اخبار

سریال تاراز چند قسمت است؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

سریال تاراز چند قسمت است؟

سریال تاراز چند قسمت است؟ مینی سریال تلویزیونی تاراز به تهیه کنندگی  مرتضی رحیمی، نویسندگی مهدی سجادپور و کارگردانی محمودرضا اسدی با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در استان به فرهنگ بومی، لباس و نمادهای محلی و قوم بختیاری پرداخته و در استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان در لوکیشن‌های متعدد از جمله دانشگاه علم و هنر، بیمارستان، نیروگاه برق و قلعه بارده ضبط شده است.

«تاراز» روایت داستان زندگی جوانی به نام تاراز بختیاری، استاد دانشگاه و متخصص نیروگاه برق است که برای اجرای طرحش به نیروگاهی در سوریه اعزام می‌شود و نیروگاه مورد حمله داعش قرار می‌گیرد.

  تاراز برای نجات جان همکارانش، جان خود را به خطر می‌اندازد و مجروح می شود و پس از بازگشت به کشور در یک آسایشگاه جانبازان، با دختر مورد علاقه‌اش دُرنا مواجه می شود و … .

علی اسیوند، حسین توشه، محمود مقامی، مینا نوروزی، سیما مطلبی، نیلوفر شهیدی، مرتضی رحیمی، مهدی سجادپور، اشرف شاه حسینی، حجت الله نجف پور، غلامعلی آسترکی، مرتضی کیوانداریان و  زهرا آقا حسینی از جمله بازیگران حاضر در این مینی سریال هستند‌.

 پریسا پاسبان، ستاره کوه سختی، بهمن فراهانی، آرام یوسف نیا، مهرشاد نیکوه خواه، حمیدرضا تربتیان، صبا جمالپور و عبدالعلی برازش نیز از دیگر بازیگرانی هستند که در این مینی‌ سریال‌ نقش‌آفرینی‌ می‌کنند‌.

سریال تاراز چند قسمت است؟

مینی سریال «تاراز»  در 5 قسمت 40 دقیقه‌ای ساخته شده است و از شبکه شما پخش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا