اخبار

خلاصه داستان سریال زیرخاکی + حواشی سریال

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

خلاصه داستان سریال زیرخاکی + حواشی سریال

در این بخش، به خلاصه داستان و حواشی سریال زیرخاکی می پردازیم. سریال زیرخاکی یکی از مجموعه های تلویزیونی شبکه یک سیماست که به کارگردانی جلیل سامان ساخته شده و در کنداکتور پخش رمضانی این شبکه قرار گرفته است. قبل از شیوع کرونا در کشور، قرار بود سریال «زیر خاکی» در ماه رمضان از شبکه سه پخش شود و «نون خ» مهمان شب های رمضانی مردم باشد. اما بعد از کرونا و در حالیکه گروه تصویربرداری نون خ دیگر نتوانستند تولید را ادامه دهند، قرار شد تا این سریال در ۱۷ قسمت و قبل از رمضان از شبکه یک پخش شود و سریال زیر خاکی که برای شبکه سه بود به شبکه یک آمد.

این سریال در دو فصل ۲۵ قسمتی ساخته شده است و هر دو فصل در ادامه یکدیگر روایت می شوند. نقش اول مرد سریال زیرخاکی به عهده پژمان جمشیدی و نقش اول زن را ژاله صامتی عهده‌دار است و هادی حجازی‌فر، نادر فلاح، امید روحانی، ایرج سنجری، اصغر نقی‌زاده  و.‌‌‌.. نیز در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

خلاصه داستان سریال زیرخاکی

خلاصه داستان سریال زیرخاکی

جلیل سامان برای ماه رمضان امسال سریال زیر خاکی را کارگردانی و نویسندگی کرده است و شواهد می‌گوید که او فضای کاری خود را از قصه زندگی فعالان مجاهدین خلق به سمت سریالی با درون مایه کمدی برده است. مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» کمدی شیرین در بستر تاریخ معاصر و انقلاب است و دوران پهلوی و ساواک را با لحنی متفاوت به تصویر کشیده است و تحولات جامعه را در سال های پایانی دهه ۵۰ نشان می دهد. قصه این مجموعه درباره مردی است که دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای خنده داری می شود.

حواشی سریال زیرخاکی

حواشی سریال زیرخاکی

 دقیقا در روزهایی که تیزر این سریال بارها از شبکه های مختلف سیما پخش شد اما حاشیه ای بوجود آمده برای گوهر خیراندیش یکی از بازیگران  این سریال باعث شد که پخش این سریال تعلیق شود. اما روز گذشته مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم اعلام کرد که این سریال در ماه رمضان پخش می شود.

طبق شنیده ها، حضور گوهر خیراندیش در مراسم عروسی دخترش در خارج از کشور باعث حواشی این سریال جدید جلیل سامان شده بود.

واکنش گوهر خیراندیش به حواشی سریال

گوهر خیراندیش در واکنش به این حواشی در صفحه شخصی خود نوشت:  خوشحالم كه مسئولان ذيربط با درايت و هوشمندى به حاشيه ها اهميت ندادند. و سريال ” زير خاكى ” پس از ماهها تلاش باحضور ١٥٠ نفر عوامل زحمت كش و هنرمند در اين شبها بروى انتن ميرود. بياييم همگى همت و توان خود را صرف برداشتن باری از دوش و جان و روان مردمی کنيم که در این روزهای بحرانی و پرمشکل نیاز به کمک و همدلی و تقویت روحیه دارند. اميدوارم اين سريال بتواند در چنین روزهای متلاطمی در مردم اندکی شوق ، شادی و امید ایجاد کند و من هم سهمی در ایجاد این احساسات مثبت داشته باشم. به جای حاشیه‌سازی بیاييم همه همین را برای جامعه نیازمندمان آرزو کنیم. مهم نیست که من ممنوع‌الکار شوم یا نشوم. و چه خوبِ است كه نسبت به كسانى كه با ناآگاهى و بدون عاقبت انديشى با انتشار عكس و فيلم به حريم خصوصى ديگران تجاوز ميكنند. واكنش نشان داده و آنها را محكوم كنيم .

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا