اخبار

ساعت پخش و تکرار سریال های رمضان 99

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

ساعت پخش و تکرار سریال های رمضان 99

شبکه های مختلف سیما، سریال های جذابی را برای ماه مبارک رمضان 99 تدارک دیده اند که در این نوشته به معرفی این سریال ها و ساعت پخش و تکرار آنها می پردازیم.

سریال های رمضان 99

شبکه های یک، دو، سه و پنج سیما به ترتیب سریال های «زیرخاکی»، «بچه مهندس 3»، «می جان» و  «پدر پسری» را آماده پخش دارند که با آغاز ماه مبارک رمضان به روی آنتن می برند.

ساعت پخش و تکرار سریال های رمضان 99

  • شبکه یک: سریال زیرخاکی

شبکه یک سیما، سریال زیرخاکی را به عنوان سریال رمضانی خود معرفی کرده است.

این سریال به کارگردانی «جلیل سامان» ساخته شده است.

قصه این مجموعه درباره مردی است که دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای خنده داری می شود.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گوهر خیراندیش، ایرج سنجری، نادر فلاح، اصغر نقی زاده، بازیگر خردسال رایان سرلک و هادی حجازی فر بازیگران اصلی این سریال هستند.

سریال زیرخاکی در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 22:15 دقیقه از شبکه یک سیما پخش و در ساعات ۱:۳۰، ۹:۴۵ و  ۱۵ تکرار آن به نمایش گذاشته می شود.

پیشنهاد: بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی

  • شبکه دو: سریال بچه مهندس 3

شبکه دو سیما نیز سریال بچه مهندس 3 را به عنوان سریال رمضانی خود معرفی کرده است.

سریال «بچه مهندس ۳» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی ساخته شده است.

داستان سریال بچه مهندس در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود که پیش از این فصل‌های اول و دوم این سریال پخش شده بود.

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف‌زاده و… بازیگران سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس 3» در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ٢١:٣٠ از شبکه دو پخش می‌شود. تکرار سریال نیز در سه نوبت ساعات ۱:۳۰ بامداد، ۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵ دقیقه روز بعد خواهد بود.

پیشنهاد: معرفی کامل سریال بچه مهندس 3

  • شبکه سه:  سریال می جان

شبکه سیما، قبلا سریال می جان را به عنوان سریال رمضانی معرفی کرده بود که به علت تعطیلی اغلب فیلم و سریال ها به علت ویروس کرونا، می تواند این سریال را پخش برساند یا نه؟ معلوم نیست.

سریال می جان به کارگردانی مرجان اشرفی زاده و تهیه کنندگی سعید پروینی سریال پربازیگری است که با داستانی عاشقانه و اجتماعی روی آنتن تلویزیون میرود.

بهروز شعیبی، الهام کردا، امیررضا دلاوری، پرویز فلاحی پور، مریم بوبانی، رویا حسینی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی پور، رها خدایاری، وحید آقاپور و… بازیگران این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی می جان در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 20:00 از شبکه سه سیما پخش و تکرار آن نیز در سه نوبت، ساعت های  01:30  بامداد، 10:00 صبح و 14:30 بعد از ظهر روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

پیشنهاد: معرفی کامل سریال می جان

  • شبکه پنج: سریال پدر پسری

شبکه پنج سیما نیز سریال پدر پسری را برای رمضان 99 آماده کرده است.

سریال طنز «پدرپسری» به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی و تهیه‌کنندگی رضا جودی تولید شده است.

این سریال اقتباسی از کتاب «آخرین نشان مردی» به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک که هر قسمت آن قصه‌ای مجزا دارد، پخش می‌شود.

مهران رجبی، عزت‌الله مهرآوران، مریم سرمدی، افشین سنگ چاپ، محمدجواد جعفرپور، کتایون بختیاری و یداله شادمانی بازیگران اصلی سریال هستند.

 سریال میانبر در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ٢٣ از شبکه ٥ سیما  پخش شود. تکرار سریال نیز در دو نوبت ساعت های 03:00 و 19 به نمایش گذاشته می شود.

پیشنهاد: بیوگرافی بازیگران سریال پدر پسری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا