فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال متهم گریخت + عکس و داستان

4.2/5 - (31 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال متهم گریخت + عکس و داستان

اسامی بازیگران سریال متهم گریخت + عکس و داستان

در این نوشته، اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال متهم گریخت را مرور می کنیم. سریال متهم گریخت به کارگردانی رضا عطاران و نویسندگی سعید آقاخانی  برای اولین بار در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۸۴ از شبکه سه سیما در ۲۶ قسمت 35 دقيقه‌ای پخش شد.

تهیه کنندگی این سریال پرطرفدار  و به یاد ماندنی را ایرج محمدی و مهران مهام بر عهده داشتند.

خلاصه داستان سریال متهم گریخت

 این سریال طنز داستان هاشم آقا و خانواده‌اش را در شهرستان روایت می‌کند. آنها زندگی خوبی در کنار هم می‌گذرانند، اما با شدت گرفتن بیماری، هاشم‌ آقا مجبور می‌شود به دستور پزشک از انجام کارهای سنگین پرهیز کند. از طرفی دختر دانشجویش در تهران برای او شغلی دست و پا می‌کند و موفق می‌شود خانه‌ای برای او اجاره کند. همین موضوع باعث می‌شود تا هاشم‌ آقا به همراه خانواده به سمت تهران حرکت کند، اما خیلی زود متوجه می‌شود این شهر بزرگ آن گونه که او فکر می‌کرده است، نیست.

اسامی بازیگران سریال متهم گریخت

اسامی بازیگران سریال متهم گریخت

اسامی تمام بازیگران زن و مرد سریال متهم گریخت عبارتند از:

  • سیروس گرجستانی بازیگر نقش هاشم آقا بابازاده
  • مریم امیرجلالی بازیگر نقش سرور خانم
  • سعید آقاخانی بازیگر نقش منصور
  • علی صادقی بازیگر نقش عباس
  • محمود بهرامی بازیگر نقش شازده
  • شهربانو موسوی بازیگر نقش بی‌بی
  • ملیکا زارعی بازیگر نقش معصومه
  • لیدا فتح الهی بازیگر نقش اعظم
  • علیرضا جعفری بازیگر نقش سعید
  • رضا عطاران بازیگر نقش رامین
  • فلور نظری

مجید شهریاری، خشایار راد، فرشاد ارج، پروین ملکی، بهشاد شریفیان، سیدرضا حسینی، سیروس میمنت رنجبر، رضا داوودنژاد، اصغر حیدری، پروین میکده، سروش جمشیدی، حلیمه سعیدی، آناهیتا افشار، افشین سنگ چاپ، سروین رفیعیان، فتح‌الله طاهری، ملیحه موسوی، محمد حاج حسینی، ابراهیم شجاعی، سعید نورالهی، سیدجلال طباطبایی، مسعود مبارکی، امیر مولایی، محمد افشار و سیامک حلمی دیگر بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.

بازیگران سریال متهم گریخت

عوامل سریال

برخی عوامل سریال «متهم گریخت» عبارتند از: نویسنده: سعید آقاخانی، طراح صحنه و لباس: حسین عالی نژاد، طراح چهره پردازی: مهری شیرازی، عکاس: محمد فوقانی، تیتراژ: ساسان توکلی فارسانی، منشی صحنه: لیلا رنگرزان، دستیار کارگردان: کاوه آذرآیین، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: فرشاد ارج، صدابردار: فرشید احمدی، موسیقی: حمیدرضا صدری، تدوین: سمیه نصیری ها، تصویربرداران: حسین کریمی و مرتضی ندرلو، مدیر تولید: اصلان مرتضایی، کارگردان تلویزیونی: محمود رضایی، تهیه کنندگان: ایرج محمدی و مهرزان مهام، کارگردان: رضا عطاران.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

رضا عطاران کارگردان و بازیگر سریال متهم گریخت

رضا عطاران کارگردان و بازیگر سریال متهم گریخت

رضا عطاران در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۷ در یکی از محله‌های شهر مشهد به دنیا آمد پدر و مادرش از اهالی بخش کاخک شهرستان گناباد از توابع خراسان رضوی بودند.

رضا عطاران دیپلم خود را در رشته اقتصاد در مشهد گرفت و برای ادامه تحصیل در رشته طراحی صنعتی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به تهران آمد. با وجود علاقه به رشته تحصیلی‌ اش، به بازیگری، فیلم‌نامه‌نویسی و کارگردانی روی آورد. رضا عطاران کار اصلی خود را در دهه ۱۳۶۰ در تئاتر مشهد با مرحوم حسن حامد شروع کرد.

رضا عطاران با فریده فرامرزی ازدواج کرده و متاهل می باشد.

بیوگرافی سیروس گرجستانی

بیوگرافی سیروس گرجستانی

سیروس گرجستانی  متولد ۱۳۲۳ در رشت ،بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می‌باشد. او دارای مدرک درجه ۲ هنری از وزارت فرهنگ و هنر است.

پدر و مادرش از مهاجران بادکوبه (باکو) می باشد که به ایران آمده اند، دو بار ازدواج کرده است و دخترانش در انگلیس زندگی می کنند.

مریم امیرجلالی بازیگر سریال متهم گریخت

مریم امیرجلالی بازیگر سریال متهم گریخت

مریم امیرجلالی متولد 29 آذر 1326 در تهران، بازیگر است او اصالتا تهرانی است، دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری بوده و چهار خواهر و برادر دارد، پدرش مرحومش بازنشسته ارتش بود.

آشنایی او با مینا جعفرزاده و همسرش بهمن زرین پور (هر دو بازیگر) باعث شد وارد دنیای هنر شود. امیرجلالی سال ۱۳۷۳ وارد کارهای هنری شده و اولین بار در سریال زیرگنبد کبود به کارگردانی آقای بهمن زرین پور ایفای نقش نمود.

مریم امیرجلالی قبل از شروع بازیگری کارمند وزرات بازرگانی بود او به عنوان رییس تمرکز حساب ها در شهر و روستا مشغول بوده و همزمان با انتشارات خوارزمی به عنوان مدیر مالی و در شرکتهای ساختمانی سنگ و ستون نیز که در سال 1378 بازنشسته شد.

بیوگرافی سعید آقاخانی

بیوگرافی سعید آقاخانی

سعید آقاخانی بازیگر، نویسنده و کارگردان تلویزیون و سینما، متولد 4 اسفند 1350 در بیجار است.

او فارغ التحصیل لیسانس تئاتر از دانشگاه تهران است و اصالتا کُرد و در میان 6 خواهر و برادر، فرزند چهارم است.

وی به عنوان بازیگری حرفه ای تئاتر در سال 1372 در مجموعه پرواز 57 به کارگردانی مهران مدیری بازیگری خود را آغاز کرد.

سعید آقاخانی با گلرخ حقیقی ازدواج کرده است و دو دختر بنام های دریا و خورشید دارد.

علی صادقی بازیگر سریال متهم گریخت

علی صادقی متولد 14 آذر 59 در تهران است. پدرش تراشکار و مادرش خانه دار است یک خواهر کوچکتر و یک برادر بزرگتر از خودش دارد.

وی زمانی که به مدرسه می‌رفت با انتخاب آقای سماواتی علاقه‌مند به بازیگری شد. او که فوق دیپلم کامپیوتر است در دو سریال مهم «رضا عطاران» با نام‌های «متهم گریخت» و «خانه به دوش» حضور داشته‌ است.

علی صادقی تا به حال ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

ملیکا زارعی بازیگر سریال متهم گریخت

ملیکا زارعی بازیگر سریال متهم گریخت

ملیکا زارعی متولد  ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران است.  وی خواهر کوچک تر مریلا زارعی می باشد.

ملیکا زارعی می گوید: فعالیتم را زمانی که کلاس سوم دبستان بودم با اجرا در برنامه تازه‌ها از شبکه دو آغاز کردم و سال ۸۱ یک سکانس را در سریال «دوران سرکشی» بازی کردم، زمانی که در سریال «مهر خاموش» بازی داشتم با کنکور دست و پنجه نرم می‌کردم، پس از ورود به دانشگاه در سال ۸۳ به عنوان مجری «در باغ شادونه» کارم را آغاز کردم.

  ملیکا زارعی ازدواج کرده و صاحب دو فرزند یک پسر و یک دختر به نام مانلی است.

بیوگرافی فلور نظری

بیوگرافی فلور نظری

فلور نظری  بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد  1 بهمن 1347 در لاهیجان می باشد. او دو خواهر و یک برادر دارد. وی علاوه بر داشتن مدرک کارشناسی مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره، دوره های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است.

فلور نظری متاهل و دارای یک فرزند پسر به نام شروین می باشد.

علیرضا جعفری بازیگر سریال متهم گریخت

علیرضا جعفری بازیگر سریال متهم گریخت

علیرضا جعفری متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۷۳ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. وی اولین کار خود را با فیلم تلویزیونی «دیوار» ساختهٔ بیژن صمصامی آغاز کرد. وی از جمله بازیگرانی است که فعالیت خود را از کودکی آغاز کرده‌اند، جعفری از ۵ تا ۱۵ سالگی در ۳۰ سریال و فیلم نقش‌های مختلفی را بازی کرد که از جمله این فیلم‌ها می‌توان به مهمان مامان، اثر داریوش مهرجویی اشاره کرد.علیرضا جعفری در سریال هایی نظیر بچه های خیابان و صیام و تیام محبوب شد. عموی وی، امیر جعفری از بازیگران مطرح ایرانی است.

علیرضا جعفری تاکنون ازدواج نکرده است.

اسامی بازیگران سریال متهم گریخت + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا