اخبار

آخرین مهلت تقاضای وام یک میلیون تومانی کرونا + تاریخ های واریز

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

آخرین مهلت تقاضای وام یک میلیون تومانی کرونا + تاریخ های واریز

حسین میرزایی سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی،  آخرین مهلت تقاضا برای دریافت وام یک میلیون تومانی کرونا  و تاریخ های واریز آن را اعلام کرد، که در ادامه می توانید مشاهده کنید.

آخرین مهلت تقاضا برای وام یک میلیون تومانی کرونا

محدودیت زمانی دریافت وام یک میلیونی برداشته شد

طبق گفته ی وزیر کار، محدودیت ارسال کد ملی برای وام یک میلیونی وام کرونا از طریق پیامک برداشته شده است و مادامی که کرونا ادامه دارد و خانواری باشد که کمک را دریافت نکرده باشد می تواند این تسهیلات را دریافت کند.

حسین میرزایی سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با بیان اینکه کسانی که تقاضای خود را با ارسال شماره ملی خود به سرشماره 6369 به وزارت رفاه  تا 31 فروردین‌ ارسال کرده بودند، وام یک میلیون تومانی آنها در روز پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 99 واریز شد.

وی افزود: همان گونه که قبلاً اعلام کرده بودیم، افرادی که تا فردا شب یعنی 7 اردیبهشت 99 شماره ملی سرپرست خانوار را به سرشماره 6369 پیامک کنند، به منزله تقاضای وام یک میلیونی خواهد بود و وام این افراد در تاریخ پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه واریز می‌شود. اما کسانی که از روز 8 اردیبهشت تا 18 اردیبهشت 99 شماره ملی سرپرست خانوار یارانه‌بگیر را با سیم‌کارتی که به نام سرپرست باشد به سرشماره 6369 ارسال کنند وام یک میلیونی آنها تا آخر ماه مبارک رمضان پرداخت خواهد شد.

میرزایی این را هم گفت: مهلت 18 اردیبهشت‌ماه تمدید نشده و قبلاً هم اعلام کرده بودیم کسانی که نتوانند پیامک ارسال کنند ظرف 10 روز از 8 تا اردیبهشت باید پیامک تقاضای خود را با ارسال شماره ملی سرپرست به وزارت رفاه اعلام کنند.

سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی افزود: در نوبت اول یعنی پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه تقاضای 17 میلیون و 153 هزار و 21 سرپرست خانوار به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام شد که از این تعداد وام همه افراد به جز حدود 34 هزار نفر واریز شد.

وی گفت: وام 34 هزار سرپرست خانوار به دلایلی مانند وجود مشکل در حساب بانکی آنها و یا عدم تطابق شماره ملی سرپرست خانوار و شماره حسابی بانکی‌شان و یا مسدود بودن حساب مانند ضامن بودند و یا مسدودی به دلیل حکم قضایی واریز نشد و برای بقیه افراد وام یک میلیونی واریز شد.

میرزایی گفت:‌ تا شنبه هفته آینده علت دقیق عدم واریزی برای این 34 هزار نفر با پیامکی از سرشماره v.refah ارسال می‌شود. بنابراین به هیچ‌وجه مراجعه حضوری پذیرفته نمی‌شود و چنانچه مشکل حساب آنها برطرف شود، حق این افراد برای دریافت تسهیلات یک میلیونی محفوظ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا