اخبار

آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در پنج شنبه 29 اسفند ۹۸

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

آخرین قیمت طلا، سکه و ارز

آخرین قیمت طلا ، سکه و ارز

در این نوشته به آخرین قیمت طلا ، سکه و ارز در روز پنج شنبه ۲9 اسفند ۹۸ می پردازیم.

 امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۳  میلیون و ۱۰۰ هزار  تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و سکه گرمی  ۹۸۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۴۸۴ دلار و  ۵۵ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۰۱ هزار و ۵۹۵ تومان است.

محصول نرخ(تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۶.۱۰۰.۰۰۰
سکه طرح امامی ۵.۹۰۰.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۳.۱۰۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۱.۸۰۰.۰۰۰
سکه گرمی ۹۸۰.۰۰۰
اونس جهانی یک هزار و ۴۸۴.دلار و  ۵۵ سنت
طلای ۱۸ عیار ۶۰۱.۵۹۵

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

 امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید 6 میلیون و 135 هزار تومان و طرح قدیم 5 میلیون و 885 هزار تومان است.

ضمن آنکه قیمت نیم سکه بهار آزادی 3 میلیون و 35 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و 740 هزار تومان و سکه گرمی 965 هزار تومان تعیین شده و به فروش می رسد.

قیمت هر گرم طلای 18عیار هم 610 هزار تومان، هر گرم طلای 24 عیار 812 هزار تومان و هر مثقال طلا 2 میلیون و 622 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1485 دلار معامله می‌شود.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت دلار 15 هزار و 900  تومان، درهم امارات 4 هزار و 430 تومان، یورو  17 هزار و 550 تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز سه شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم 15 هزار و 750 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 14  هزار و 900 تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها 17 هزار و 450 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 16 هزار و 800 تومان است./ تسنیم

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۵ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان و طرح قدیم ۵ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان است.

ضمن آنکه قیمت نیم سکه بهار آزادی ۳ میلیون تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۷۴۵ هزار تومان و سکه گرمی ۹۶۰ هزار تومان تعیین شده و به فروش می رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۵۸۶ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۷۸۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۵۳۹ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۵۳۰ دلار معامله می‌شود.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت دلار ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان، درهم امارات ۴ هزار و ۳۱۰ تومان، یورو  ۱۷ هزار و ۳۵۰  تومان تعیین شده و به‌ فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۴  هزار و ۷۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان است./آنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا