فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال مسافران + خلاصه داستان و تصاویر

4.5/5 - (23 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال مسافران + خلاصه داستان و تصاویر

در این بخش قصد داریم به معرفی بازیگران و خلاصه داستان سریال مسافران بپردازیم که به کارگردانی رامبد جوان ساخته شده است.

بازیگران سریال مسافران و داستان

«مسافران» عنوان سریال طنز تلویزیونی به کارگردانی رامبد جوان است که برای اولین بار در سال 1388 از شبکه سه سیما پخش شد. نگارش این مجموعه تلویزیونی 70 قسمت 35 دقیقه ای را مهراب قاسم خانی، سروش صحت، علیرضا ناظر فصیح و فرخ نعمتی به سرپرستی پیمان قاسم خانی برعهده داشتند. تهیه کنندگی سریال را محسن چگینی انجام داده است.

سریال «مسافران» روایتگر گروهی از موجودات فضایی است که برای تحقیق درباره زمین و موجوداتش  به زمین فرستاده می‌شوند. آنها که در قالب و ظاهر انسان فرو رفته‌اند، نقش خانواده‌ای از فرنگ بازگشته را بازی می‌کنند و در خانه دو برادر به نام‌های فرید و فرخ به عنوان مستأجر ساکن می‌شوند.

برخورد آنها با انسان‌ها و نوع روابط و مناسبات آنها با دیگران ماجراهای مختلفی را به وجود می‌آورد و آنها را به فهمی متفاوت از ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی می‌رساند و …

بازیگران سریال مسافران

بازیگران سریال مسافران عبارتند از:

بازیگر نقش
حمید لولایی فرخ افروخته
رامبد جوان فرید افروخته
محمدحسن معجونی بهرام کیهانی
نصرالله رادش شهاب کیهانی
شقایق دهقان ستاره کیهانی
سحر دولتشاهی ناهید کیهانی
اصغر حیدری شریفی
پروین قائم مقامی فرخنده افروخته
رضا کریمی منوچهر گلباجی
مریم شیرازی نسترن
حامد کیازال فربد افروخته

سریال مسافران

سایر عوامل سریال «مسافران» عبارتند از: سرپرست نویسندگان: پیمان قاسم خانی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: میلاد نعیمی، منشی صحنه: حمیرا نعمت اله، مدیر تصویربرداری: جعفر عبدلی، دستیار تدارکات: بهرام دانایی، تصویربردار: روزبه عباسی، طراح صحنه و لباس: امین صدرایی، صدابرداران: علیرضا نوروزیان و شاهرخ استاد حسن، طراح گریم: حمید مهین دوست، جلوه های رایانه ای: رضا فرساد، موسیقی: سعید ذهنی، تدوین و صداگذاری: شهرام کیور، مدیر تصویربرداری و نورپردازی: رضا نمازی، مدیر تولید: حمید مهین دوست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا