اخبار

سریال نون خ 2 چند قسمت است؟ | تعداد قسمت های فصل دوم سریال نون خ

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

سریال نون خ 2 چند قسمت است؟ | تعداد قسمت های فصل دوم سریال نون خ

سریال نون خ 2 چند قسمت است؟ فصل دوم سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی برای پخش از شبکه یک سیما تولید شده است.

سریال نون خ 2 چند قسمت است؟

«نون خ 2» به کارگردانی سعید آقاخانی از بیستم فروردین و همزمان با شب نیمه شعبان پخش خواهد شد و تا ۵ اردیبهشت هر شب حوالی ساعت 22:15 پخش می‌شود. پیش از این قرار بود سریال نون خ در شب های ماه مبارک رمضان روی آنتن  برود که بنا بر تصمیم جدید شبکه یک، این مجموعه در ۱۷ قسمت و تا شب اول ماه مبارک رمضان روی آنتن پخش خواهد رفت. در سریال نون خ ۲ بازیگرانی چون سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، صبا ایزدپناه و هدیه بازوند ایفای نقش کرده‌اند. مجموعه تلویزیونی نون خ  2 به تهیه کنندگی مهدی فرجی، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است.

علت کاهش تعداد قسمت های فصل دوم  سریال نون خ

قرار بود این سریال در ۲۵ قسمت و در ماه مبارک رمضان پخش شود و مهدی فرجی درباره تغییر زمان پخش و تعداد قسمت های این سریال توضیح داد: با توجه به گسترش ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت بازیگران و عوامل این سریال تصمیم گرفتیم تا تصویربرداری و تولید آن را پیش از نوروز به اتمام برسانیم. از سوی دیگر با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، مردم بیشتر در منازل حضور دارند و سازمان صدا و سیما تصمیم گرفت تا پخش این سریال را زودتر از موعد و از نیمه شعبان آغاز کند و فصل دوم سریال «نون خ» به جای ماه مبارک رمضان در هفته های پایانی ماه شعبان پخش شود.

قسمت آخر سریال نون خ 2 کی پخش می شود؟

فصل دوم سریال “نون.خ” روز پنجشنبه به پایان می‌رسد؛ چرا که تایم‌های حدوداً 50 دقیقه و خصوصاً‌ اولین قسمت که 70 دقیقه بوده است در حالی که پیش از این 17 قسمت با احتساب مدت زمان 40 تا 45 دقیقه درنظر گرفته شده بود. با این احتساب سریال “نون.خ” خیلی زودتر و روز پنجشنبه آنتن را ترک می‌کند و چهارم اردیبهشت‌ماه مخاطبین شاهد آخرین قسمت این سریال تلویزیونی خواهند بود.

توضیحات مهدی فرجی: این سریال قرار بود در ۱۷ قسمت پخش شود با این حال با توجه به اینکه زمان‌بندی پخش سریال در زمان پخش تغییر کرد،‌ زمان هر قسمت بلندتر و تعداد قسمت‌ها کاهش پیدا کرد.

فرجی در توضیح بیشتر گفت: هر قسمت از این سریال در زمان پخش حدود ۵۵ دقیقه شد، درحالی که ۱۷ قسمت با احتساب مدت زمانی ۴۰ تا ۴۵ دقیقه در نظر گرفته شده بود.

وی درباره زمان پخش قسمت آخر سریال گفت: در حال حاضر تعداد قسمت‌های این سریال به ۱۵ قسمت رسیده و که قسمت پایانی آن پنجشنبه چهارم اردیبهشت پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا