بیوگرافی

بیوگرافی آوا کاوری بازیگر نقش سارا در سریال دختر گمشده

3/5 - (2 امتیاز)
بیوگرافی آوا کاوری بازیگر نقش سارا در سریال دختر گمشده
بیوگرافی آوا کاوری بازیگر نقش سارا در سریال دختر گمشده

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]آوا کاوری بازیگر نقش سارا در سریال دختر گمشده متولد ۱۳۷۸ در تهران البته او اصالتا خوزستانی است.، پدرش کارگردان سینما و تلویزیون احمد کاوری متولد ۱۳۴۴ در  خوزستان و مادرش لیلا اسفندیاری و یک برادر کوچکتر از خودش به نام ایلیا کاوری دارد که در یک خانواده چهار نفری زندگی می کنند.[/box]

بیوگرافی آوا کاوری

آوا کاوری بازیگر نقش سارا در سریال دختر گمشده متولد ۱۳۷۸ در تهران البته او اصالتا خوزستانی است.، پدرش کارگردان سینما و تلویزیون احمد کاوری متولد ۱۳۴۴ در  خوزستان و مادرش لیلا اسفندیاری و یک برادر کوچکتر از خودش به نام ایلیا کاوری دارد که در یک خانواده چهار نفری زندگی می کنند.وی در حال حاضر مشغول تحصیل است و در چند سال اخیر در چند تئاتر نقش هایی را به نمایش گذاشته است.

آوا کاوری در اولین تجربه بازیگری خود که پدرش احمد کاوری کارگردان سریال دختر گمشده بود در این سریال در نقش سارا به خوبی از ایفای نقش خود برآمده است و امید است در آینده بازیگر مطرحی خواهد شد. کاوری در این سریال نقش دختری سرخود که با پدرش که نقش آن را هدایت هاشمی بازی میکند اختلاف دارد و همین اختلافات باعث فرار از خانه و مشکلاتی دیگر می شود.

آوا کاوری در سریال دختر گمشده

آوا کاوری در سریال دختر گمشده

سریال دختر گمشده مجموعه ای پلیسی که در هفت قسمت ۵۰ دقیقه ای در حال پخش از شبکه سوم سیما می باشد این مجموعه  تلویزیونی محصول مشترک فیلم و سریال سیما فیلم و معاونت اجتماعی ناجا-موسسه ناجی هنر است که به تهیه کنندگی سعید کمانی و محمد معماریان و کارگردانی احمد کاوری به قلم حسین تراب نژاد در ژانر اجتماعی پلیسی تولید شده است. آوا کاوری در این سریال در کنار بازیگرانی مثل ماه چهره خلیلی، هومن حاج عبداللهی، هدایت هاشمی و شهرزاد کمال زاده به ایفای نقش پرداخته است.

ازدواج و همسر

از وضعیت ازدواج و همسر آوا کاوری بازیگر نقش سارا در سریال دختر گمشده اطلاعات دقیقی در دست نیست.

[irp posts=”1511″ name=”بیوگرافی شهرزاد کمال زاده بازیگر ، عکسهای شهرزاد کمال زاده”]

آوا کاوری با پدر و مادرش

بیشتر بخوانید : بیوگرافی شهرزاد کمال زاده ، بازیگران سریال دختر گمشده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا