فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال دردسرهای عظیم 2 (فصل دوم) + عکس و بیوگرافی

3.8/5 - (35 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال دردسرهای عظیم 2 (فصل دوم) + عکس و بیوگرافی

در این نوشته، خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال دردسرهای عظیم 2 را مرور می کنیم. فصل دوم سریال دردسرهای عظیم 2 به کارگردانی برزو نیک نژاد در سال 94 از شبکه سه سیما پخش شده است.  این سریال  یک ملودرام اجتماعیست  که به تهیه‌کنندگی مهرام مهام ساخته شده و در زمان پخش نیز با استقبال خوب مخاطبان همراه بود.

اسامی بازیگران سریال دردسرهای عظیم 2

اسامی تمام بازیگران زن و مرد سریال دردسرهای عظیم 2 به همراه نقش آنها عبارتند از:

  • مهدی هاشمی بازیگر نقش فرحان مقصودی
  • فریده سپاه منصور بازیگر نقش
  • جواد عزتی بازیگر نقش لطیف
  • مریم سعادت بازیگر نقش فیروزه
  • حسین محب اهری بازیگر نقش منوچهر
  • پرستو گلستانی بازیگر نقش گوهر
  • زهره فکورصبور بازیگر نقش آرزو
  • الناز حبیبی بازیگر نقش بهار
  • امیرحسین صدیق بازیگر نقش منصور
  • مهران رجبی بازیگر نقش میرزاده
  • امیر غفارمنش بازیگر نقش ارسلان
  • سولماز غنی بازیگر نقش شبنم
  • مه لقا باقری بازیگر نقش سهیلا
  • شهین تسلیمی بازیگر نقش منیر
  • بهشاد شریفیان بازیگر نقش مقصودی
  • اشکان اشتیاق بازیگر نقش کامران
  • صفا آقاجانی بازیگر نقش دریا
  • محمدمهدی مطلبی بازیگر نقش نوید
  • قدرت الله صالحی
  • آرزو مفتاحی
  • فرزاد حاتمیان
  • حمید غلامی

خلاصه داستان سریال دردسرهای عظیم 2

خلاصه داستان سریال دردسرهای عظیم 2

در خلاصه داستان سریال تلویزیونی «دردسرهای عظیم 2» آمده است: با پیدا شدن بچه‌ای در ماشین خانواده لطیف که برای مراسم خواستگاری از شهرستان به تهران می‌آیند و دعوت از خانواده پدری بهار، لطیف و بهار بار دیگر برای ازدواج دچار دردسرهایی می‌شوند. فرحان که خود را مدیون کمک‌های لطیف و بهار می‌داند سعی می‌کند مشکلات پیش آمده برای آنها را حل و فصل کند، اما…

اسامی بازیگران سریال دردسرهای عظیم 2

عوامل سریال

برخی عوامل سریال «دردسرهای عظیم 2» عبارتند از: مدیر تولید: شاپور دلدار، دستیار یک کارگردان: احسان سجادی حسینی، دستیار ۲: نوید صلاحی، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: زهره سیه پوش، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، صدابردار: هادی افشار، تدوینگر: حسین غضنفری، مدیر تدارکات: مهدی رجبی، صحنه آرا: محمد ترکاشوند، سرپرستان گریم: محمد سیه پوش، فرنوش رضایی، منشی صحنه: محمدحسین گلفشان و دستیار تهیه: حامد مختاری، مدیر برنامه ریزی:مجتبی خادم زاده و مشاور رسانه ای:هادی داداشی.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

بیوگرافی بازیگران سریال دردسرهای عظیم 2

مهدی هاشمی

مهدی هاشمی

مهدی هاشمی متولد ۱۶ آذر ۱۳۲۵ در لنگرود، بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس تلویزیون، سینما و تئاتر است.

او همسر گلاب آدینه، پدر نورا هاشمی و برادر ناصر هاشمی کارگردان سینما می باشد. وی در سال ۱۳۵۲ در رشته هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. فعالیت در تئاتر را به عنوان بازیگر به همراه داریوش فرهنگ در سال ۱۳۴۸ با تشکیل گروه تئاتر «پیاده» آغاز نمود.

مهدی هاشمی در  سال ۱۳۹۸ برای بار دوم  با مهنوش صادقی ازدواج کرده است.

فریده سپاه منصور

فریده سپاه منصور

فریده سپاه منصور  متولد ۱۳۲۶ در تهران هنرپیشه سینما و تلویزیون است. او از سال ۱۳۴۹ تا سال ۱۳۶۱ در تئاتر فعالیت داشت. پس از آن به سینما و تلویزیون روی آورد. از مهم‌ترین فیلم‌هایی که وی در آن به ایفای نقش پرداخته می‌توان به کتاب قانون و مارمولک اشاره کرد.

وی همسر هوشنگ توکلی از بازیگران تئاتر و سینما و تلویزیون می‌باشد.

جواد عزتی بازیگر سریال دردسرهای عظیم 2

جواد عزتی بازیگر سریال دردسرهای عظیم 2

محمدجواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران، بازیگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و فارغ‌التحصیل تئاتر از هنرستان سوره می باشد. او از سال ۱۳۷۵ به‌ صورت حرفه ای وارد دنیای بازیگری شده‌ است. عزتی ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال ۱۳۸۱ اولین کار تلویزیونی اش را بازی کرده‌ است.

جواد عزتی با مه لقا باقری (بازیگر) ازدواج کرده است. مه لقا باقری متولد 23 خرداد سال 1360 در تهران، بازیگر و کارگردان می باشد.

زهره فکورصبور بازیگر سریال دردسرهای عظیم 2

زهره فکورصبور بازیگر سریال دردسرهای عظیم 2

زهره فکورصبور متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷ تهران، بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است.  پدرش کرمانشاهی و مادرش هم سمنانی هستند اما خودش در تهران متولد شده است. او در یک خانواده 7 نفره زندگی می‌کند، 3خواهر و 1برادر دارد و  خودش فرزند آخر خانواده می باشد.

وی تاکنون ازدواج نکرده است.

الناز حبیبی بازیگر سریال دردسرهای عظیم 2

الناز حبیبی بازیگر سریال دردسرهای عظیم 2

الناز حبیبی  متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون و فارغ‌التحصیل رشته تدوین است. او از کلاس پنجم ابتدایی (سال ۱۳۷۸)، که در کانون پرورش فکری برای بازی در فیلم دفترچه خاطرات به کارگردانی آقای سلطانی انتخاب شده و به این صورت در ۱۱سالگی وارد دنیای بازیگری شده است.

الناز حبیبی در سن ۲۴ سالگی  و در سال ۹۱ با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرده است.

امیرحسین صدیق بازیگر سریال دردسرهای عظیم 2

امیرحسین صدیق بازیگر سریال دردسرهای عظیم 2

امیرحسین صدیق متولد ۸ آبان ۱۳۵۱ در نیشابور بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون است. پدر وی علی صدیق و  مادرش زهره دهسنگی می باشد که پدرش را وقتی 7 ساله بوده در سانحه تصادف رانندگی از دست داد. او فارغ التحصیل دبپلم از مدرسه فیلم و هنر صدا و سیما بوده و فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۰ با تئاتر آغاز کرده است.

امیر حسین صدیق در تاریخ ۵ بهمن ۱۳۹۷ با باران خوش‌اندام (شاعر و تصنیف‌ سرا) ازدواج کرد.

مهران رجبی

مهران رجبی

مهران رجبی متولد ۱۲ دی ۱۳۴۰در کرج،بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه تربیت مدرس می باشد. وی اصالتاً اهل روستای «واریان» کرج است. پدرش باغبان و کشاورز بود. مهران فرزند آخر خانواده بوده و دو برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محراب و فرهاد دارد. خواهر کوچکتر وی به نام جمیله در دو سالگی از دنیا می‌رود.

مهران رجبی با افسانه کیا ازدواج کرده است و سه فرزند بنام های زهرا، سارا و علیرضا دارد.

امیر غفارمنش

امیر غفارمنش

امیر غفارمنش  متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۴۷ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. او  در سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شد و فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز نمود.پس از آن توسط آقایان محمد رحمانیان و حسن فتحی به تلویزیون راه یافت.

امیر غفارمنش متأهل است و پوپک گلدره همسر سابق وی بود.

شهین تسلیمی

شهین تسلیمی

شهین تسلیمی بازیگر سریال سرگذشت، متولد ١٩ شهریور ١٣٣۴در خشکرود، هنرپیشه سینما و تلویزیون است. مدرک تحصیلی او دیبلم می باشد. اولین حضور او در جلوی دوربین به سریال باغ مظفر بر می‌گردد. الیزابت امینی وی را برای ایفای نقش در این سریال به مهران مدیری معرفی کرده بود.

شهین تسلیمی سالها پیش با احسان گرامی ازدواج کرده است. همسرش سال 98 فوت کرد.

اشکان اشتیاق بازیگر سریال دردسرهای عظیم 2

اشکان اشتیاق بازیگر سریال دردسرهای عظیم 2

 متولد ۶ تیر ۱۳۶۳ تهران می باشد. او در رشته گرافیک در دانشگاه آزاد تهران شمال تحصیل کرده‌ است. وی بازیگری را در سنین نوجوانی با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی آغاز کرد. او با مجموعهٔ دنیای شیرین جلوی دوربین رفت و با سریال نود شبی مهران غفوریان به شهرت رسید؛ و با فیلم «چپ دست» به کارگردانی آرش معیریان نخستین تجربه خود را آموخت.

اشکان اشتیاق تاکنون ازدواج نکرده است.

صفا آقاجانی

صفا آقاجانی

صفا آقاجانی متولد ۱۳۳۵ در ارومیه، بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر است. وی دارای مدرک دیپلم در رشتهٔ ادبیات فارسی می‌باشد. خواهرش معصومه آقاجانی نیز مانند او بازیگر است. او نخستین کار تصویری خود را در فیلم سینمایی تمام وسوسه‌های زمین به کارگردانی حمید سمندریان و در کنار بازیگرانی چون هما روستا، رضا کیانیان و احمد آقالو شروع نمود.

صفا آقاجانی ازدواج کرده است و یک پسر و یک دختر دارد.

اسامی بازیگران سریال دردسرهای عظیم 2 + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا