فرهنگ و هنر

سریال بچه های نسبتا بد | اسامی بازیگران و داستان سریال بچه های نسبتا بد

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

سریال بچه های نسبتا بد | اسامی بازیگران و داستان سریال بچه های نسبتا بد

سریال بچه های نسبتا بد به کارگردانی سیروس مقدم با حضور بازیگران نام آشنای سینما و تلویزیون  ساخته شده و در سال 1392 از شبکه یک سیما پخش شد. در ادامه به معرفی کامل بازیگران و داستان آن می پردازیم.

اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد و خلاصه داستان

بچه‌های نسبتاً بد نام سریالی به کارگردانی سیروس مقدم است که در سال ۱۳۹۲ از شبکه یک سیما پخش شد و حالا بار دیگر قرار است بزودی روی آنتن شبکه آی فیلم برود. این مجموعه، یک سریال عاطفی و اجتماعی است که  فیلمنامه آن را  پیمان عباسی نوشته و سیدکمال طباطبایی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته است.

داستان این سریال 26 قسمتی، درباره چهار جوان است که خودروی حامل یک گاوصندوق را به سرقت می برند. داخل این صندوق ۲۰۰۰ سکه بهار آزادی وجود دارد که به همت یک موسسه خیریه و برای اهدا به زوج های نیازمند فراهم شده است اما با سرقت سکه ها که قرار است در مراسم ازدواج گروهی این زوج ها در روز عید فطر به آنها اهدا شود، موسسه خیریه دچار بحران می شود.

اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد

مهرانه مهین‌ترابی و پرویز پورحسینی در نقش پدر و مادر طاها با بازی حمید گودرزی، مجید مشیری در نقش زرافشان، اشکان خطیبی در نقش همایون، میلاد کی‌مرام در نقش سمیر و سیدعلی طباطبایی در نقش رهی بازی می‌کنند.

رضا فیاضی، غلامحسین لطفی، سمانه پاکدل، شهرزاد کمال ‌زاده و … از دیگر بازیگران این سریال هستند.

اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد

عوامل سریال

برخی عوامل سازنده سریال «بچه های نسبتا بد» عبارتند از مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، مدیر تولید: افشین قلی پور، صدابردار: علی احمدی، طراح صحنه: آرزو غفوری، طراح گریم: زهره سیه پوش، عکاس: پیام ایرایی، جانشین تولید: محمود اتحادی و مدیر تدارکات: آرش صالحی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا