اخبار

بازیگران و خلاصه داستان فیلم تلویزیونی راز برلین

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

بازیگران و خلاصه داستان فیلم تلویزیونی راز برلین

در این نوشته به معرفی بازیگران و خلاصه داستان فیلم تلویزیونی راز برلین می پردازیم.

«راز برلین» به سفارش شبکه آفتاب و حمایت معاونت امور استان های سازمان صداوسیما ساخته می شود. مرحله تولید این تله فیلم ۹۰ دقیقه ای با حضور سید علی آقازاده استاندار مرکزی، دبیقی مدیر کل صدا و سیمای استان و جمعی از مدیران فرهنگی به تازگی در اراک آغاز شده است.

این فیلم به تهیه کنندگی سعید مرادی و کارگردانی سامان مراد حسینی با ساختاری نمایشی و محوریت دینی و ۲۰ روز تلاش شبانه روزی عوامل برای پیش تولید و ۱۵ روز برای تولید، با حضور در بیش از ۲۰ لوکیشن مختلف، تهیه و تولید شد و به زودی از شبکه یک سیما و شبکه استانی آفتاب روی آنتن خواهد رفت.

خلاصه داستان فیلم راز برلین

داستان این فیلم از این قرار است که «مانیا، دختری از ارامنه شهر اراک به تازگی پدر خود را بر اثر سرطان در شهر برلین آلمان از دست داده است. پس از مراسم چهلم پدر در مواجهه عمه خود با مادر و عمویش، پیرامون سهم الارث خانواده متوجه می شود که نام اصلی او فاطیما بوده است و بعدها نام او را مانیا گذارده اند. عمه به مانیا می گوید که او برادرزاده او نیست و او مسلمان زاده ای است که آنوش و اریک، وی را به فرزندخواندگی پذیرفته اند. چرا که آنها توانایی بچه دار شدن نداشته و آنوش نازا بوده است. عمه هاسمیک مدارک جدی ای را از پرورشگاهی در مشهد به مانیا می دهد و مدعی است او سهمی از ارث برادر را نخواهد برد…»

اسامی بازیگران فیلم راز برلین

این پروژه با حضور بازیگرانی شامل فریبا جدی کار، سیامک اطلسی، نیلوفر شهیدی، فرخنده فرمانی زاده، لیدا عباسی، امیر کرمی، جعفر طریقتی، پوریا رضایی و نیز نویسندگی محسن جسور و کارگردانی سامان مرادحسینی تولید می شود.

عوامل فیلم

سایر عوامل تله فیلم راز برلین عبارتند از مدیر تصویربرداری: پویان آقابابایی، مدیر صدابرداری: هادی سلیمان زاده، طراح چهره پردازی: مسعود عربی، طراح صحنه و لباس صدرا صدری، مدیر تولید سعید عطایی، مدیر تدارکات: محمد وطن چی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر رونقی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: مهدی عباسی، تدوین منوچهر صانعی، صداگذار: هادی افشار، موسیقی رضا خسروی، اصلاح رنگ و نور: هاله گرجی، منشی صحنه: کیمیا نوری و ناظر کیفی داریوش منتظری هستند.

منبع: صبا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا