بحرانی متولد 16 آذر 1360 در کازرون صداپیشه و بازیگر می باشد. او دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است.

وی از سال ۱۳۸۰ وارد تلویزیون شد و اکثر کارهایش کودک و عروسکی بوده است.

محمد بحرانی با مهناز خطیبی ازدواج کرده است.

نیما شعبان نژاد بازیگر سریال دوپینگ

نیما شعبان نژاد بازیگر سریال دوپینگ

نیما شعبان‌ نژاد  بازیگر متولد ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۶ در کلن آلمان می باشد. او وقتی سه و نیم  ساله بوده که به همراه خانواده به ایران  آمدند و ساکن شدند. مادر  شعبان نژاد نیز نقاش و پدربزرگش «محمد پناهنده» از عکاسان شناخته شده‌ می باشد. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ کارگردانی تئاتر  و از سال ۱۳۸۳ به شکل حرفه‌ای، کار خود را در زمینه بازیگری تئاتر آغاز کرده‌ است.

نیما شعبان نژاد علاوه بر تئاتر در زمینه عکاسی، نقاشی و حتی موسیقی نیز فعالیت هایی دارد؛ خودش معتقد است که ده سال خاک صحنه خورده و ممارست کرده تا به اینجا رسیده است؛ چرا که افراد در تئاتر سخت دیده می شوند.

پای او توسط محمد زیکساری که خود در برنامه تلویزیونی «خندوانه» نقش «استاد کهنمویی» را بازی می‌کند به خندوانه باز شده‌است. وی در مجموعه خندوانه در شخصیت‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخته‌ است. از سریال هایی که در آن به ایفای نقش پرداخته می توان رهایم نکن و ممنوعه اشاره کرد.

نیما شعبان نژاد ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

شیما جهانگیری بازیگر سریال دوپینگ

شیما جهانگیری بازیگر سریال دوپینگ

شیما جهانگیری بازیگر تئاتر و تلویزیون در ۸ اردیبهشت ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه رودهن در مقطع لیسانس می باشد. او دوره های بازیگری را در کارگاه استاد امین تارخ گذرانده است.

وی در کارنامه هنری خود بازی در نمایش‌های راپورت های شبانه دکتر مصدق و میراث و مدآ و نمایش او و … را دارد.

از ازدواج و همسر شیما جهانگیری اطلاعاتی دقیقی در دسترس نمی باشد.

بیوگرافی فرزین محدث

بیوگرافی فرزین محدث

فرزین محدث در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۸ در شهر تهران به دنیا آمد.

لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره دارد. کارش را بازی با تئاتر در ۲۰ سالگی در کنار میکائیل شهرستانی شروع کرد و ۴ سال بعد توانست از جشن خانه تئاتر جایزه بگیرد. و پس از مدتی در سینما و تلویزیون هم حضور پیدا کرد.

در تلویزیون اولین حضورش با سریال پرانتز باز در سال ۱۳۸۸ رقم خورد اما حضورش در سینما با فیلم سینمایی جنجالی مارمولک در نقش سرباز شروع شد. فرزین محدث مدرس رشته فن بیان و بدن هم می باشد.

فرزین محدث تا کنون ازدواج نکرده است.

بیوگرافی مینا جعفر زاده

بیوگرافی مینا جعفر زاده

مینا بویوک جعفرزاده (زادهٔ ۱۳۲۵ در خوی) معروف به مینا جعفرزاده، بازیگر رادیو، تلویزیون و سینما است.

او کار در رادیو را از سال ۱۳۴۸ شروع کرده و بازیگری در سینما را از سال ۱۳۶۷ با فیلم «فیل در تاریکی» آغاز نمود.

مینا جعفرزاده در بسیاری از مجموعه‌های تلویزیونی حضور داشته‌ است. یکی از آخرین کارهای تلویزیونی او، نابرده رنج است که تابستان ۱۳۹۰ از شبکهٔ سوم سیما پخش شد.

همسر وی، بهمن زرین پور، که وی نیز بازیگر سینما و تلویزیون نیز بود در  تیر ۱۳۹۵ درگذشت.

شیوا خسرومهر بازیگر سریال دوپینگ

شیوا خسرومهر بازیگر سریال دوپینگ

شیوا خسرو مهر متولد 24 آبان 1350 در سبزوار است، یک خواهر و دو برادر دارد و خودش فرزند اول خانواده است.

از کودکی با تئاتر آشنا بوده چون پدرش در این عرصه حضور داشته و فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا بوده، شیوا خسرو مهر علاوه بر بازیگری در زمینه داستان نویسی هم فعالیت دارد. در کلاسهای امین تارخ هم حضور داشته، اولین حضورش بر روی صحنه سال 79 در تله تئاتر به سوی دمشق به کارگردانی استاد سمندریان بوده است.

شیوا خسرومهر بازیگر سریال پروانه از همسرش جدا شده و یک دختر بنام رکسانا دارد.

اسامی بازیگران سریال دوپینگ + عکس

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام لطفا اصلاح کنید خانم خسرومهر متولد ابان و اقای بحرانی متولد کازرون هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا