بیوگرافی

بیوگرافی ماه چهره خلیلی و همسرش + تصاویر

5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی ماه چهره خلیلی و همسرش + تصاویر

بیوگرافی ماه چهره خلیلی و همسرش ابراهیم اشرفی و نحوه آشنایی و ازدواج آنها و علت فوت ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون را می خوانید.

بیوگرافی ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون، متولد ۲۵ دی ماه سال ۱۳۵۵ در تهران است. او نوه دختری پروین سلیمانی می باشد.  مدرک تحصیلی وی  فوق لیسانس معماری از دانشگاه اکسفورد انگلستان می باشد.

شروع فعالیت بازیگری

او دوره بازیگری را در method school در لندن گذرانده و در سال ۱۳۸۲ برای اولین فعالیت سینمایی خود جهت بازی در فیلم چشمان سیاه بعد از ۲۲ سال به ایران آمد و دوره دیگری از بازیگری و کارگردانی را در مؤسسه سمعی و بصری استاد سمندریان در سال ۸۴ پشت سر گذاشت.

ماه چهره خلیلی و همسر و فرزندش

ماه چهره خلیلی و همسرش

ماه چهره خلیلی ازدواج کرده و نام همسرش نیز ابراهیم اشرفی است حاصل ازدواج این زوج موفق پسری بنام پرواز می باشد.

نحوه آشنایی و ازدواج

خانم خلیلی و همسرش ابراهیم اشرفی در یک فیلم با یکدیگر آشنا شدند.

بعد از این که ابراهیم اشرفی از خانم خلیلی خوشش مي‌آيد بدون اطلاع وی با پدر و مادرش صحبت مي کند و اجازه خواستگاری از او را می گیرد. یک بار ابراهیم اشرفی در کیش تصمیم می گیرد در زیر آب از دختر مورد علاقه اش خواستگاری کند که این اتفاق نمی افتد. چند مرتبه ديگر برنامه ريزي ميکند و باز هم اتفاقاتی منجر به آماده نشدن فضای لازم براي خواستگاری ميشود. در پایان بصورت خيلي پيش بيني نشده و ساده حلقه را به او ميدهد و ميگويد ديگر نمی توانم صبر کنم با من ازدواج می کنی ؟! ماه چهره در جواب خواستگاری وی ميگويد :هیچ چیز برایم خوشحال کننده تر از این نیست که همسر تو باشم!

بعد از آشنایی،آنها تصمیم گرفتند براي شناخت بیش تر 3 ماه نامزد کنند.

ماه چهره خلیلی و همسرش

ماجرای عروسي ماه چهره خلیلی در دبی

خانم خلیلی در یک مصاحبه ای گفت که بخاطر این که در دبی عروسي کردیم هماهنگی کارها خيلي دشوار بود. سفره عقد را خود و همسرم با هم چیدیم! دوست داشتم عروسیم حالت سنتی ايراني باشه و همه چیز خيلي خوب بود.

واقعا عشق و حال کردیم! 32 نفر در جشن عروسیم شرکت داشتند که همه با هم با یک هواپیما رفتیم و تا آنجا کلی شادی کردیم. یک هفته جشن داشتیم این خود ماه عسلمون هم حساب مي شد اما بهمراه خانواده هامون!
حاصل ازدواج ماه چهره خلیلی و همسرش ابراهیم اشرفی پسری به اسم پرواز می باشد.

ماه چهره خلیلی و پسرش

ماه چهره خلیلی و پسرش

علت فوت ماه چهره خلیلی

او در ١٧ مرداد ١٣٩٩ بر اثر سرطان کبد در ۴٣ سالگی در لندن درگذشت.

فیلم شناسی:

فیلم سینمایی

اشنوگل(۱۳۹۵) نیمکت (۱۳۹۵) یادم تو رو فراموش (۱۳۹۵) صله سحر (۱۳۹۴) قلب سفید قاصدک‌ها (۱۳۹۳) رنج و سرمستی (فیلم) (۱۳۹۲) شبکه (۱۳۹۰) سلام بر فرشتگان (۱۳۸۹) پرنده باز (۱۳۸۹) شبکه (۱۳۸۹) مرگ کسب و کار من است (۱۳۸۹) سایه وحشت (۱۳۸۷) موش (۱۳۸۷) پرونده هاوانا (۱۳۸۴) تله (۱۳۸۴) نقاب (۱۳۸۳) چشمان سیاه (۱۳۸۱)

سریال تلویزیونی

  کلاه پهلوی (مجموعه تلویزیونی) (۱۳۹۱)، مختارنامه (مجموعه تلویزیونی) (۱۳۸۸)،در چشم باد (۱۳۸۷)، از میان سایه‌ها فیلم تلویزیونی(۱۳۹۳)، گذر از رنجها ( مجموعه تلویزیونی) (۱۳۹۳) دختر گمشده (مجموعه تلویزیونی) (۱۳۹۶)

تئاتر
دپوتات ٩۵

ماه چهره خلیلی

بیشتر بخوانید: بیوگرافی آوا کاوری ، بیوگرافی شهرزاد کمال زاده

منبع:ویکی پدیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا