فرهنگ و هنر

سریال زمین گرم | بازیگران و داستان سریال زمین گرم + تصاویر

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

داستان و بازیگران سریال زمین گرم

سریال زمین گرم | بازیگران و داستان سریال زمین گرم + تصاویر

سریال تلویزیونی زمین گرم به کارگردانی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی با حضور بازیگران چهره، برای پخش از شبکه سه سیما تولید شده است و بزودی پخش آن آغاز می شود.

سعید نعمت‌ا… برای اولین‌ بار كارگردانی یك مجموعه را عهده‌دار است. او پیشتر در كسوت نویسندگی كارهای زیادی را برای تلویزیون نوشته است كه از جمله می‌توان به «رستگاران»، «جراحت»، «شیدایی»، «مادرانه»، «عقیق» و «برادرجان» اشاره كرد. نعمت‌ا… در مجموعه جدید خود، نویسندگی و كارگردانی را برعهده دارد. این سریال درامی گرم و خانوادگی با پس ‌زمینه‌های مذهبی است كه در ۳۰ قسمت برای پخش در ایام محرم آماده می‌شود.

آن‌گونه که در خلاصه داستان «زمین گرم» آمده، این سریال را می‌توان سومین بخش از سه‌گانه نعمت‌الله با موضوع روابط دو برادر در بستر خانواده دانست. مضمونی که پیش از این در دو سریال مناسبتی دیگر یعنی «جراحت» و «برادرجان» نیز محور اصلی قصه بود و در قالب یک درام اجتماعی روایت می‌شد. به نظر می‌رسد «زمین گرم» نیز چنین ساختاری را با ترکیبی از مؤلفه‌های مذهبی در خود داشته باشد.

 داستان سریال زمین گرم

در خلاصه داستان «زمین گرم» که مضمونی اجتماعی- مذهبی دارد، آمده است: بعد از سال‌ها بی‌خبری دو برادر از هم، برادر بزرگ‌تر که آخرین ساعات حیات خود را پشت سر می‌گذارد به سراغ برادر کوچک‌تر می‌رود تا وصیت کند؛ وصیتی که زندگی برادر کوچک را دستخوش چالشی بزرگ می‌کند…

بازیگران سریال زمین گرم

 

بازیگران سریال زمین گرم

بازیگران: مرجان شیرمحمدی در نقش فروغ، علیرضا خمسه در نقش یارعلی، اصغر همت در نقش ماجد، نادر فلاح در نقش استوار، كامران تفتی در نقش اصلان، دنیا مدنی در نقش معصومه، علیرضا آرا در نقش عاصف، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، صادق برقعی، ندا عقیقی، مرتضی درویش‌زاده، مسعود شریف، علیرضا اولیایی، وحید فعال و…

مرجان شیرمحمدی
مرجان شیرمحمدی و همسرش

مرجان شیرمحمدی

مرجان شیرمحمدی بازیگر اصلی این سریال به ندرت در مجموعه های تلویزیونی ایفای نقش کرده است که همگی آنها به دهه های 70 و 80 برمی‌گردد. «دریایی‌های» سیروس مقدم (1381) و «خانه به خانه» کیانوش عیاری در سال 75 از جمله کارهای این بازیگر در حوزه سریال سازی است.

آخرین کار او قبل از «زمین گرم»، «آخرین دعوت» حسین سهیلی‌زاده بوده است که سال 1387 از تلویزیون پخش شد. شیرمحمدی در این سریال با فرامرز قریبیان، حامد بهداد، پرویز فلاحی‌پور و الهام حمیدی هم بازی بود و نکته جالب این که «آخرین دعوت» هم سریالی محرمی بود که در آن سال از شبکه دو سیما پخش شد.

علیرضا خمسه در سریال زمین گرم
علیرضا خمسه و همسرش

علیرضا خمسه

علیرضا خمسه هم که مدتی طولانی به عنوان «بابا پنجعلی» برای بیننده تلویزیونی شناخته می‌شد پس از اینکه از فصل ششم سریال «پایتخت» کنار گذاشته شد حالا در سریالی با فضایی کاملاً متفاوت ایفای نقش می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا